Morgen wordt het helemaal een zonnige dagquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef Caland het volgende:
Het is een graad of 10 buiten joh battieboys.
quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef Caland het volgende:
Het is een graad of 10 buiten joh battieboys.
Koop zo'n decline bankje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij doet toch aan fitness? Thuis of @ een school? Ik wil graag thuis op mijn zolder straks wat gaan doen. Want maandelijks 3 tientjes betalen vind ik crap. Nu zoek ik iets om mijn voeten aan "vast te zetten" als ik buikspier oefeningen wil doen. Suggesties?
Donkey Kong 2. Op een klein tvtje.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wat speel je nu eigenlijk? heb je hem gewoon op je hd tv trouwens?
Wordt tijd ook dat het op lente gaat lijkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen wordt het helemaal een zonnige dag
Vanmiddag al in een shirt in de tuin gezeten. Helaas is de zon nu alweer een tijdje weggetrokken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Binnen een paar weken wordt het 20+quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kun je hem niet via scart met je LED/LCD verbinden dan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Donkey Kong 2. Op een klein tvtje.
Oh fuck, kaartverkoop Defqon 1 was vandaagquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Binnen een paar weken wordt het 20+
Precies op tijd voor het eerste festival van het jaar
Ik heb kaarten voor dreamfields, emporium, mysteryland en wonderland.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh fuck, kaartverkoop Defqon 1 was vandaag
Kan denk ik wel, maar dat is een behoorlijk groot apparaat. Vind dit fijnerquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:53 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Kun je hem niet via scart met je LED/LCD verbinden dan?
Waar haal je het geld vandaan?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb kaarten voor dreamfields, emporium, mysteryland en wonderland.
Rest moet ik nog even kijken. Decibel kan ik helaas niet
Neequote:Op zaterdag 6 april 2013 17:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom heb je er spijt van? Zit je er erg mee?
Ja zit wat in.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan denk ik wel, maar dat is een behoorlijk groot apparaat. Vind dit fijner
Mja, hopen dat mn broer er erg in heeft gehoudenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar/wat is Wonderland?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |