quote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij denkt dat fdb wel tevreden is?
Het is helemaal goed syntixquote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit is Ajax op 20% of zo, bij pisveeweet je iig als je kijkt dat ze niet beter kunnen.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit is Ajax op 20% of zo, bij pisveeweet je iig als je kijkt dat ze niet beter kunnen.
Was geweldig. En mooi met Abidalquote:Op zondag 7 april 2013 17:15 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
5-0 gister, ook nog zonder Messi. Zelfs zonder Messi speelt Barca nog het mooiste voetbal ter wereld.
Van het middenveld komen ook maar weinig bruikbare ballenquote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon Boerrigter & Sigthorsson wisselen = problem solved
quote:
Logisch aangezien bij Sigthorsson elke aanname het stadion uitschiet, boerrigter ligt alleen maar half op de grondquote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van het middenveld komen ook maar weinig bruikbare ballen
quote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
La Liga
RCD Mallorca is ook zooooo sterk.
Feyenoord klaart hun 3-0.
Ik zou iets meer mijn best doen. Dit is wat te doorzichtig.quote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax komt goed weg.
Onterecht 1 op 1 afgefloten.
Missen voor open goal.
Nog paar kleine kansjes.
Het zit Ajax mee. Maarja geluk dwing je af ofzoiets.
Sigthorsson had toch een goede assist bij die 1-0quote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Logisch aangezien bij Sigthorsson elke aanname het stadion uitschiet, boerrigter ligt alleen maar half op de grond
?quote:Op zondag 7 april 2013 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou iets meer mijn best doen. Dit is wat te doorzichtig.
mist wel een teringgrote kansquote:Op zondag 7 april 2013 17:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sigthorsson had toch een goede assist bij die 1-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |