abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125018912
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 02:30 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Onderzoek zelf is niks mis mee maar dat hele EM-X gebeuren is gewoon een jappenscam
Dat zou zomaar kunnen. Ik zeg enkel dat het voor mensen (mijn collega en haar kennisen) en dieren (de paarden van mijn collega) geholpen heeft. Micro-organismen zijn micro-organismen, right. Ze worden overal gebruikt; de veeteelt, de landbouw etc. etc.

Ben nu echt slapen trouwens, het is al veel te laat. All those gains! ;( Rustiggggggggg.
If not now, then when.
pi_125018927
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 02:34 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Ach, er worden genoeg bullshit cq erg slechte onderzoeken gepubliceerd. Helemaal wanneer het voeding/gezondheid betreft.
Wat je in de abstract van dit onderzoek leest is dat het gewoon antioxidanten in een potje is, die mogelijk goede effecten kan hebben. Zelf als het werkt is er niets bijzonders aan en daarnaast zijn er veel producten met een soortgelijke werking.
Dat is wel zorgelijk. Er zou wat aan gedaan moeten worden, vind je niet.

Oké, bedankt. ^O^
If not now, then when.
  maandag 8 april 2013 @ 02:54:03 #183
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_125019038
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2013 02:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dat is wel zorgelijk. Er zou wat aan gedaan moeten worden, vind je niet.

Oké, bedankt. ^O^
http://www.ted.com/talks/ben_goldacre_battling_bad_science.html

Als je zin/tijd hebt.
This isn't even my final form.
pi_125019066
quote:
TED talks altijd +1, thanks.

*Voegt toe aan 'nog te kijken TED talks' lijstje*

Nu echt weg. :') Iyi geceler. :W
If not now, then when.
  maandag 8 april 2013 @ 03:24:59 #185
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_125019198
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 19:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Tell-sell product :o

Yakult is probiotica.

http://www.emwinkel.nl/in(...)temid=5#.UWGwur3B-So

lol, leuke trollwebshop oO<
Sinds ik keramisch EM water drink...
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 8 april 2013 @ 07:14:54 #186
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125019587
quote:
10s.gif Op zondag 7 april 2013 21:30 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Holy shit, props man _O_ Wat een geweldig filmpje, 'FOK mutanten' episch :D

Hoeveel jaar ben je hier mee bezig geweest?

quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 22:32 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hoeveel jaar zit daartussen?

Toen ik die video bekeek moest ik wel ff lachen... je hebt wel lef! ^O^
iets van 3,5jr nu. Eind oktober zou m'n 4e jr in gaan

quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 21:38 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Baas _O_, morgen yoga. Gewoon lange broek en sweater is prima toch?
Wel een trainingsbroek he, geen lange spijkerbroek :7

Ik ga al kapot van de hitte zodra ik die sportschool binnenstap, dus ik ging gewoon lekker ordinair in m'n tanktoppie en m'n kortebroekie :@ , maar gewoon een trainingspak waarvan je je hessje uit kan doen is prima idd.
En een handdoek voor op het matje (matje zullen ze waarsch. daar al voor je hebben lijkt me)

[ Bericht 9% gewijzigd door RaymondK op 08-04-2013 07:58:56 ]
  maandag 8 april 2013 @ 07:25:50 #187
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125019640
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:56 schreef IrCute het volgende:

[..]

Respect _O_

maar pls:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou zoveel goeds doen voor je gezicht.
Yes maaaa'm

lol :+

Nee je hebt wel gelijk idd. thanks ;)
  maandag 8 april 2013 @ 07:26:58 #188
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  maandag 8 april 2013 @ 07:31:48 #189
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125019666
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:29 schreef Pastapipos het volgende:
Dit jaar maar doorbulken, jammer van het buikje wat ik begin te krijgen, gaat er volgend jaar wel weer af :) Heb alleen geen foto's met aangespannen borst. Alles is zonder pump (zonder pump heb ik pussy borst :'( )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt allemaal reuze mee hoor, dat van die buik.
En idd. big ass Glutes c_/

super dude.
Big time V-shape ook ^O^
  maandag 8 april 2013 @ 07:37:23 #190
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125019690
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Raymond, check trouwens dit kanaal voor wat posing tutorials om je poses te verbeteren.

http://www.youtube.com/us(...)ery=posing+tutorials
oh ja thanks.
ja niet dat ik on stage ga ooit, maar als ik nog es zo gek doe met zo'n filmpje, dan kan ik d'r wel wat meer uit halen als ik een beetje weet wat ik sta te doen lol.
pi_125019742
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 07:31 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Valt allemaal reuze mee hoor, dat van die buik.
En idd. big ass Glutes c_/

super dude.
Big time V-shape ook ^O^
Mwoa in verhouding tot eerst is het verdrievoudigd. Ook bijna alle definitie overal weg. Lijk minder gespierd dan eerst terwijl er wel meer massa en kracht bijgekomen is.

"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  maandag 8 april 2013 @ 08:02:15 #192
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125019850
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 02:07 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Die recensies ook _O-

Dat spul gieten op een abces van een 19 jarige kat _O-
Het voor je astma gebruiken waardoor je geen andere medicijnen meer hoeft te gebruiken en tevens aan je 16 jarige hond geven die dan meer wil spelen _O-
Ankie van 43 die last heeft van aambeien en anale bloedingen :r :')
haha.
Toch denk ik dat er wel een goedkopere variant dan die Yakult moet zijn. Het is niet echt efficient verpakt. Niet dat het duur is trouwens...

Die keramiekpijpjes kun je trouwens gewoon bij elke aquariumboer in bulk halen. Gebruiken ze in zeeaquarium's om een bacteriecultuur op op te bouwen in je bak :') c_/
  maandag 8 april 2013 @ 08:08:48 #193
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125019899
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 22:16 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dat sowieso. Maar ook veel massa man, nice. Veel gegaind. _O_

[..]

Wil je het ook bij mij doen. ;( Sinds ik geen vriendin meer heb krijg ik die treatment niet meer en heb ik een enorme monobrow. ;( Kan mezelf amper meer zien in de spiegel bij het trainen.
Unibrow ala Griet Titulaer haha (8>
....oh wacht :X

quote:
2s.gif Op zondag 7 april 2013 22:22 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Dit geloof ik niet, volgens mij ben jij ijdel als fuck :')
Ja, dat is die ook. Jef Seid in het kwadraat w.d.b.t. hoor
}) ;)
c_/
  maandag 8 april 2013 @ 08:09:15 #194
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_125019900
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2013 02:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Oh, oké. Ik hoopte op wat spannendere dingen. De enige studies met een 'positieve' uitkomst die gedaan zijn met EM-X zijn deze twee:

http://www.sciencedirect.(...)ii/S075333220800067X
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15492867

In ieder geval is de ervaring met EM-X van mijn collega en haar kennissen erg positief (in normale en chemo toestand). Ikzelf moet het nog bestellen om te kijken of ik er echt wat van merk. :s)
Ik zie een studie op wat petrischaaltjes, en een studie op ratten die gesponsord wordt door die EM organisatie. :o Als dat de beste studies zijn momenteel... best knap om daar een handeltje op te bouwen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 08-04-2013 08:16:43 ]
Confidence through competence
  maandag 8 april 2013 @ 08:11:01 #195
55709 Stereotomy
pi_125019915
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:02 schreef RaymondK het volgende:

[..]

haha.
Toch denk ik dat er wel een goedkopere variant dan die Yakult moet zijn. Het is niet echt efficient verpakt. Niet dat het duur is trouwens...

Die keramiekpijpjes kun je trouwens gewoon bij elke aquariumboer in bulk halen. Gebruiken ze in zeeaquarium's om een bacteriecultuur op op te bouwen in je bak :') c_/
Nja, bij standaard probiotica komen de fabrikanten er tenminste voor uit *welke* bacteriestam(men) er opgenomen zitten in je drankje. Bij dit soort scams lijkt dat juist de zaken te zijn die er niet toe doen en staat ook nergens duidelijk aangegeven.

En die 'bacteriële' kralen voor je sieraden en je opbergbakjes is natuurlijk helemaal zot.

quote:
Maargoed. Dat het bestaat toont aan dat er genoeg mensen in geloven en het kopen, zodat het lucratief is.

[ Bericht 11% gewijzigd door Stereotomy op 08-04-2013 08:23:59 ]
  maandag 8 april 2013 @ 08:16:31 #196
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125019974
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nja, bij standaard probiotica komen de fabrikanten er tenminste voor uit *welke* bacteriestam(men) er opgenomen zitten in je drankje. Bij dit soort scams lijkt dat juist de zaken zijn die er niet toe doen en staat ook nergens duidelijk aangegeven.

En die 'bacteriële' kralen voor je planten, sierraden en je opbergbakjes is natuurlijk helemaal zot.

[..]

Maargoed. Dat het bestaat toont aan dat er genoeg mensen in geloven en het kopen, zodat het lucratief is.
tijdje terug in m'n gym stond er een praal te doen om z'n geioniseerde polsbandje. Dat het een wereld van verschil was. Vroeg hij iemand z'n handen om laag te drukken zodat hij uit balans kwam, lukte niet, toen het bandje af, en toen viel die om nahah. Het leek net zo'n Tell Sell reclame maar dan in de gym vlak naast me.
Z'n pa importeerde die dingen, je had een 800 en een 1600 variant. heheh _O-

Je kom me bijna opvegen daar terplekke.
  maandag 8 april 2013 @ 08:17:22 #197
55709 Stereotomy
pi_125019982
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:16 schreef RaymondK het volgende:

[..]

tijdje terug in m'n gym stond er een praal te doen om z'n geioniseerde polsbandje. Dat het een wereld van verschil was. Vroeg hij iemand z'n handen om laag te drukken zodat hij uit balans kwam, lukte niet, toen het bandje af, en toen viel die om nahah. Het leek net zo'n Tell Sell reclame maar dan in de gym vlak naast me.
Z'n pa importeerde die dingen, je had een 800 en een 1600 variant. heheh

Was toch een tijdje terug, dat zo'n polsbandje voor betere balans zou zorgen? :?
pi_125019985
quote:

[..]

:D
  maandag 8 april 2013 @ 08:18:04 #199
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125019989
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Was toch een tijdje terug, dat zo'n polsbandje voor betere balans zou zorgen? :?
ja met die proffvoetballers die er allemaal eentje zouden dragen.
pi_125020314
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 08:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik zie een studie op wat petrischaaltjes, en een studie op ratten die gesponsord wordt door die EM organisatie. :o Als dat de beste studies zijn momenteel... best knap om daar een handeltje op te bouwen.
Het zijn iederdaad niet echt betrouwbare studies. Wel jammer.
If not now, then when.
pi_125020444
quote:
Dit jaar maar doorbulken, jammer van het buikje wat ik begin te krijgen, gaat er volgend jaar wel weer af :) Heb alleen geen foto's met aangespannen borst. Alles is zonder pump (zonder pump heb ik pussy borst :'( )

SPOILER
Goed bezig man! :o Mooie rug ook. Blijf bulken en volgend jaar zit jij ook in het Blijf Van Mijn Lijf huis. ^O^
pi_125020501
quote:
2s.gif Op maandag 8 april 2013 01:18 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Epileren blijft langer mooi, doet ook totaal geen pijn in het midden ;)
Epileren doet helemaal geen pijn, behalve als je een mietje bent of je bikinilijn meeneemt :P

Weekend niet getraind, wel gewerkt tot laat dus uitgeslapen tot de sportschool al niet meer open was. Kutweekendopeningstijden. Vanmiddag weer de sportschool in.
pi_125020507
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2013 09:01 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Goed bezig man! :o Mooie rug ook. Blijf bulken en volgend jaar zit jij ook in het Blijf Van Mijn Lijf huis. ^O^
wat :D _O-
pi_125020609
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:40 schreef RaymondK het volgende:
'k kreeg nog een paar vragen na m'n vorige pic update over nog een paar foto's van uit m'n 68kg tijd...
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Meer substantieels kon ik niet vinden omdat ik meestal achter de camera sta :N

En toen dacht ik weet je wat, ik ga een filmpje maken speciaal voor de hardcore fokkers hier :X

Sorry voor het enorm Westlandse accent. heb daar een kuthekel aan, maar nouja hoort het maar.
:+
_O_ _O_ _O_ Raymond: wat ben je toch een baas!! _O_ _O_ _O_
- wat een verschil: herkennen die padvindstertjes je nog wel?
- ziet er gewoon erg goed uit, zeker al als je gewoon in je halterhempje zit te praten
- buik is ook goed strak
Samengevat: +100 respect.
pi_125020616
quote:

[..]

:') In die Biolabiel van Tineke zat toch ook gewoon modder?
pi_125020647
quote:
7s.gif Op maandag 8 april 2013 01:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Sylvia Millecam had ook haar mening reeds gevormd.
En dit.
  maandag 8 april 2013 @ 09:17:38 #207
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125020722
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 09:11 schreef CarbonC het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_ Raymond: wat ben je toch een baas!! _O_ _O_ _O_
- wat een verschil: herkennen die padvindstertjes je nog wel?
- ziet er gewoon erg goed uit, zeker al als je gewoon in je halterhempje zit te praten
- buik is ook goed strak
Samengevat: +100 respect.
haha, thanks gast.
Ben ik al een paar jaar niet meer geweest in dat clubhuis enzo.
Snap nu alleen niet meer dat ik toen zoveel tijd aan die scouting heb besteed en niet gewoon al die tijd in de gym 8)7
nah ja, nooit te laat :7

buik needs more work though :@ alleen die maag zit elke keer te brullen als een leeuw :')
pi_125020806
quote:

SPOILER
^O^ Goede rug en poten. Goede soepkwaliteiten ook.
Kleine tip:
SPOILER
pi_125020835
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:24 schreef EdwinNL het volgende:
Allen,

Best wel grote anti climax, maar het is bij mij als volgt gegaan. Begin februari zou ik beginnen met het schema. 5x per week 20 oefeningen doen op één training. Ik had vanaf 30 december tot en met begin februari kinkhoest gehad en ben 6 kilo afgevallen sindsdien. Ik ben toen ook gestopt met gewichtheffen en ben nu bezig met SL. Ik heb mij stil gehouden omdat ik mezelf voor het blok had gezet tegen over jullie.

Maar ik blijf erbij dat het schema werkt.

En toen stopte ik met lezen.

Edwin, is je trainer al dood?
  maandag 8 april 2013 @ 09:22:44 #210
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_125020836
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 18:40 schreef RaymondK het volgende:
'k kreeg nog een paar vragen na m'n vorige pic update over nog een paar foto's van uit m'n 68kg tijd...
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Meer substantieels kon ik niet vinden omdat ik meestal achter de camera sta :N

En toen dacht ik weet je wat, ik ga een filmpje maken speciaal voor de hardcore fokkers hier :X

Sorry voor het enorm Westlandse accent. heb daar een kuthekel aan, maar nouja hoort het maar.
:+
_O_ _O_ Raymond _O_
Deathlift or Die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')