quote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij denkt dat fdb wel tevreden is?
Het is helemaal goed syntixquote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit is Ajax op 20% of zo, bij pisveeweet je iig als je kijkt dat ze niet beter kunnen.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit is Ajax op 20% of zo, bij pisveeweet je iig als je kijkt dat ze niet beter kunnen.
Was geweldig. En mooi met Abidalquote:Op zondag 7 april 2013 17:15 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
5-0 gister, ook nog zonder Messi. Zelfs zonder Messi speelt Barca nog het mooiste voetbal ter wereld.
Van het middenveld komen ook maar weinig bruikbare ballenquote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon Boerrigter & Sigthorsson wisselen = problem solved
quote:
Logisch aangezien bij Sigthorsson elke aanname het stadion uitschiet, boerrigter ligt alleen maar half op de grondquote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van het middenveld komen ook maar weinig bruikbare ballen
quote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
La Liga
RCD Mallorca is ook zooooo sterk.
Feyenoord klaart hun 3-0.
Ik zou iets meer mijn best doen. Dit is wat te doorzichtig.quote:Op zondag 7 april 2013 17:17 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ajax komt goed weg.
Onterecht 1 op 1 afgefloten.
Missen voor open goal.
Nog paar kleine kansjes.
Het zit Ajax mee. Maarja geluk dwing je af ofzoiets.
Sigthorsson had toch een goede assist bij die 1-0quote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Logisch aangezien bij Sigthorsson elke aanname het stadion uitschiet, boerrigter ligt alleen maar half op de grond
?quote:Op zondag 7 april 2013 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou iets meer mijn best doen. Dit is wat te doorzichtig.
mist wel een teringgrote kansquote:Op zondag 7 april 2013 17:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sigthorsson had toch een goede assist bij die 1-0
Hoezo haten op mijn analyse?quote:Op zondag 7 april 2013 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou iets meer mijn best doen. Dit is wat te doorzichtig.
dit dusquote:Op zondag 7 april 2013 17:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hoezo haten op mijn analyse?
Heracles heeft gewoon goede kansen gehad.
Een goede kans ja.quote:Op zondag 7 april 2013 17:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nope, dit wordt hem ook niet.quote:Op zondag 7 april 2013 17:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is waar. Ajax gaat het zo makkelijk af doorgaans dat ze wel eens concentratieverlies hebben. De grootste tegenstander van Ajax is Ajax.quote:Op zondag 7 april 2013 17:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
hallo stevequote:Op zondag 7 april 2013 17:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De grootste tegenstander van Ajax is Ajax.
Hij miste hem.quote:Op zondag 7 april 2013 17:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
1 op 1 tegen Vermeer nog.
Maar toen werd onterecht afgefloten.
Ajax speelt niet bagger. Ze spelen op hun topniveau nu.quote:Op zondag 7 april 2013 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
als je tegen heracles kansen weggeeft speel je gewoon bagger gr gr
uh oké?quote:Op zondag 7 april 2013 17:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax speelt niet bagger. Ze spelen op hun topniveau nu.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajax speelt niet bagger. Ze spelen op hun topniveau nu.
Niet bij afgefloten kansen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat is meestal zo met kansen. Anders noemen we het goals.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja lach maar. Beter dan dit wordt het niet jongeman.
Volgende week is de tegenstander minder sterk gelukkig.quote:Op zondag 7 april 2013 17:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ja lach maar. Beter dan dit wordt het niet jongeman.
quote:Op zondag 7 april 2013 17:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgende week is de tegenstander minder sterk gelukkig.
Oh sorry, ik dacht even dat die beperkte verstandelijke vermogens een act waren.quote:Op zondag 7 april 2013 17:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als er onterecht afgefloten is wel
Volgende week moet PSV.quote:Op zondag 7 april 2013 17:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgende week is de tegenstander minder sterk gelukkig.
Ooeeeiiiiiiiquote:Op zondag 7 april 2013 17:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht even dat die beperkte verstandelijke vermogens een act waren.
Zou mooi zijn! Kijk maar wanneer je tijd hebtquote:Op zondag 7 april 2013 17:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Na de wedstrijd wel, of ik moet zo even maken.
Ja en met die verdediging staat het dan zo 0 3.quote:
omdat die er geen reet van kanquote:Op zondag 7 april 2013 17:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom kunnen ze Ronald Waterreus niet eens uitnodigen als analist?
quote:
Dit... totaal gebrek aan scherpte allemaal...quote:Op zondag 7 april 2013 17:34 schreef Tarado het volgende:
Niet handig maar ze staan sowieso te slapen
Zekerquote:Op zondag 7 april 2013 17:34 schreef RvLaak het volgende:
Had ik ff de wedstrijd uit gezet (1-0, einde verhaal), lees ik dit... Rood volledig terecht imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |