Stelt niet zoveel voor. Kleinschalig 90's/happy hardcore feestje over twee weken.quote:
Op zo'n festival geef je toch makkelijk 200 euro uit (kaartje + drinken + eten + vervoer etc.)? Dan vind ik het nogal wat als je zoveel bezoektquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon werken. Zo duur is het allemaal niet.
ja schijnt niet zo lekker te werkenquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan denk ik wel, maar dat is een behoorlijk groot apparaat. Vind dit fijner
Gewoon Jan-Boudewijn aan elkaar schrijven dan he.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:57 schreef Typisch het volgende:
wat een aids is die ryanair site, accepteert hij bij de namen geen namen met een streepje erin.![]()
Papa sponsort. Je weet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op zo'n festival geef je toch makkelijk 200 euro uit (kaartje + drinken + eten + vervoer etc.)? Dan vind ik het nogal wat als je zoveel bezoekt
In de zomer kan ik dan ook fulltime werken.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Op zo'n festival geef je toch makkelijk 200 euro uit (kaartje + drinken + eten + vervoer etc.)? Dan vind ik het nogal wat als je zoveel bezoekt
Dat is nog excl. sos.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat studeer jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:59 schreef Caland het volgende:
[..]
In de zomer kan ik dan ook fulltime werken.
Ik heb ooit eens een keer op mysteryland munten verkocht. Kwam ik met 400 euro thuisquote:
Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vredesonderhandelingen tussen Real en Barcelona?
Munten verkocht? Die kun je daar toch overal kopen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een keer op mysteryland munten verkocht. Kwam ik met 400 euro thuis
leg uitquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een keer op mysteryland munten verkocht. Kwam ik met 400 euro thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |