quote:Op zondag 7 april 2013 17:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach mij maakt het niet uit, in het stadion geen last van
Leo krijgt vaak grote wedstrijden, geen idee waarom.quote:Op zondag 7 april 2013 17:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgende week Evert bij PSV - Ajax lijkt me wel mooi. Ik vrees echter voor Leo
Lens net als tijdens de JCS.quote:Op zondag 7 april 2013 17:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgende week moet Depay hem lekker gek draaien. Of anders Lens.
Leo is echt slecht. Gewoon zielig.quote:Op zondag 7 april 2013 17:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leo krijgt vaak grote wedstrijden, geen idee waarom.
Heracles speelt uit.quote:Op zondag 7 april 2013 17:14 schreef Monolith het volgende:
Dit had al 5 0 moeten staan. Lucky rest van de eredivisie.
5-0 gister, ook nog zonder Messi. Zelfs zonder Messi speelt Barca nog het mooiste voetbal ter wereld.quote:
Het begint sneue vormen aan te nemen. Er worden zo weinig prijzen gewonnen dat jullie gaan refereren aan de JCSquote:
Behalve tegen Blind enige tegenstander die hij nog kan hebbenquote:Op zondag 7 april 2013 17:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lens moet lekker op de tribune zitten
huh?quote:Op zondag 7 april 2013 17:15 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het begint sneue vormen aan te nemen. Er worden zo weinig prijzen gewonnen dat jullie gaan refereren naar de JCS
Cescquote:Op zondag 7 april 2013 17:15 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
5-0 gister, ook nog zonder Messi. Zelfs zonder Messi speelt Barca nog het mooiste voetbal ter wereld.
Tsja je moet wat he.quote:Op zondag 7 april 2013 17:15 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Het begint sneue vormen aan te nemen. Er worden zo weinig prijzen gewonnen dat jullie gaan refereren naar de JCS
Vrij betrouwbare bronnen zeiden ze.quote:Op zondag 7 april 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ron de Rijk is een crack verslaafde volgens enkele bronnen.
Ik vind het zo enorm schattig, elke keer als ze weer eens met veel geluk winnen hebben ze praatjes tot aan de volgende nederlaag, dan is alles weer kut.quote:Op zondag 7 april 2013 17:15 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek van die gozerquote:Op zondag 7 april 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Ron de Rijk is een crack verslaafde volgens enkele bronnen.
Jij denkt dat fdb wel tevreden is?quote:Op zondag 7 april 2013 17:16 schreef Syntix het volgende:
Ron de Rijk weet al dat FdB ontevreden ishoud je gewoon je bek, kneus.
Jij denkt dat Frankie tevreden is met dit spel? Lijkt me niet.quote:Op zondag 7 april 2013 17:16 schreef Syntix het volgende:
Ron de Rijk weet al dat FdB ontevreden ishoud je gewoon je bek, kneus.
Met hun semi-grappige opmerkingen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het zo enorm schattig, elke keer als ze weer eens met veel geluk winnen hebben ze praatjes tot aan de volgende nederlaag, dan is alles weer kut.
Dit is Ajax op 20% of zo, bij pisveequote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Frankie tevreden is met dit spel? Lijkt me niet.
Gewoon Boerrigter & Sigthorsson wisselen = problem solvedquote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Frankie tevreden is met dit spel? Lijkt me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |