Morgen wordt het helemaal een zonnige dagquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef Caland het volgende:
Het is een graad of 10 buiten joh battieboys.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef Caland het volgende:
Het is een graad of 10 buiten joh battieboys.
Koop zo'n decline bankje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij doet toch aan fitness? Thuis of @ een school? Ik wil graag thuis op mijn zolder straks wat gaan doen. Want maandelijks 3 tientjes betalen vind ik crap. Nu zoek ik iets om mijn voeten aan "vast te zetten" als ik buikspier oefeningen wil doen. Suggesties?
Donkey Kong 2. Op een klein tvtje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat speel je nu eigenlijk? heb je hem gewoon op je hd tv trouwens?
Wordt tijd ook dat het op lente gaat lijkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen wordt het helemaal een zonnige dag
Vanmiddag al in een shirt in de tuin gezeten. Helaas is de zon nu alweer een tijdje weggetrokken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Binnen een paar weken wordt het 20+quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kun je hem niet via scart met je LED/LCD verbinden dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Donkey Kong 2. Op een klein tvtje.
Oh fuck, kaartverkoop Defqon 1 was vandaagquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Binnen een paar weken wordt het 20+
Precies op tijd voor het eerste festival van het jaar
Ik heb kaarten voor dreamfields, emporium, mysteryland en wonderland.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh fuck, kaartverkoop Defqon 1 was vandaag
Kan denk ik wel, maar dat is een behoorlijk groot apparaat. Vind dit fijnerquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Kun je hem niet via scart met je LED/LCD verbinden dan?
Waar haal je het geld vandaan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb kaarten voor dreamfields, emporium, mysteryland en wonderland.
Rest moet ik nog even kijken. Decibel kan ik helaas niet
Neequote:Op zaterdag 6 april 2013 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom heb je er spijt van? Zit je er erg mee?
Ja zit wat in.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan denk ik wel, maar dat is een behoorlijk groot apparaat. Vind dit fijner
Mja, hopen dat mn broer er erg in heeft gehoudenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar/wat is Wonderland?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Stelt niet zoveel voor. Kleinschalig 90's/happy hardcore feestje over twee weken.quote:
Op zo'n festival geef je toch makkelijk 200 euro uit (kaartje + drinken + eten + vervoer etc.)? Dan vind ik het nogal wat als je zoveel bezoektquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon werken. Zo duur is het allemaal niet.
ja schijnt niet zo lekker te werkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan denk ik wel, maar dat is een behoorlijk groot apparaat. Vind dit fijner
Gewoon Jan-Boudewijn aan elkaar schrijven dan he.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:57 schreef Typisch het volgende:
wat een aids is die ryanair site, accepteert hij bij de namen geen namen met een streepje erin.![]()
Papa sponsort. Je weet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op zo'n festival geef je toch makkelijk 200 euro uit (kaartje + drinken + eten + vervoer etc.)? Dan vind ik het nogal wat als je zoveel bezoekt
In de zomer kan ik dan ook fulltime werken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op zo'n festival geef je toch makkelijk 200 euro uit (kaartje + drinken + eten + vervoer etc.)? Dan vind ik het nogal wat als je zoveel bezoekt
Dat is nog excl. sos.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat studeer jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
In de zomer kan ik dan ook fulltime werken.
Ik heb ooit eens een keer op mysteryland munten verkocht. Kwam ik met 400 euro thuisquote:
Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vredesonderhandelingen tussen Real en Barcelona?
Munten verkocht? Die kun je daar toch overal kopen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een keer op mysteryland munten verkocht. Kwam ik met 400 euro thuis
leg uitquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een keer op mysteryland munten verkocht. Kwam ik met 400 euro thuis
Ik zie Twente wel punten verspelen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op papier weinig bijzonders.
[ afbeelding ]
Ik niet. Al zullen ze Tadic wel gaan missen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Twente wel punten verspelen.
Ik sla een keer over, sorry.quote:
Kende een grietje die daar werkte. Kwam ze met een doos aanzetten. Gewoon voor een euro minder verkopen. Mensen aanspreken. Waren serieus binnen een uurtje verkocht. Bazendag was dat.quote:
Ik P$Vquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Twente wel punten verspelen.
Ik vroeg je wat.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Kende een grietje die daar werkte. Kwam ze met een doos aanzetten. Gewoon voor een euro minder verkopen. Mensen aanspreken. Waren serieus binnen een uurtje verkocht. Bazendag was dat.
quote:
Ze had gewoon een doos munten gejat of wat?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Kende een grietje die daar werkte. Kwam ze met een doos aanzetten. Gewoon voor een euro minder verkopen. Mensen aanspreken. Waren serieus binnen een uurtje verkocht. Bazendag was dat.
Als je het zo wilt stellen, ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze had gewoon een doos munten gejat of wat?
Dan doe je wat meer kleding aan of ga je fappen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
Het is koud hier, vind 't alleen niet echt de moeite om de verwarming aan te zetten.
Mag allebei ook?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan doe je wat meer kleding aan of ga je fappen.
Precies, het is toch een derby. Tevens één van de laatste strohalmen voor Willem II om directe degradatie te ontlopen. Tel daar het niet constante P$V bij op, en het kan een leuke wedstrijd wordenquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook wel, Willem 2 is altijd moeilijk voor PSV.
quote:
Hou oud ben je ook al weer?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies, het is toch een derby. Tevens één van de laatste strohalmen voor Willem II om directe degradatie te ontlopen. Tel daar het niet constante P$V bij op, en het kan een leuke wedstrijd worden
Willem II is echt te matig daarvoor man.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Precies, het is toch een derby. Tevens één van de laatste strohalmen voor Willem II om directe degradatie te ontlopen. Tel daar het niet constante P$V bij op, en het kan een leuke wedstrijd worden
quote:
Is dat leuk?quote:Je wordt bijvoorbeeld:
Dienstverlener bij een juridisch 'loket'
Reclasseringsmedewerker
Schuldhulpverlener
Beleidsmedewerker juridische zaken
Ze stonden 2-0 voor in Eindhoven.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Willem II is echt te matig daarvoor man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |