Gisteren nog gedaanquote:Op zondag 7 april 2013 19:29 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Ik moet er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat ik er niet over pieker op deze prijs nog bitcoins te kopen (en zo dacht ik er op 70 dollar al over).
en kijk daar weer 10% erbijquote:
Voor mijn gevoel gaat de prijs nog flink stijgen (zit eigenlijk geen limiet op), maar ik vind het vervelend om te veel ergens voor te betalen. En speculeren zit ook niet echt in mijn bloed. Beetje eerloos. Tenzij je het echt vanuit verstand van zake doet.quote:
Het zijn net bankenquote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef pikinhand het volgende:
De meeste sites zoals exchanges worden gerund door amateurs en de hele bitcoin wereld wordt geteistert door hackers die je coins willen stelen of ddos aanvallen uitvoeren op alles en nog wat.
Onmogelijk? Que?quote:Een site als MtG.ox is leuk, maar het is simpel om er USD op te krijgen, maar bijna onmogelijk om het er weer af te halen.
quote:Op zondag 7 april 2013 19:32 schreef spiedermann het volgende:
ik lurk vooral in dit topic maar ben trots om te melden dat ik vandaag voor het eerst betaald ben in bitcoins voor een klusje! iemand moest een smiley sprite geript hebben en heeft me daar 0.05 BTC voor betaald
Omdat er een verzonnen plafon in zit?quote:Op zondag 7 april 2013 19:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik verwacht dat de BTC-koers nu gaat jojo-en. Meer mensen zullen nu geneigd zijn hun BTC's (deels) te verkopen, waardoor de koers kortstondig keldert wat weer grote aankopen in de hand werkt en de BTC-koers weer omhoogvliegt. Voor de waaghalzen die al stevig in de BTC's zitten wellicht een pump & dump gelegenheid ...
Het was meer voor de lol, maar tof om te zien dat die 0.05 BTC inmiddels weer $0.70 meer waard is gewordenquote:Op zondag 7 april 2013 19:34 schreef µ het volgende:
[..].
Heel goed. Dit soort dingen zijn veel belangrijker dan prijzen die omhoog gaan.
Als je op MtGox verkoopt voor Dollars is het inderdaad lastig om ze naar je rekening te krijgen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef pikinhand het volgende:
Een site als MtG.ox is leuk, maar het is simpel om er USD op te krijgen, maar bijna onmogelijk om het er weer af te halen.
elke keer als er weer iets in de media staat komen er weer mensen die de lijn zien en ook denken wat te kunnen verdienen en daarom weer kopen.quote:Op zondag 7 april 2013 19:38 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Gaat de prijs niet simpelweg omhoog omdat er maar een beperkt aantal bitcoins zijn, met een snel groeiende userbase?
Weet iemand hoeveel mensen bitcoins hebben? En hoe dit aantal groeit? En hoe die groeit zich verhoudt met de groei in prijs?
quote:Op zondag 7 april 2013 19:38 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Gaat de prijs niet simpelweg omhoog omdat er maar een beperkt aantal bitcoins zijn, met een snel groeiende userbase?
Nope. Als het goed is niet in ieder gevalquote:Weet iemand hoeveel mensen bitcoins hebben? En hoe dit aantal groeit? En hoe die groeit zich verhoudt met de groei in prijs?
Dat is wel een groot deel van het verhaal.quote:Op zondag 7 april 2013 19:38 schreef Wouter_Drucker het volgende:
Weet iemand hoeveel mensen bitcoins hebben? En hoe dit aantal groeit? En hoe die groeit zich verhoudt met de groei in prijs?
Was er maar een manier om er achter te komen hoeveel bitcoins er 'weg' zijn, ben eigenlijk best benieuwd.quote:Op zondag 7 april 2013 19:46 schreef Ravarian het volgende:
Vergeet niet dat er ook een heleboel verloren coins zijn. Coins die op wallets staan die niet meer toegankelijk zijn om welke reden dan ook.
P.S: Had ik toch een beetje gelijk met een dipje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |