Fluit gewoon goed.quote:Op zondag 7 april 2013 17:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Bossen.Gelukkig stopt die dwaas ermee, zeer terecht.
Geel dusquote:Op zondag 7 april 2013 17:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gebeurde ook weinig. Klein duwtje. Alleen de consequenties waren wat ernstig
Is altijd problematisch met die man maar dat rood voor Vermeer was terechtquote:Op zondag 7 april 2013 17:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Bossen.Gelukkig stopt die dwaas ermee, zeer terecht.
Nog een keer?quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
Slechte wissel, hij had veel beter Sightorson kunnen wisselen
Doet al de hele wedstrijd hard zn bestquote:
Vriendjes met Vermeer natuurlijkquote:Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef vandermar het volgende:
Gewoon rood voor van RHijn, wat een achterlijke actie tegen Cillessen
Heel smerig inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mertens deed dat toen tegen Engeland.
Jaquote:Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef Shreyas het volgende:
Als Vermeer in beroep gaat tegen het voorstel van de tuchtcommissie mag hij dan spelen tot dat de uitspraak komt?
Dus misschien wel tegen PSV?quote:
Absoluut, zeer terecht, alleen wat ik niet snap is dat zo'n dwaas niet direct fluit als er een speler gestrekt op de grond ligt na een botsingquote:Op zondag 7 april 2013 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is altijd problematisch met die man maar dat rood voor Vermeer was terecht
Hee Inzanity daar ben je weerquote:Op zondag 7 april 2013 17:41 schreef inZanity het volgende:
Vermeer redt Ajax weer. Net als in de klassieker vorig jaar.
Hij was knock out, dan is het altijd verstandig om het zo neer te leggenquote:Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
wel goed dat er iemand aan dacht cillessen in een stabiele zijligging te leggen. Was niet nodig, maar goede reactie.
Na de bekerwedstrijd tegen AZ heb ik minder vertrouwen in hemquote:Op zondag 7 april 2013 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Al zou ik Cillessen ook niet erg vinden, jij?
quote:Op zondag 7 april 2013 17:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Na de bekerwedstrijd tegen AZ heb ik minder vertrouwen in hem
Moet natuurlijk ook geen blessure hebben opgelopenquote:
Vermeerquote:Op zondag 7 april 2013 17:41 schreef inZanity het volgende:
Vermeer redt Ajax weer. Net als in de klassieker vorig jaar.
In beroep? Duidelijker rood bestaat niet.quote:Op zondag 7 april 2013 17:40 schreef Shreyas het volgende:
Als Vermeer in beroep gaat tegen het voorstel van de tuchtcommissie mag hij dan spelen tot dat de uitspraak komt?
Gaat het niet om, het gaat erom dat je je schorsing wilt rekken.quote:Op zondag 7 april 2013 17:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
In beroep? Duidelijker rood bestaat niet.
Als het duidelijk is, kan je geen beroep aantekenen?quote:Op zondag 7 april 2013 17:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik moet het nog zien, als de verslaggever van Langs de Lijn gelijk was het volkomen terecht.quote:Op zondag 7 april 2013 17:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
En dan? Krijg je nog meer wedstrijden.quote:Op zondag 7 april 2013 17:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaat het niet om, het gaat erom dat je je schorsing wilt rekken.
Mickey van der Hart, maar zit niet bij selectie.quote:
Na PSV kunnen we de rest wel af met Cillessenquote:Op zondag 7 april 2013 17:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
En dan? Krijg je nog meer wedstrijden.
De boerquote:
quote:
quote:
Wie is het nou?quote:Op zondag 7 april 2013 17:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mickey van der Hart, maar zit niet bij selectie.
Van der Hart.quote:
Guidetti?quote:
Ja, één.quote:Op zondag 7 april 2013 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Ajax al een strafschop meegekregen dit seizoen...?
Oh jawel Hoor. Maar waarom zou je?quote:Op zondag 7 april 2013 17:43 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Als het duidelijk is, kan je geen beroep aantekenen?
huhquote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heeft ie die vogel nog in zijn haar?
had lichte last volgens mijquote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Gwunnik het volgende:
Waarom stond Everton niet in de basis? Een van de beste van Heracles lijkt me...
Contract loopt af.quote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Gwunnik het volgende:
Waarom stond Everton niet in de basis? Een van de beste van Heracles lijkt me...
Eigenlijk nog erger dan Theo Reitsmaquote:Op zondag 7 april 2013 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeer irritante commentator, vreselijke man.
Was nog aan het spelen in Engeland, tegen Tottenhamquote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Gwunnik het volgende:
Plan B.quote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Kopsterk het volgende:
Voor het eerst dat Ajax overgaat op countervoetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |