Gaat het niet om, het gaat erom dat je je schorsing wilt rekken.quote:Op zondag 7 april 2013 17:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
In beroep? Duidelijker rood bestaat niet.
Als het duidelijk is, kan je geen beroep aantekenen?quote:Op zondag 7 april 2013 17:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
ik moet het nog zien, als de verslaggever van Langs de Lijn gelijk was het volkomen terecht.quote:Op zondag 7 april 2013 17:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
En dan? Krijg je nog meer wedstrijden.quote:Op zondag 7 april 2013 17:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gaat het niet om, het gaat erom dat je je schorsing wilt rekken.
Mickey van der Hart, maar zit niet bij selectie.quote:
Na PSV kunnen we de rest wel af met Cillessenquote:Op zondag 7 april 2013 17:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
En dan? Krijg je nog meer wedstrijden.
De boerquote:
quote:
quote:
Wie is het nou?quote:Op zondag 7 april 2013 17:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mickey van der Hart, maar zit niet bij selectie.
Van der Hart.quote:
Guidetti?quote:
Ja, één.quote:Op zondag 7 april 2013 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Ajax al een strafschop meegekregen dit seizoen...?
Oh jawel Hoor. Maar waarom zou je?quote:Op zondag 7 april 2013 17:43 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Als het duidelijk is, kan je geen beroep aantekenen?
huhquote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heeft ie die vogel nog in zijn haar?
had lichte last volgens mijquote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Gwunnik het volgende:
Waarom stond Everton niet in de basis? Een van de beste van Heracles lijkt me...
Contract loopt af.quote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Gwunnik het volgende:
Waarom stond Everton niet in de basis? Een van de beste van Heracles lijkt me...
Eigenlijk nog erger dan Theo Reitsmaquote:Op zondag 7 april 2013 17:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeer irritante commentator, vreselijke man.
Was nog aan het spelen in Engeland, tegen Tottenhamquote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Gwunnik het volgende:
Plan B.quote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef Kopsterk het volgende:
Voor het eerst dat Ajax overgaat op countervoetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |