ik mag die gozer nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die smiecht van een GGMM staat er anders nog wel tussen.
Hoe opzichtig. Willen ze het te duidelijk hebben ofzo?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bij mij is 't topic helemaal weg uit MAT?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:36 schreef RensAjacied het volgende:
Oh ze hebben het topic weer geopend, helaasch zijn onze reactie's voorgoed weg.
Denk omdat ze al jouw reacties hebben weggehaald.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij mij is 't topic helemaal weg uit MAT?
Dat zal met je bijdrage te maken hebbenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus nu zegt GGMM ineens dat alle lesbiennes eens normaal moeten doen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Denk omdat ze al jouw reacties hebben weggehaald.
Bij mij ook hoor.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee staat er voor de grap.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]
Waren die vroeger echt 170 gulden?
Terecht.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus nu zegt GGMM ineens dat alle lesbiennes eens normaal moeten doen?
Op de N64? Ziet er crappy uit.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
yoshi island is geweldig hoor, die moet je ook spelen
Valt mee toch, 80 euro is dat ongeveer. Tegenwoordig zijn spellen net zo duur.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik ben 'm aan het zoeken. Die moet toch wel voor 2 tientjes ergens weg te kapen zijn.quote:
Volgens mij waren snes spellen 130.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn supernintendo kostte toendertijd 311 gulden.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:38 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]
J0rdiii heb je linkje over Aptroot?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
yoshi island is geweldig hoor, die moet je ook spelen
GMTAquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgens mij waren snes spellen 130.
Eigenlijk wel een goede investering om retro-games te sparen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik ben 'm aan het zoeken. Die moet toch wel voor 2 tientjes ergens weg te kapen zijn.
Eigenlijk alleen de complete versies. Met boekje en doosje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een goede investering om retro-games te sparen.
Die krengen worden door de jaren heen alleen maar meer waard natuurlijk.
één van de duurdere op internet welquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik ben 'm aan het zoeken. Die moet toch wel voor 2 tientjes ergens weg te kapen zijn.
Nee, joh. Secret of Mana, Link to the Past, Turtles in Time, Megaman X in complete versies zijn de echte klappers.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
één van de duurdere op internet wel
die sfeer is geniaal in dat spel
Dat is altijd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen de complete versies. Met boekje en doosje.
Tegenwoordig koop je een SNES voor 3 tientjes, maar een nauwelijks beschadigde doos en handleiding is echt veel geld waard. Houd je die nog 30 jaar in die staat en je hebt echt een investering in de kast.
Link dan, moraalriddert.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
Lesbeau topic. Even excuses aanbieden vond ik wel zo netjes.
Wat heb je gedaan ouwe reus?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:45 schreef kapiteintje het volgende:
Lesbeau topic. Even excuses aanbieden vond ik wel zo netjes.
GC / [Lesbeau] #466 kleine stapjes, groot verschilquote:
Niet veel bijzonders, maar ik bied m'n excuses gewoon aan.quote:
Het werd je niet in dank afgenomenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GC / [Lesbeau] #466 kleine stapjes, groot verschil
[..]
Niet veel bijzonders, maar ik bied m'n excuses gewoon aan.
Wat een baas is het toch hé. Altijd staat ie klaar om het recht te laten zegevieren en de orde te handhaven.quote:
wat speel je nu eigenlijk? heb je hem gewoon op je hd tv trouwens?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, joh. Secret of Mana, Link to the Past, Turtles in Time, Megaman X in complete versies zijn de echte klappers.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een baas is het toch hé. Altijd staat ie klaar om het recht te laten zegevieren en de orde te handhaven.
Wat een koning is het toch!GGMM
Ik voel je pijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
Het is koud hier, vind 't alleen niet echt de moeite om de verwarming aan te zetten.
Jij doet toch aan fitness? Thuis of @ een school? Ik wil graag thuis op mijn zolder straks wat gaan doen. Want maandelijks 3 tientjes betalen vind ik crap. Nu zoek ik iets om mijn voeten aan "vast te zetten" als ik buikspier oefeningen wil doen. Suggesties?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
Het is koud hier, vind 't alleen niet echt de moeite om de verwarming aan te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |