Ik zie Twente wel punten verspelen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op papier weinig bijzonders.
[ afbeelding ]
Ik niet. Al zullen ze Tadic wel gaan missen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Twente wel punten verspelen.
Ik sla een keer over, sorry.quote:
Kende een grietje die daar werkte. Kwam ze met een doos aanzetten. Gewoon voor een euro minder verkopen. Mensen aanspreken. Waren serieus binnen een uurtje verkocht. Bazendag was dat.quote:
Ik P$Vquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Twente wel punten verspelen.
Ik vroeg je wat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Kende een grietje die daar werkte. Kwam ze met een doos aanzetten. Gewoon voor een euro minder verkopen. Mensen aanspreken. Waren serieus binnen een uurtje verkocht. Bazendag was dat.
quote:
Ze had gewoon een doos munten gejat of wat?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Kende een grietje die daar werkte. Kwam ze met een doos aanzetten. Gewoon voor een euro minder verkopen. Mensen aanspreken. Waren serieus binnen een uurtje verkocht. Bazendag was dat.
Als je het zo wilt stellen, ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze had gewoon een doos munten gejat of wat?
Dan doe je wat meer kleding aan of ga je fappen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
Het is koud hier, vind 't alleen niet echt de moeite om de verwarming aan te zetten.
Mag allebei ook?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan doe je wat meer kleding aan of ga je fappen.
Precies, het is toch een derby. Tevens één van de laatste strohalmen voor Willem II om directe degradatie te ontlopen. Tel daar het niet constante P$V bij op, en het kan een leuke wedstrijd wordenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook wel, Willem 2 is altijd moeilijk voor PSV.
quote:
Hou oud ben je ook al weer?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies, het is toch een derby. Tevens één van de laatste strohalmen voor Willem II om directe degradatie te ontlopen. Tel daar het niet constante P$V bij op, en het kan een leuke wedstrijd worden
Willem II is echt te matig daarvoor man.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies, het is toch een derby. Tevens één van de laatste strohalmen voor Willem II om directe degradatie te ontlopen. Tel daar het niet constante P$V bij op, en het kan een leuke wedstrijd worden
quote:
Is dat leuk?quote:Je wordt bijvoorbeeld:
Dienstverlener bij een juridisch 'loket'
Reclasseringsmedewerker
Schuldhulpverlener
Beleidsmedewerker juridische zaken
Ze stonden 2-0 voor in Eindhoven.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Willem II is echt te matig daarvoor man.
Ik zie het gewoon niet gebeuren. Die verdediging van Willem II is zo mogelijk nog slechter dan die van PSV.quote:
Oké, Callie. Over RKC - PSV had jij ook ongelijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon niet gebeuren. Die verdediging van Willem II is zo mogelijk nog slechter dan die van PSV.
Zoiets wel ja. Stagelopen bij een schuldhulpverleningsinstantie. Is wel altijd werk in, helemaal nu.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon opgeleid om de PA van Steven te worden dus.
Dat kan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké, Callie. Over RKC - PSV had jij ook ongelijk.
Al kan jij ook gelijk hebben, we zullen zien. De bal is rond, we spelen op gras (niet op papier dus), 11 tegen 11, de wedstrijd is in Tilburg.quote:
Moet je dan nog medeleven veinzen of ze gewoon hard de waarheid vertellen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoiets wel ja. Stagelopen bij een schuldhulpverleningsinstantie. Is wel altijd werk in, helemaal nu.
Zeker. Lijkt me ergens ook wel vrij boeiend en verantwoordelijk werk, al denk ik dat je van bepaalde terugkerende types ook doodsmoe wordt op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoiets wel ja. Stagelopen bij een schuldhulpverleningsinstantie. Is wel altijd werk in, helemaal nu.
Daarom, lijkt me ook heel stug, Willem II heeft niemand om Peppi & Kokki af te straffenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon niet gebeuren. Die verdediging van Willem II is zo mogelijk nog slechter dan die van PSV.
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je dan nog medeleven veinzen of ze gewoon hard de waarheid vertellen?
Het is niet aan mij om daarover te oordelen is denk ik het meest diplomatieke antwoord.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je dan nog medeleven veinzen of ze gewoon hard de waarheid vertellen?
Je onderschat de kracht van die Dekselse LUXEMBURGERquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, lijkt me ook heel stug, Willem II heeft niemand om Peppi & Kokki af te straffen
Die dekselse Misidjan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, lijkt me ook heel stug, Willem II heeft niemand om Peppi & Kokki af te straffen
Ik hoop het, lig in een deuk als het nog gebeurt ookquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je onderschat de kracht van die Dekselse LUXEMBURGER
Net bij EL tonen ze al aan dat PSV slecht is in de lucht. Zet je schrap voor Joachimquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop het, lig in een deuk als het nog gebeurt ook
Stijn treed weer eens op tegen Boerrigter. Hij is weer opstandig onder zijn alterego Litmanen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je onderschat de kracht van die Dekselse LUXEMBURGER
treedt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn treed weer eens op tegen Boerrigter. Hij is weer opstandig onder zijn alterego Litmanen.
Wat een naam ook, is dat Pec?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
''Je voelt de spanning hier in het IJsseldelta-stadion.''
Spanning in een volkomen leeg stadion.
LitmanenAFCA blijft altijd doorgaan met onzin verkondigen, of je hem nou een corrigerende tik geeft, of niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn treed weer eens op tegen Boerrigter. Hij is weer opstandig onder zijn alterego Litmanen.
Ik hoop dat je gebannend wordt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ook mijn enige bijdrage geleverd in dat topic waar jullie trollden.
Ik doe niets verkeerd, zij zei alleen dat ze ook op een pot wou, dus gaf ik de logische tip dat ze nog een WC-pot had.quote:
Dijenkletser vroeg Kapo toch.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niets verkeerd, zij zei alleen dat ze ook op een pot wou, dus gaf ik de logische tip dat ze nog een WC-pot had.
Ja, ik zag het. Je moet weer doorgaan terwijl iedereen al gestopt is. Derhalve blijf ik bij m'n mening.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niets verkeerd, zij zei alleen dat ze ook op een pot wou, dus gaf ik de logische tip dat ze nog een WC-pot had.
Wat een slap argument.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Je moet weer doorgaan terwijl iedereen al gestopt is. Derhalve blijf ik bij m'n mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch eens vragen of meneer Rutte van de maya’s afstamt.
Vooraf van alles beloven en uiteindelijk gebeurt er geen donder…
Het was gisterochtend zo koud dat ik een politicus zag rondlopen met zijn handen in zijn eigen zakken, in plaats die van iemand anders…
Had ook nog nooit van die hele Michel gehoord, maar goed.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:40 schreef Buitendam het volgende:
Levante. Doe niet zo quasi-geïnteresseerd. Niemand geeft een neuk om die club en haar wedstrijden.
Categorie Levante in interesse.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Dartsen wordt leuk donderdag. Van Gerwen - Wade & Taylor
Wie wel, buiten boskamp.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Had ook nog nooit van die hele Michel gehoord, maar goed.
Sympathiek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan, ik verbied het niet om deze mening te hebben
0-2. Saaie pot.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een voorspelling voor Willem II - PSV?
Met de zweep eroverquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Typisch het volgende:
Hahaha fuck, zusje heeft fucking veel ranja gemaakt en shit. Als ze over mijn bank heen kotsen word ik echt mad as hell.
Is ze lekker?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Typisch het volgende:
Hahaha fuck, zusje heeft fucking veel ranja gemaakt en shit. Als ze over mijn bank heen kotsen word ik echt mad as hell.
Plastic over de bankquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Typisch het volgende:
Hahaha fuck, zusje heeft fucking veel sangria gemaakt en shit. Als ze over mijn bank heen kotsen word ik echt mad as hell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |