True. Wat voor een leeghoofden die altijd meesleuren naar uitwedstrijden....quote:Op zondag 7 april 2013 17:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nope, gewoon Feyenoord fouillering, iedereen is een potentiële hooligun.
Ik word gewoon gek van die zogenaamde arrogantie, dat we wel even fluitend naar het kampioenschap wandelen, die mentaliteit lijkt ook in de ploeg geslopen te zijn. Na de eerste goal is Ajax extreem slordig en nonchalant. Het trieste is dat we in de heenwedstrijd in Almelo het zo hebben weggegeven, daar zou je toch van moeten leren.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik word gewoon gek van die zogenaamde arrogantie, dat we wel even fluitend naar het kampioenschap wandelen, die mentaliteit lijkt ook in de ploeg geslopen te zijn. Na de eerste goal is Ajax extreem slordig en nonchalant. Het trieste is dat we in de heenwedstrijd in Almelo het zo hebben weggegeven, daar zou je toch van moeten leren.
Jij maakt je echt druk om nietsquote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik word gewoon gek van die zogenaamde arrogantie, dat we wel even fluitend naar het kampioenschap wandelen, die mentaliteit lijkt ook in de ploeg geslopen te zijn. Na de eerste goal is Ajax extreem slordig en nonchalant. Het trieste is dat we in de heenwedstrijd in Almelo het zo hebben weggegeven, daar zou je toch van moeten leren.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker gedacht.quote:
Dat komt allemaal door 1 ding:quote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eens met eerste deel, maar je overdrijft wel.quote:Op zondag 7 april 2013 17:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toen we met 3-1 voor stonden en met 3-3 het veld afgingen in Almelo bijvoorbeeld?quote:
Doet echt niet onder aan vermeer naar mijn mening.quote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jammer van Vermeer maar ik heb vertrouwen in de Cil
dat is al 6 maanden geleden, schijtbakquote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Toen we met 3-1 voor stonden en met 3-3 het veld afgingen in Almelo bijvoorbeeld?
Ok Vitesse uit 2-0 voor en met 3-2 verliezen?quote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is al 6 maanden geleden, schijtbak
Dat was volgens jou te wijten aan het 12:30 syndroomquote:Op zondag 7 april 2013 17:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok Vitesse uit 2-0 voor en met 3-2 verliezen?
Juist, maar kennelijk is Ajax ook na 12:30 slordig en nonchalant gewordenquote:Op zondag 7 april 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was volgens jou te wijten aan het 12:30 syndroom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |