SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat n kutdiscussie weer over EDL en streams hey... pff
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Nu met laptop, maar vaak ook met de iPad. Kan prima. FOK! en Sidekick erbijquote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef MouzurX het volgende:
Sowieso wat doe je in dit topic als je voetbal kijkt op tv?
Zit je met je laptop dan ofzo![]()
![]()
Wie ben jij nou weer.quote:Op zondag 7 april 2013 16:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Sorry hoor... maar een heel weekend op de bank doorbrengen terwijl je ieder weekend onafgebroken voetbal wedstrijden zit te kijken is pas echt pauper.![]()
![]()
Maar dat komt omdat PSV 6 doelpogingen na 60 minuten had, Ajax heeft er 5 in 20 minuten.quote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gisteren maakte dat niet uit volgens GGMM![]()
Wedstrijd is niet veel aan.quote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef Gwunnik het volgende:
Wat n kutdiscussie weer over EDL en streams hey... pffWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Die 20 eu kan ik makkelijk kwijtquote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef tochweerhenk het volgende: [..] Jij hebt hier geen geld anders hoor, want dat geef je toch allemaal uit aan voetbalwedstrijden? Pauper dus.
![]()
Klopt.quote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
De arena is ook weer uitverkocht zo te zien![]()
True... maar kunnen we dan niet beter allemaal n beetje van het zonnetje genietenquote:
Heracles bakt er ook niet veel van.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Er was geen kaart te krijgen inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
De arena is ook weer uitverkocht zo te zien
Groot fan van User Wotte![]()
Iemand die toevallig langs dit topic komt en zich verbaasd over de uren die mensen ieder weekend aan voetbal besteden.quote:![]()
Ik ga nu snel weer weg.![]()
![]()
Doe datquote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Iemand die toevallig langs dit topic komt en zich verbaasd over de uren die mensen ieder weekend aan voetbal besteden.![]()
Zit jij dan niet in het zonnetje?quote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
True... maar kunnen we dan niet beter allemaal n beetje van het zonnetje genieten
Ik zit buiten, kijk door het raam naar binnen naar de TV terwijl ik op mijn ipad op fok zit.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Komt door het weerquote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
De arena is ook weer uitverkocht zo te zien![]()
Ga jij toch even lekker een zondagse boswandeling maken nuquote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Iemand die toevallig langs dit topic komt en zich verbaasd over de uren die mensen ieder weekend aan voetbal besteden.![]()
![]()
Oke man.quote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik ga nu snel weer weg.Idioot.
![]()
Laat ons man apaat.quote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik ga nu snel weer weg.Groot fan van User Wotte![]()
streamsquote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef Gwunnik het volgende:
Wat n kutdiscussie weer over EDL en streams hey... pffgeld besparen
ben een echte Hollander he
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ga jij toch even lekker een zondagse boswandeling maken nu![]()
![]()
Idd, ga nu maar weer weg idiootquote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 april 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie verstuurt die lange passes? Daardoor komt Blind in negatief opzicht aan bod ;r![]()
![]()
Ik heb helaas geen buiten (of jou interactieve mogelijkhedenquote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zit jij dan niet in het zonnetje?
Ik zit buiten, kijk door het raam naar binnen naar de TV terwijl ik op mijn ipad op fok zit.), maar zit heerlijk aan de zon kant met de ramen open geslingerd...
Sommigen hier zitten blijkbaar in de schaduw
Bij actieve topics kijken?quote:Op zondag 7 april 2013 16:56 schreef Monolith het volgende:
Hoe kom je toevallig in dit topic terecht?![]()
Wij hebben een tv in het tuinhuis in de zomerquote:Op zondag 7 april 2013 16:56 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen buiten (of jou interactieve mogelijkheden), maar zit heerlijk aan de zon kant met de ramen open geslingerd...
Sommigen hier zitten blijkbaar in de schaduwMaar nu vind ik het te koud buiten eigenlijk.
![]()
Volgende week zal Ajax wel een stuk effectiever moeten zijn. Als je van de vijf kansen maar eentje weet te scoren is dat niet best.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Tegen die lamzakken krijg je veel meer kansenquote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef Shreyas het volgende:
Volgende week zal Ajax wel een stuk effectiever moeten zijn. Als je van de vijf kansen maar eentje weet te scoren is dat niet best.![]()
![]()
Inderdaad. Maar ach, zo goed is die PSV verdediging niet hèquote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef Shreyas het volgende:
Volgende week zal Ajax wel een stuk effectiever moeten zijn. Als je van de vijf kansen maar eentje weet te scoren is dat niet best.![]()
![]()
dit dus, maar volgens shreyas heeft psv de beste selectiequote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Tegen die lamzakken krijg je veel meer kansen![]()
Dan moet je er als nog bewust op klikken.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ja dat welquote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan moet je er als nog bewust op klikken.![]()
Wat een risico neemt die keeperOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Wel toch?quote:Op zondag 7 april 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
derk staat niet op scherp dus waarom zou ie![]()
Door een pc te kopenquote:Op zondag 7 april 2013 17:01 schreef OverRated het volgende:
Hoe doe ik een soort van tab tab enter op een Mac, om snel een post te plaatsen?![]()
Ow, ik dacht derk en Rhijnquote:Op zondag 7 april 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waar heb ji jdat vandaan man.
Alleen Moisander & van Rhijn staan op scherp./![]()
Die pakt in de laatste minuut rood door de scheidsrechter in zijn ballen te trappen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ook primaquote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die pakt in de laatste minuut rood door de scheidsrechter in zijn ballen te trappen.![]()
![]()
Alsof hij dan nog niet is gewisseld.quote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die pakt in de laatste minuut rood door de scheidsrechter in zijn ballen te trappen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Niet alleen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
komt allemaal door boerrigter & sigthorsson![]()
haha, balcontrole.gif.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ajax houdt dit soort wedstrijden altijd onnodig spannend en verzuimt aan het doelsaldo te werken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
owowOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Godverdomme.
Lucky Ajax weer.
1 - 2 was gewoon terecht geweest.![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Doe gvd eens heel snel die 2-0 maken![]()
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Tijd voor donderspeech de Boer.Kein gewalt! Wir sind das volk!
1.000.001 vragen?quote:Op zondag 7 april 2013 17:08 schreef Ferdii het volgende:
Alderweireld
Miljoentje extra vragen komende zomer![]()
quote:Hey he is back
Waarom kan Ajax niet geconcentreerd blijven, dit is zo vermoeiend. Straks zullen we weer achter de feiten aan moeten lopen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ja, en PSV wordt kampioen.quote:
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Lijkt me ook wel saai, tegen zulke slechte ploegjes moeten spelen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:09 schreef Shreyas het volgende:
Waarom kan Ajax niet geconcentreerd blijven, dit is zo vermoeiend. Straks zullen we weer achter de feiten aan moeten lopen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Echt he.quote:Op zondag 7 april 2013 17:09 schreef tompsv18 het volgende:
Die Gouriye kan er echt helemaal geen fuck van![]()
Ze hadden het maximum aantal bans bereikt denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
PSV is daar een stuk beter in, of niet dan.quote:Op zondag 7 april 2013 17:09 schreef Shreyas het volgende:
Waarom kan Ajax niet geconcentreerd blijven, dit is zo vermoeiend. Straks zullen we weer achter de feiten aan moeten lopen.![]()
Het zal niet heel gezellig worden in de kleedkamer vermoed ik.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bancentrum was vol jaquote:Op zondag 7 april 2013 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hadden het maximum aantal bans bereikt denk ik.![]()
Ja leuk, ja leuk, allemaal even lachen mensen het begint een beetje zielig te worden.quote:Groot fan van User Wotte![]()
Als ik er zelf maar lol om heb HAHAquote:Op zondag 7 april 2013 17:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja leuk, ja leuk, allemaal even lachen mensen het begint een beetje zielig te worden.![]()
Ik wil Evertquote:
Duh, want Ajax.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ach mij maakt het niet uit, in het stadion geen last vanquote:Op zondag 7 april 2013 17:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgende week Evert bij PSV - Ajax lijkt me wel mooi. Ik vrees echter voor Leo![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 17:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach mij maakt het niet uit, in het stadion geen last van![]()
Leo krijgt vaak grote wedstrijden, geen idee waarom.quote:Op zondag 7 april 2013 17:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgende week Evert bij PSV - Ajax lijkt me wel mooi. Ik vrees echter voor LeoOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ajax speelt echt antivoetbal zegOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Ajax kom op , te veel naar PSV of Feyenoord gekeken dat jullie nu net zo spelen als hundat willen we niet
graag op anoniem![]()
Lens net als tijdens de JCS.quote:Op zondag 7 april 2013 17:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgende week moet Depay hem lekker gek draaien. Of anders Lens.![]()
Dit had al 5 0 moeten staan. Lucky rest van de eredivisie.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Leo is echt slecht. Gewoon zielig.quote:Op zondag 7 april 2013 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leo krijgt vaak grote wedstrijden, geen idee waarom.![]()
Heracles speelt uit.quote:Op zondag 7 april 2013 17:14 schreef Monolith het volgende:
Dit had al 5 0 moeten staan. Lucky rest van de eredivisie.![]()
5-0 gister, ook nog zonder Messi. Zelfs zonder Messi speelt Barca nog het mooiste voetbal ter wereld.quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
De boer gaat in de kleedkamer eens lekker schreeuwen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Het begint sneue vormen aan te nemen. Er worden zo weinig prijzen gewonnen dat jullie gaan refereren aan de JCSquote:![]()
![]()
Behalve tegen Blind enige tegenstander die hij nog kan hebbenquote:Op zondag 7 april 2013 17:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lens moet lekker op de tribune zitten![]()
.
![]()
huh?quote:Op zondag 7 april 2013 17:15 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het begint sneue vormen aan te nemen. Er worden zo weinig prijzen gewonnen dat jullie gaan refereren naar de JCS![]()
Cescquote:Op zondag 7 april 2013 17:15 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
5-0 gister, ook nog zonder Messi. Zelfs zonder Messi speelt Barca nog het mooiste voetbal ter wereld.
know'm sayin?
word? word.![]()
Tsja je moet wat he.quote:Op zondag 7 april 2013 17:15 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het begint sneue vormen aan te nemen. Er worden zo weinig prijzen gewonnen dat jullie gaan refereren naar de JCS![]()
Vrij betrouwbare bronnen zeiden ze.quote:Op zondag 7 april 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ron de Rijk is een crack verslaafde volgens enkele bronnen.![]()
Ik vind het zo enorm schattig, elke keer als ze weer eens met veel geluk winnen hebben ze praatjes tot aan de volgende nederlaag, dan is alles weer kut.quote:Op zondag 7 april 2013 17:15 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek van die gozerquote:Op zondag 7 april 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ron de Rijk is een crack verslaafde volgens enkele bronnen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jij denkt dat fdb wel tevreden is?quote:Op zondag 7 april 2013 17:16 schreef Syntix het volgende:
Ron de Rijk weet al dat FdB ontevreden ishoud je gewoon je bek, kneus.
![]()
Ajax komt goed weg.
Onterecht 1 op 1 afgefloten.
Missen voor open goal.
Nog paar kleine kansjes.
Het zit Ajax mee. Maarja geluk dwing je af ofzoiets.![]()
Jij denkt dat Frankie tevreden is met dit spel? Lijkt me niet.quote:Op zondag 7 april 2013 17:16 schreef Syntix het volgende:
Ron de Rijk weet al dat FdB ontevreden ishoud je gewoon je bek, kneus.
![]()
Met hun semi-grappige opmerkingen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het zo enorm schattig, elke keer als ze weer eens met veel geluk winnen hebben ze praatjes tot aan de volgende nederlaag, dan is alles weer kut.
Dit is Ajax op 20% of zo, bij pisveequote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Frankie tevreden is met dit spel? Lijkt me niet.weet je iig als je kijkt dat ze niet beter kunnen.
![]()
Gewoon Boerrigter & Sigthorsson wisselen = problem solvedquote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Frankie tevreden is met dit spel? Lijkt me niet.![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij denkt dat fdb wel tevreden is?
Het is helemaal goed syntixquote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit is Ajax op 20% of zo, bij pisveeweet je iig als je kijkt dat ze niet beter kunnen.
![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit is Ajax op 20% of zo, bij pisveeweet je iig als je kijkt dat ze niet beter kunnen.
![]()
![]()
Was geweldig. En mooi met Abidalquote:Op zondag 7 april 2013 17:15 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
5-0 gister, ook nog zonder Messi. Zelfs zonder Messi speelt Barca nog het mooiste voetbal ter wereld.![]()
![]()
![]()
Dat "lucky" en "geluk" gepraat de hele tijd wordt wel vermoeiend.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Van het middenveld komen ook maar weinig bruikbare ballenquote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon Boerrigter & Sigthorsson wisselen = problem solved![]()
quote:
La Liga
RCD Mallorca is ook zooooo sterk.
Feyenoord klaart hun 3-0.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2013 17:19:57 ]![]()
Logisch aangezien bij Sigthorsson elke aanname het stadion uitschiet, boerrigter ligt alleen maar half op de grondquote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van het middenveld komen ook maar weinig bruikbare ballen![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
La Liga
RCD Mallorca is ook zooooo sterk.
Feyenoord klaart hun 3-0.![]()
![]()
Ik zou iets meer mijn best doen. Dit is wat te doorzichtig.quote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax komt goed weg.
Onterecht 1 op 1 afgefloten.
Missen voor open goal.
Nog paar kleine kansjes.
Het zit Ajax mee. Maarja geluk dwing je af ofzoiets.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Sigthorsson had toch een goede assist bij die 1-0quote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Logisch aangezien bij Sigthorsson elke aanname het stadion uitschiet, boerrigter ligt alleen maar half op de grond![]()
?quote:Op zondag 7 april 2013 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou iets meer mijn best doen. Dit is wat te doorzichtig.![]()
mist wel een teringgrote kansquote:Op zondag 7 april 2013 17:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sigthorsson had toch een goede assist bij die 1-0![]()
Hoezo haten op mijn analyse?quote:Op zondag 7 april 2013 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou iets meer mijn best doen. Dit is wat te doorzichtig.
Heracles heeft gewoon goede kansen gehad.![]()
dit dusquote:Op zondag 7 april 2013 17:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hoezo haten op mijn analyse?
Een goede kans ja.quote:Op zondag 7 april 2013 17:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Heracles heeft gewoon goede kansen gehad.Groot fan van User Wotte![]()
Nope, dit wordt hem ook niet.quote:Op zondag 7 april 2013 17:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Heracles heeft gewoon goede kansen gehad.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is waar. Ajax gaat het zo makkelijk af doorgaans dat ze wel eens concentratieverlies hebben. De grootste tegenstander van Ajax is Ajax.quote:Op zondag 7 april 2013 17:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
hallo stevequote:Op zondag 7 april 2013 17:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De grootste tegenstander van Ajax is Ajax.![]()
Hij miste hem.quote:Op zondag 7 april 2013 17:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
1 op 1 tegen Vermeer nog.
Maar toen werd onterecht afgefloten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ajax speelt niet bagger. Ze spelen op hun topniveau nu.quote:Op zondag 7 april 2013 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
als je tegen heracles kansen weggeeft speel je gewoon bagger gr gr![]()
uh oké?quote:Op zondag 7 april 2013 17:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax speelt niet bagger. Ze spelen op hun topniveau nu.![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 17:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax speelt niet bagger. Ze spelen op hun topniveau nu.![]()
Niet bij afgefloten kansen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is meestal zo met kansen. Anders noemen we het goals.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 17:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja lach maar. Beter dan dit wordt het niet jongeman.![]()
Volgende week is de tegenstander minder sterk gelukkig.quote:Op zondag 7 april 2013 17:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja lach maar. Beter dan dit wordt het niet jongeman.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 17:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgende week is de tegenstander minder sterk gelukkig.![]()
![]()
Oh sorry, ik dacht even dat die beperkte verstandelijke vermogens een act waren.quote:Op zondag 7 april 2013 17:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als er onterecht afgefloten is welVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Volgende week moet PSV.quote:Op zondag 7 april 2013 17:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgende week is de tegenstander minder sterk gelukkig.Groot fan van User Wotte![]()
Ooeeeiiiiiiiquote:Op zondag 7 april 2013 17:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht even dat die beperkte verstandelijke vermogens een act waren.![]()
![]()
Zou mooi zijn! Kijk maar wanneer je tijd hebtquote:Op zondag 7 april 2013 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Na de wedstrijd wel, of ik moet zo even maken.
★★★![]()
Ja en met die verdediging staat het dan zo 0 3.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
omdat die er geen reet van kanquote:Op zondag 7 april 2013 17:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom kunnen ze Ronald Waterreus niet eens uitnodigen als analist?![]()
JAJAJA
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ja, dit wint Ajax niet meerOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Dit... totaal gebrek aan scherpte allemaal...quote:Op zondag 7 april 2013 17:34 schreef Tarado het volgende:
Niet handig maar ze staan sowieso te slapen
Vermeer blijft toch af en toe vreemde dingen doen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zekerquote:Op zondag 7 april 2013 17:34 schreef RvLaak het volgende:
Had ik ff de wedstrijd uit gezet (1-0, einde verhaal), lees ik dit... Rood volledig terecht imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |