SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat n kutdiscussie weer over EDL en streams hey... pff
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Nu met laptop, maar vaak ook met de iPad. Kan prima. FOK! en Sidekick erbijquote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef MouzurX het volgende:
Sowieso wat doe je in dit topic als je voetbal kijkt op tv?
Zit je met je laptop dan ofzo![]()
![]()
Wie ben jij nou weer.quote:Op zondag 7 april 2013 16:51 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Sorry hoor... maar een heel weekend op de bank doorbrengen terwijl je ieder weekend onafgebroken voetbal wedstrijden zit te kijken is pas echt pauper.![]()
![]()
Maar dat komt omdat PSV 6 doelpogingen na 60 minuten had, Ajax heeft er 5 in 20 minuten.quote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gisteren maakte dat niet uit volgens GGMM![]()
Wedstrijd is niet veel aan.quote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef Gwunnik het volgende:
Wat n kutdiscussie weer over EDL en streams hey... pffWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Die 20 eu kan ik makkelijk kwijtquote:Op zondag 7 april 2013 16:52 schreef tochweerhenk het volgende: [..] Jij hebt hier geen geld anders hoor, want dat geef je toch allemaal uit aan voetbalwedstrijden? Pauper dus.
![]()
Klopt.quote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
De arena is ook weer uitverkocht zo te zien![]()
True... maar kunnen we dan niet beter allemaal n beetje van het zonnetje genietenquote:
Heracles bakt er ook niet veel van.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Er was geen kaart te krijgen inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
De arena is ook weer uitverkocht zo te zien
Groot fan van User Wotte![]()
Iemand die toevallig langs dit topic komt en zich verbaasd over de uren die mensen ieder weekend aan voetbal besteden.quote:![]()
Ik ga nu snel weer weg.![]()
![]()
Doe datquote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Iemand die toevallig langs dit topic komt en zich verbaasd over de uren die mensen ieder weekend aan voetbal besteden.![]()
Zit jij dan niet in het zonnetje?quote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
True... maar kunnen we dan niet beter allemaal n beetje van het zonnetje genieten
Ik zit buiten, kijk door het raam naar binnen naar de TV terwijl ik op mijn ipad op fok zit.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Komt door het weerquote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
De arena is ook weer uitverkocht zo te zien![]()
Ga jij toch even lekker een zondagse boswandeling maken nuquote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Iemand die toevallig langs dit topic komt en zich verbaasd over de uren die mensen ieder weekend aan voetbal besteden.![]()
![]()
Oke man.quote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik ga nu snel weer weg.Idioot.
![]()
Laat ons man apaat.quote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik ga nu snel weer weg.Groot fan van User Wotte![]()
streamsquote:Op zondag 7 april 2013 16:53 schreef Gwunnik het volgende:
Wat n kutdiscussie weer over EDL en streams hey... pffgeld besparen
ben een echte Hollander he
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
quote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ga jij toch even lekker een zondagse boswandeling maken nu![]()
![]()
Idd, ga nu maar weer weg idiootquote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 april 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie verstuurt die lange passes? Daardoor komt Blind in negatief opzicht aan bod ;r![]()
![]()
Ik heb helaas geen buiten (of jou interactieve mogelijkhedenquote:Op zondag 7 april 2013 16:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zit jij dan niet in het zonnetje?
Ik zit buiten, kijk door het raam naar binnen naar de TV terwijl ik op mijn ipad op fok zit.), maar zit heerlijk aan de zon kant met de ramen open geslingerd...
Sommigen hier zitten blijkbaar in de schaduw
Bij actieve topics kijken?quote:Op zondag 7 april 2013 16:56 schreef Monolith het volgende:
Hoe kom je toevallig in dit topic terecht?![]()
Wij hebben een tv in het tuinhuis in de zomerquote:Op zondag 7 april 2013 16:56 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen buiten (of jou interactieve mogelijkheden), maar zit heerlijk aan de zon kant met de ramen open geslingerd...
Sommigen hier zitten blijkbaar in de schaduwMaar nu vind ik het te koud buiten eigenlijk.
![]()
Volgende week zal Ajax wel een stuk effectiever moeten zijn. Als je van de vijf kansen maar eentje weet te scoren is dat niet best.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Tegen die lamzakken krijg je veel meer kansenquote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef Shreyas het volgende:
Volgende week zal Ajax wel een stuk effectiever moeten zijn. Als je van de vijf kansen maar eentje weet te scoren is dat niet best.![]()
![]()
Inderdaad. Maar ach, zo goed is die PSV verdediging niet hèquote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef Shreyas het volgende:
Volgende week zal Ajax wel een stuk effectiever moeten zijn. Als je van de vijf kansen maar eentje weet te scoren is dat niet best.![]()
![]()
dit dus, maar volgens shreyas heeft psv de beste selectiequote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Tegen die lamzakken krijg je veel meer kansen![]()
Dan moet je er als nog bewust op klikken.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ja dat welquote:Op zondag 7 april 2013 16:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan moet je er als nog bewust op klikken.![]()
Wat een risico neemt die keeperOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Wel toch?quote:Op zondag 7 april 2013 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
derk staat niet op scherp dus waarom zou ie![]()
Door een pc te kopenquote:Op zondag 7 april 2013 17:01 schreef OverRated het volgende:
Hoe doe ik een soort van tab tab enter op een Mac, om snel een post te plaatsen?![]()
Ow, ik dacht derk en Rhijnquote:Op zondag 7 april 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waar heb ji jdat vandaan man.
Alleen Moisander & van Rhijn staan op scherp./![]()
Die pakt in de laatste minuut rood door de scheidsrechter in zijn ballen te trappen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ook primaquote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die pakt in de laatste minuut rood door de scheidsrechter in zijn ballen te trappen.![]()
![]()
Alsof hij dan nog niet is gewisseld.quote:Op zondag 7 april 2013 17:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die pakt in de laatste minuut rood door de scheidsrechter in zijn ballen te trappen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Niet alleen.quote:Op zondag 7 april 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
komt allemaal door boerrigter & sigthorsson![]()
haha, balcontrole.gif.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ajax houdt dit soort wedstrijden altijd onnodig spannend en verzuimt aan het doelsaldo te werken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |