Had ook nog nooit van die hele Michel gehoord, maar goed.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:40 schreef Buitendam het volgende:
Levante. Doe niet zo quasi-geïnteresseerd. Niemand geeft een neuk om die club en haar wedstrijden.
Categorie Levante in interesse.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Dartsen wordt leuk donderdag. Van Gerwen - Wade & Taylor
Wie wel, buiten boskamp.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Had ook nog nooit van die hele Michel gehoord, maar goed.
Sympathiek.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan, ik verbied het niet om deze mening te hebben
0-2. Saaie pot.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een voorspelling voor Willem II - PSV?
Met de zweep eroverquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Typisch het volgende:
Hahaha fuck, zusje heeft fucking veel ranja gemaakt en shit. Als ze over mijn bank heen kotsen word ik echt mad as hell.
Is ze lekker?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Typisch het volgende:
Hahaha fuck, zusje heeft fucking veel ranja gemaakt en shit. Als ze over mijn bank heen kotsen word ik echt mad as hell.
Plastic over de bankquote:Op zaterdag 6 april 2013 18:47 schreef Typisch het volgende:
Hahaha fuck, zusje heeft fucking veel sangria gemaakt en shit. Als ze over mijn bank heen kotsen word ik echt mad as hell.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |