good stuffquote:
Die mensen wonen hier en willen een ruimte hebben om hun geloof te kunnen belijden. Vrijheid van godsdienst, zie Europees en internationaal recht.quote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat hebben wij met die moskeeën te maken hier?
Was het maar waar.quote:
Kunnen ze thuis ongestoord doen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Die mensen wonen hier en willen een ruimte hebben om hun geloof te kunnen belijden. Vrijheid van godsdienst, zie Europees en internationaal recht.
Was niet aan mij gericht.quote:Daarnaast heb je nog geen antwoord gegeven op mijn vraag. Wat hebben de moslims in NL te maken met de moslims in andere landen, behalve het geloof?
Nederland=thuis.quote:
Gebruik deze kaart niet te veel. Het wordt saai.quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nederland=thuis.
Vrijheid van vereniging is ook een fundamenteel recht.
En een gebedshuis valt onder de vrijheid van godsdienst.
Waarom doe je alsof het een goedkeuring is om moskeeën in brand te gaan steken, om wat er duizenden kilometers verder gebeurd? Dat impliceer je namelijk wel met je post. Behalve het geloof, hebben die mensen niks met elkaar te maken. Hopelijk besef je dat.quote:Op zondag 7 april 2013 18:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niks, maar je hoeft ook niet zo verontwaardigt te doen, het lijkt wel alsof je dit als een persoonlijke aanval beschouwt. Vandaag een moskee in Nederland, morgen een kerk in Egypte, en de wereld draait gewoon door.
Goed argument.quote:Op zondag 7 april 2013 18:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gebruik deze kaart niet te veel. Het wordt saai.
Dat kun je ook van Christenen zeggen. Daarnaast heeft iedereen het recht op een gebouw waar ze samen het geloof kunnen belijden.quote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kunnen ze thuis ongestoord doen.
[..]
Was niet aan mij gericht.
Ja, je wordt zon schreeuw allochtoon. Hebben we er al zat te veel van.quote:
Omdat ik zeg dat er in principe niks mis is met een moskee?quote:Op zondag 7 april 2013 18:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja, je wordt zon schreeuw allochtoon. Hebben we er al zat te veel van.
Klopt. Zulke gebouwen zijn voor ons allemaal. En nu brand ie, voor ons allemaal.quote:Op zondag 7 april 2013 18:58 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat kun je ook van Christenen zeggen. Daarnaast heeft iedereen het recht op een gebouw waar ze samen het geloof kunnen belijden.
Ga je lekker?quote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Zulke gebouwen zijn voor ons allemaal. En nu brand ie, voor ons allemaal.
Straks wordt het een traditie na Pasen.
Ah, niet zo schreeuwen, PVV'ertje. We weten dat je rot bent van binnen. Je moet het er niet te dik op leggen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Zulke gebouwen zijn voor ons allemaal. En nu brand ie, voor ons allemaal.
Straks wordt het een traditie na Pasen.
2010 belde.quote:Op zondag 7 april 2013 17:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat komt omdat men dan opeens raar naar ze opkijkt, alleen maar vanwege hun stem. Ik zou zelf nooit op de pvv stemmen, maar dat is wel een feit. Je wordt geterroriseerd en meteen bestempeld als een racist.
Schudde de hand met 2013?quote:
Prima. Maar soms brand zon ding af. Net als kerken en winkelcentra etc. Boeie...quote:Op zondag 7 april 2013 19:02 schreef Grouch het volgende:
[..]
Maar ze willen het liever in een moskee doen. En daar nog voor betalen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |