SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 17:34 schreef Syntix het volgende:
Je kan een rode kaart toch aanvechten, dan wordt ie toch een week uitgesteld?graag op anoniem![]()
Slechte wissel, hij had veel beter Boerrichter of Sightorson kunnen wisselen
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
En cilessen vind ik trouwens even goed als vermeer.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
gvd ik heb die vermeer in mijn managerIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
ShowduikIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Geen idee wat er gebeurt is, was naar de supermarkt.quote:Op zondag 7 april 2013 17:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gaat niet helpen als hij een blessure heeftWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
JAAAAAAA FOCK JULLIE ALLEMAALIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
PATS BOEM GOOOOOOOAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
De wedstrijd duurt nog heel erg lang hoor en we zijn maar met 10. Er valt nog helemaal niets te juichen helaasOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Kneuzen kermisPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 17:36 schreef Shreyas het volgende:
De wedstrijd duurt nog heel erg lang hoor en we zijn maar met 10. Er valt nog helemaal niets te juichen helaas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De wedstrijd duurt nog heel erg lang hoor en we zijn maar met 10. Er valt nog helemaal niets te juichen helaas![]()
![]()
![]()
![]()
Hou eens op man, er is nog 40 minuten te spelen. Dit wordt zeer zeer lastigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
AJAX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Groot fan van User Wotte![]()
Ajax moet met 10 heracles ook gewoon kunnen wegtikken hoor.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Heb je al een ollie?quote:Op zondag 7 april 2013 17:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hou eens op man, er is nog 40 minuten te spelen. Dit wordt zeer zeer lastig![]()
![]()
![]()
was gewoon een terechte rode kaart :")quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Mooi moment gekozen om te laten zien wie de sterkste is.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Kneuzenbrigade dat Heracles. Degraderen met dat tuigRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
"Deze bal heeft al gezeten denk ik"
Omfg wat n droeftoeter....-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
zoow wie gaat er nu keepenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Alderweireld de tering manIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Weet ik maar zo hoort dat op FOK!quote:Op zondag 7 april 2013 17:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
was gewoon een terechte rode kaart :")![]()
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zondag 7 april 2013 17:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
was gewoon een terechte rode kaart :")Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Had rood voor Cilessen moeten zijn, aanstelleritusRvP; Feyenoord
Bossen, wat doet die man daar nog.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Cillessen
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Fluit gewoon goed.quote:Op zondag 7 april 2013 17:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Bossen.Gelukkig stopt die dwaas ermee, zeer terecht.
![]()
Beter gaat Bossen ajax even naaienRvP; Feyenoord
Cillessen is een baas.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Geel dusquote:Op zondag 7 april 2013 17:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gebeurde ook weinig. Klein duwtje. Alleen de consequenties waren wat ernstig![]()
Is altijd problematisch met die man maar dat rood voor Vermeer was terechtquote:Op zondag 7 april 2013 17:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Bossen.Gelukkig stopt die dwaas ermee, zeer terecht.
![]()
Nog een keer?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
Slechte wissel, hij had veel beter Sightorson kunnen wisselen![]()
![]()
Doet al de hele wedstrijd hard zn bestquote:
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Gewoon rood voor van RHijn, wat een achterlijke actie tegen CillessenRvP; Feyenoord
wel goed dat er iemand aan dacht cillessen in een stabiele zijligging te leggen. Was niet nodig, maar goede reactie.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Als Vermeer in beroep gaat tegen het voorstel van de tuchtcommissie mag hij dan spelen tot dat de uitspraak komt?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand een gifje van de kaart? Heb 'm net gemist."When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"![]()
Vriendjes met Vermeer natuurlijkquote:Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef vandermar het volgende:
Gewoon rood voor van RHijn, wat een achterlijke actie tegen Cillessen
Heel smerig inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mertens deed dat toen tegen Engeland.![]()
Jaquote:Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef Shreyas het volgende:
Als Vermeer in beroep gaat tegen het voorstel van de tuchtcommissie mag hij dan spelen tot dat de uitspraak komt?![]()
Dus misschien wel tegen PSV?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Absoluut, zeer terecht, alleen wat ik niet snap is dat zo'n dwaas niet direct fluit als er een speler gestrekt op de grond ligt na een botsingquote:Op zondag 7 april 2013 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is altijd problematisch met die man maar dat rood voor Vermeer was terechtDan zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen.
![]()
Hee Inzanity daar ben je weerquote:Op zondag 7 april 2013 17:41 schreef inZanity het volgende:
Vermeer redt Ajax weer. Net als in de klassieker vorig jaar.![]()
![]()
Hij was knock out, dan is het altijd verstandig om het zo neer te leggenquote:Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
wel goed dat er iemand aan dacht cillessen in een stabiele zijligging te leggen. Was niet nodig, maar goede reactie.![]()
Na de bekerwedstrijd tegen AZ heb ik minder vertrouwen in hemquote:Op zondag 7 april 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Al zou ik Cillessen ook niet erg vinden, jij?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 17:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Na de bekerwedstrijd tegen AZ heb ik minder vertrouwen in hem![]()
![]()
Moet natuurlijk ook geen blessure hebben opgelopenquote:
Vermeerquote:Op zondag 7 april 2013 17:41 schreef inZanity het volgende:
Vermeer redt Ajax weer. Net als in de klassieker vorig jaar.![]()
![]()
In beroep? Duidelijker rood bestaat niet.quote:Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef Shreyas het volgende:
Als Vermeer in beroep gaat tegen het voorstel van de tuchtcommissie mag hij dan spelen tot dat de uitspraak komt?![]()
![]()
Gaat het niet om, het gaat erom dat je je schorsing wilt rekken.quote:Op zondag 7 april 2013 17:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
In beroep? Duidelijker rood bestaat niet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als het duidelijk is, kan je geen beroep aantekenen?quote:Op zondag 7 april 2013 17:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
In beroep? Duidelijker rood bestaat niet.
ik moet het nog zien, als de verslaggever van Langs de Lijn gelijk was het volkomen terecht.quote:Op zondag 7 april 2013 17:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
In beroep? Duidelijker rood bestaat niet.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
En dan? Krijg je nog meer wedstrijden.quote:Op zondag 7 april 2013 17:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaat het niet om, het gaat erom dat je je schorsing wilt rekken.![]()
Mickey van der Hart, maar zit niet bij selectie.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Na PSV kunnen we de rest wel af met Cillessenquote:Op zondag 7 april 2013 17:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
En dan? Krijg je nog meer wedstrijden.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De boerquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:quote:Wie is het nou?quote:Op zondag 7 april 2013 17:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mickey van der Hart, maar zit niet bij selectie.![]()
Van der Hart.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Guidetti?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, één.quote:Op zondag 7 april 2013 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Ajax al een strafschop meegekregen dit seizoen...?![]()
Oh jawel Hoor. Maar waarom zou je?quote:Op zondag 7 april 2013 17:43 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Als het duidelijk is, kan je geen beroep aantekenen?![]()
Babel
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom stond Everton niet in de basis? Een van de beste van Heracles lijkt me...-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
huhquote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heeft ie die vogel nog in zijn haar?![]()
![]()
had lichte last volgens mijquote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Gwunnik het volgende:
Waarom stond Everton niet in de basis? Een van de beste van Heracles lijkt me...![]()
Contract loopt af.quote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Gwunnik het volgende:
Waarom stond Everton niet in de basis? Een van de beste van Heracles lijkt me...![]()
Eigenlijk nog erger dan Theo Reitsmaquote:Op zondag 7 april 2013 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeer irritante commentator, vreselijke man.![]()
Was nog aan het spelen in Engeland, tegen Tottenhamquote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Gwunnik het volgende:
Waarom stond Everton niet in de basis? Een van de beste van Heracles lijkt me...Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Plan B.quote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Kopsterk het volgende:
Voor het eerst dat Ajax overgaat op countervoetbal.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Geen last van het commentaar met mijn engelse stream.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Druk programmaquote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Was nog aan het spelen in Engeland, tegen Tottenham
Cillessen in mijn manager, ik win.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.![]()
En zelfs dat doen we beter dan de rest.quote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
De omschakeling van dodespelsituatievoetbal naar countervoetbal is niet zo groot.quote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Kopsterk het volgende:
RvP; Feyenoord
3quote:Op zondag 7 april 2013 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Ajax al een strafschop meegekregen dit seizoen...?
http://nl.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax_in_het_seizoen_2012/13Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Waarom wisselt hij Boerrigter niet?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax verdient hoogstens een gelijkspel. Omdat Ajax.quote:Op zondag 7 april 2013 17:47 schreef leolinedance het volgende:
Heracles verdient minimaal een gelijkspel.![]()
De Jong, wat doe je
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Neequote:Op zondag 7 april 2013 17:47 schreef leolinedance het volgende:
Heracles verdient minimaal een gelijkspel.Groot fan van User Wotte![]()
Bossen zat bij NEC ook zo tegen, dat weten Jasper en Lasse vast nog.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
Dat ze bossen ook een kans geven bedoel je?quote:Op zondag 7 april 2013 17:48 schreef OverRated het volgende:
Goede promotie voor het fonds gehandicaptensport dit![]()
Ajax is daar toch de hoofdsponsor van?quote:Op zondag 7 april 2013 17:48 schreef OverRated het volgende:
Goede promotie voor het fonds gehandicaptensport ditRvP; Feyenoord
Gek he met zo'n overtredingenquote:Op zondag 7 april 2013 17:47 schreef ejfaar het volgende:
Jezus, die Bossen geeft alleen Ajax kaarten![]()
![]()
twitter:frenkelvdm twitterde op zondag 07-04-2013 om 17:15:14Die beveiliging in de ArenA is niks mis mee. Waterdicht. #ajaher http://t.co/b3j7K790A3 reageer retweet
![]()
![]()
Wil duidelijk laten zien dat hij stoer durft te fluiten tegen Ajax... fluit echt als een drol die gastquote:Op zondag 7 april 2013 17:47 schreef ejfaar het volgende:
Jezus, die Bossen geeft alleen Ajax kaarten
Ja, bedoel De Jong met die smerige overtreding en toen zag ik dat zo vol in beeld staan.quote:Op zondag 7 april 2013 17:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ajax is daar toch de hoofdsponsor van?![]()
Wat?quote:Op zondag 7 april 2013 17:49 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:frenkelvdm twitterde op zondag 07-04-2013 om 17:15:14Die beveiliging in de ArenA is niks mis mee. Waterdicht. #ajaher http://t.co/b3j7K790A3 reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 17:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Dat ze bossen ook een kans geven bedoel je?![]()
![]()
Zou tijd worden, daar kunnen jullie meer mee verdienen dan met Vermeerquote:Op zondag 7 april 2013 17:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Cillessen ziet er goed betrouwbaar uit, mag volgend seizoen wel basis..
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:50 schreef Kopsterk het volgende:
Tikt Ajax nou gewoon Hercales weg met 10 man?
Vermeer verpatsen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Cillessen ziet er goed betrouwbaar uit, mag volgend seizoen wel basis.![]()
Flauw. Ik ben in mijn 5 jaar PSV ook pas 1x gecontroleerd.quote:Op zondag 7 april 2013 17:49 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:frenkelvdm twitterde op zondag 07-04-2013 om 17:15:14Die beveiliging in de ArenA is niks mis mee. Waterdicht. #ajaher http://t.co/b3j7K790A3 reageer retweet
![]()
Voor rondtikken heb je maar 3 man nodig he.
Dus of je nou met 11 of 10 speelt, als je gewoon goed kan rondtikken dan maakt het niet uit.
Alleen als zij de bal hebben.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik ben de laatste 2-3 jaar 1x niet gecontroleerd volgens mijquote:Op zondag 7 april 2013 17:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Flauw. Ik ben in mijn 5 jaar PSV ook pas 1x gecontroleerd.![]()
Dan zie je er vast uit als een junkquote:Op zondag 7 april 2013 17:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ben de laatste 2-3 jaar 1x niet gecontroleerd volgens mij![]()
![]()
Je bent allochtoon?quote:Op zondag 7 april 2013 17:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ben de laatste 2-3 jaar 1x niet gecontroleerd volgens mijVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Er is nog niets gewonnenquote:Op zondag 7 april 2013 17:53 schreef ejfaar het volgende:
Met 10 man makkelijk winnen. Pure kwaliteit ditOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
True. Wat voor een leeghoofden die altijd meesleuren naar uitwedstrijden....quote:Op zondag 7 april 2013 17:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nope, gewoon Feyenoord fouillering, iedereen is een potentiële hooligun.![]()
![]()
![]()
eriksen godsamme manIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik word gewoon gek van die zogenaamde arrogantie, dat we wel even fluitend naar het kampioenschap wandelen, die mentaliteit lijkt ook in de ploeg geslopen te zijn. Na de eerste goal is Ajax extreem slordig en nonchalant. Het trieste is dat we in de heenwedstrijd in Almelo het zo hebben weggegeven, daar zou je toch van moeten leren.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik word gewoon gek van die zogenaamde arrogantie, dat we wel even fluitend naar het kampioenschap wandelen, die mentaliteit lijkt ook in de ploeg geslopen te zijn. Na de eerste goal is Ajax extreem slordig en nonchalant. Het trieste is dat we in de heenwedstrijd in Almelo het zo hebben weggegeven, daar zou je toch van moeten leren.![]()
![]()
Jij maakt je echt druk om nietsquote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik word gewoon gek van die zogenaamde arrogantie, dat we wel even fluitend naar het kampioenschap wandelen, die mentaliteit lijkt ook in de ploeg geslopen te zijn. Na de eerste goal is Ajax extreem slordig en nonchalant. Het trieste is dat we in de heenwedstrijd in Almelo het zo hebben weggegeven, daar zou je toch van moeten leren.![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik wel vaker gedacht.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat komt allemaal door 1 ding:quote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik word gewoon gek van die zogenaamde arrogantie, dat we wel even fluitend naar het kampioenschap wandelen, die mentaliteit lijkt ook in de ploeg geslopen te zijn. Na de eerste goal is Ajax extreem slordig en nonchalant. Het trieste is dat we in de heenwedstrijd in Almelo het zo hebben weggegeven, daar zou je toch van moeten leren.
"don't worry" in de rust.
Kut lied.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Eens met eerste deel, maar je overdrijft wel.quote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toen we met 3-1 voor stonden en met 3-3 het veld afgingen in Almelo bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Doet echt niet onder aan vermeer naar mijn mening.quote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jammer van Vermeer maar ik heb vertrouwen in de CilWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
dat is al 6 maanden geleden, schijtbakquote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toen we met 3-1 voor stonden en met 3-3 het veld afgingen in Almelo bijvoorbeeld?![]()
![]()
Ok Vitesse uit 2-0 voor en met 3-2 verliezen?quote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is al 6 maanden geleden, schijtbakOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat was volgens jou te wijten aan het 12:30 syndroomquote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok Vitesse uit 2-0 voor en met 3-2 verliezen?![]()
Juist, maar kennelijk is Ajax ook na 12:30 slordig en nonchalant gewordenquote:Op zondag 7 april 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was volgens jou te wijten aan het 12:30 syndroomOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij kan beter PSV gaan supporten, Ajax past totaal niet bij jou.quote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok Vitesse uit 2-0 voor en met 3-2 verliezen?![]()
Inderdaad. Een jood zonder arrogantie is als een boer die alleen de stieren melkt.quote:Op zondag 7 april 2013 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij kan beter PSV gaan supporten, Ajax past totaal niet bij jou.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Hij is tenminste realistisch, dat kan ik van de meeste Ajax supporters hier niet zeggen...quote:Op zondag 7 april 2013 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij kan beter PSV gaan supporten, Ajax past totaal niet bij jou.![]()
Eindelijk, zo terecht dit.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
3-0
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 7 april 2013 17:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij is tenminste realistisch, dat kan ik van de meeste Ajax supporters hier niet zeggen...![]()
![]()
Geweldig gedaan Heracles
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Genoeg realistische supporters hoor, alleen posten ze niet van die belachelijke dingen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij is tenminste realistisch, dat kan ik van de meeste Ajax supporters hier niet zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |