Dit staat er overigens niet helemaal lekker maar je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 7 april 2013 16:46 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ajax speelt goed hoor, maar je kan toch niet beweren dat Heracles wel heel veel basisdingen gewoon nalaat.
Waarvan maar 1 wedstrijd per week echt boeiend is. Als je geluk hebt.quote:
Dat valt op zich wel mee hoor. Gisteren was ik door omstandigheden genoodzaakt Barca te kijken op stream. Top beeldkwaliteit, Engels commentaar en nauwelijks haperingen.quote:Op zondag 7 april 2013 16:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
En maar hopen dat ze streamen, anders kun je niet eens kijken. Bj toppers liggen de streams eruit
Heracles kan gewoon niet beter tegen dit oppermachtig Ajaxquote:Op zondag 7 april 2013 16:46 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ajax speelt goed hoor, maar je kan toch niet beweren dat Heracles wel heel veel basisdingen gewoon nalaat.
geef nou eens toe dat je een pauper bentquote:Op zondag 7 april 2013 16:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nu is het gratis
En het zweet op boerrigter zijn hoofd hoef ik niet te zien in hd kwaliteit.
Een pauper omdat je met stream kijktquote:Op zondag 7 april 2013 16:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
geef nou eens toe dat je een pauper bent
Ik betaal 18 ofzo.quote:Op zondag 7 april 2013 16:48 schreef bombmannl het volgende:
[..]
20x12 = 240
Toch leuk voor de vakantie om zon bedragie te besparen door iets minder kwaliteit
Kan er best van genieten om PSV te zien verliezen.quote:Op zondag 7 april 2013 16:48 schreef Abed het volgende:
Andere Nederlandse wedstrijden dan Ajax voor je lol kijken
Oh dat zeg ik ook niet, maar de relevante vraag wanneer dit keer op keer voorkomt is of het niet gewoon de verdienste van ajax is.quote:Op zondag 7 april 2013 16:46 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ik heb hem in de zomerstop gewoon er uit man.quote:Op zondag 7 april 2013 16:50 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik betaal 18 ofzo.
Net alsof die 200 euro zoveel uitmaakt. Jij bent zeker ook zo iemand die in de kroeg niets drinkt, want thuis kun je van dat geld een hele fles leegdrinken?
Sorry hoor... maar een heel weekend op de bank doorbrengen terwijl je ieder weekend onafgebroken voetbal wedstrijden zit te kijken is pas echt pauper.quote:Op zondag 7 april 2013 16:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
geef nou eens toe dat je een pauper bent
Dit ook nog ja.quote:Op zondag 7 april 2013 16:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb hem in de zomerstop gewoon er uit man.
Jij hebt hier geen geld anders hoor, want dat geef je toch allemaal uit aan voetbalwedstrijden? Pauper dus.quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 16:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Sorry hoor... maar een heel weekend op de bank doorbrengen terwijl je ieder weekend onafgebroken voetbal wedstrijden zit te kijken is pas echt pauper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |