quote:Op zondag 7 april 2013 18:38 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Er is al een onderzoek gaande. Zodra er een verdachte is, ben ik de eerste die er een topic over opent. Tot die tijd is niemand schuldig en behoren we geen overhaaste conclusies te trekken.
In Enkhuizen zijn er meerdere 'incidenten' geweest in het verleden, zeker.quote:Op zondag 7 april 2013 18:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]![]()
Het was toch al eerder een keer geprobeerd om brand te stichten toch?
Zou me niks verbazen dat iemand die er wat mee te maken heeft dit trots post op facebookquote:Op zondag 7 april 2013 18:39 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
In Enkhuizen zijn er meerdere 'incidenten' geweest in het verleden, zeker.
Zal wel een paar maanden duren het onderzoek voordat we wat meer weten.quote:Op zondag 7 april 2013 18:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen dat iemand die er wat mee te maken heeft dit trots post op facebook
Ja ik refereer meer aan een bepaalde groep die er mogelijk wat mee te maken heeftquote:Op zondag 7 april 2013 18:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zal wel een paar maanden duren het onderzoek voordat we wat meer weten.
Brand dat beter dan schoenen?quote:
Boskabouters?quote:Op zondag 7 april 2013 18:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja ik refereer meer aan een bepaalde groep die er mogelijk wat mee te maken heeft
Misschien, misschien niet.quote:Op zondag 7 april 2013 18:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja ik refereer meer aan een bepaalde groep die er mogelijk wat mee te maken heeft
Pasen... te laat.quote:
Waarom? Is er een kerk in brand gestoken in Nederland?quote:Op zondag 7 april 2013 18:48 schreef Hathor het volgende:
Goh, er word een moskee in de fik gestoken zeg...weer eens wat anders als een kerk.
In Nederland niet, maar als je het nieuws een beetje volgt is dat aan de orde van de dag in landen als Egypte, Nigeria en Pakistan om er maar eens een paar te noemen.quote:Op zondag 7 april 2013 18:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom? Is er dan een kerk in brand gestoken in Nederland?
Wat hebben die moslims in NL te maken met de mensen in die landen, behalve het geloof?quote:Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
In Nederland niet, maar als je het nieuws een beetje volgt is dat aan de orde van de dag in landen als Egypte, Nigeria en Pakistan om er maar eens een paar te noemen.
Ik leef niet in Nigeria. Jij wel?quote:Op zondag 7 april 2013 18:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
In Nederland niet, maar als je het nieuws een beetje volgt is dat aan de orde van de dag in landen als Egypte, Nigeria en Pakistan om er maar eens een paar te noemen.
Zoals landen waar mensen niet willen betalen aan dingen waardoor wij er voor opdraaien :")quote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef sp3c het volgende:
er gebeuren wel meer dingen in andere landen waar wij hier niet zo heel veel mee te maken hebben
Die branden alleen wanneer je bij het dak begint.quote:Op zondag 7 april 2013 18:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom? Is er een kerk in brand gestoken in Nederland?
Wat hebben wij met die moskeeën te maken hier?quote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat hebben die moslims in NL te maken met de mensen in die landen, behalve het geloof?
ok?quote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zoals landen waar mensen niet willen betalen aan dingen waardoor wij er voor opdraaien :")
Niks, maar je hoeft ook niet zo verontwaardigt te doen, het lijkt wel alsof je dit als een persoonlijke aanval beschouwt. Vandaag een moskee in Nederland, morgen een kerk in Egypte, en de wereld draait gewoon door.quote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat hebben die moslims in NL te maken met de mensen in die landen, behalve het geloof?
Gaat dit over de patriots?quote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zoals landen waar mensen niet willen betalen aan dingen waardoor wij er voor opdraaien :")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |