Wat een naam ook, is dat Pec?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
''Je voelt de spanning hier in het IJsseldelta-stadion.''
Spanning in een volkomen leeg stadion.
LitmanenAFCA blijft altijd doorgaan met onzin verkondigen, of je hem nou een corrigerende tik geeft, of niet.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn treed weer eens op tegen Boerrigter. Hij is weer opstandig onder zijn alterego Litmanen.
Ik hoop dat je gebannend wordt.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb ook mijn enige bijdrage geleverd in dat topic waar jullie trollden.
Ik doe niets verkeerd, zij zei alleen dat ze ook op een pot wou, dus gaf ik de logische tip dat ze nog een WC-pot had.quote:
Dijenkletser vroeg Kapo toch.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niets verkeerd, zij zei alleen dat ze ook op een pot wou, dus gaf ik de logische tip dat ze nog een WC-pot had.
Ja, ik zag het. Je moet weer doorgaan terwijl iedereen al gestopt is. Derhalve blijf ik bij m'n mening.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niets verkeerd, zij zei alleen dat ze ook op een pot wou, dus gaf ik de logische tip dat ze nog een WC-pot had.
Wat een slap argument.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Je moet weer doorgaan terwijl iedereen al gestopt is. Derhalve blijf ik bij m'n mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch eens vragen of meneer Rutte van de maya’s afstamt.
Vooraf van alles beloven en uiteindelijk gebeurt er geen donder…
Het was gisterochtend zo koud dat ik een politicus zag rondlopen met zijn handen in zijn eigen zakken, in plaats die van iemand anders…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |