TURKEY STRONG!!!111!!1!1!1!!1!ONE!!11quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Want wat heeft de Turkse luchtmacht met dit onderwerp te maken?
Wat heeft turkije hiermee te maken? Oh wacht, ik had het kunnen weten met je auto logo als avatar, waarvoor je gespaard hebt maar nog altijd nooit uit het huis van oma , pappa, mamma en tante bent gaan wonenquote:
Genegeerdquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:24 schreef BorisDeLul het volgende:
Hoe zou het overkomen op hem (en de rest van 't land), om zo genegeerd te worden?
Kim is gestoordquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
GenegeerdKimmie haalt al 3 weken lang elke dag de headlines bij CNN. En Z Korea Japan en de VS hebben hun afweersystemen in stelling gebracht. VS troepen zijn verplaats naar een Alaska en de Pacific Ocean. De Moffen halen hun ambassade terug uit NKorea. En dat door een paar one liners van de Kim. Het is geweldig !! die man is geniaal.
En dit topic doet het het beste van Fok Nieuws. Kim heeft zelfs zijn invloed op Fok!
Kim rocks the world![]()
Keep dreaming. Over 30 jaar is hij nog gewoon de grote leider van NKorea zonder dat er ook maar een Yank lastig heeft gedaan. Ondertussen gaat hij vrolijk en ongestoord door met zn nucleaire programma.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:44 schreef michaelmoore het volgende:
Kim is gestoord
hierna issie geen baas maar aas voor de USA en China
Hopen dat de yanks dat programma gewoon preventief gaan ruimen dan!quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:56 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Keep dreaming. Over 30 jaar is hij nog gewoon de grote leider van NKorea zonder dat er ook maar een Yank lastig heeft gedaan. Ondertussen gaat hij vrolijk en ongestoord door met zn nucleaire programma.
Lijkt me wel, anders de Chinezen welquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hopen dat de yanks dat programma gewoon preventief gaan ruimen dan!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
GenegeerdKimmie haalt al 3 weken lang elke dag de headlines bij CNN. En Z Korea Japan en de VS hebben hun afweersystemen in stelling gebracht. VS troepen zijn verplaats naar een Alaska en de Pacific Ocean. De Moffen halen hun ambassade terug uit NKorea. En dat door een paar one liners van de Kim. Het is geweldig !! die man is geniaal.
En dit topic doet het het beste van Fok Nieuws. Kim heeft zelfs zijn invloed op Fok!
Kim rocks the world![]()
Die kans is bijna nihil.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hopen dat de yanks dat programma gewoon preventief gaan ruimen dan!
Zelfde syndroom als Kim, aandacht tekort.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:18 schreef Reljem het volgende:
Pierretje, wat is eigenlijk jouw probleem met Amerika? Waarom hoop je dat er 40 kernbommen op dat land vallen? Leg me dat eens uit knul.
Je hoeft niet altijd met geweld te reageren. Stuxnet is daar een voorbeeld van en er zullen vast wel dingen lopen waar wij niks van weten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:17 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Die kans is bijna nihil.
De laffe Yanks miepen al 25 jaar dat landen als Iran en NKorea moeten stoppen met hun nuke aktiviteiten. Die landen steken een dikke middelvinger op, en de Yank staat erbij en kijkt ernaar.
Natuurlijk hoop ik dat niet. Ik hoop en denk trouwens ook echt, dat ze binnen 10 jaar een armoedig land zijn dat economisch volledig aan de grond zit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:18 schreef Reljem het volgende:
Pierretje, wat is eigenlijk jouw probleem met Amerika? Waarom hoop je dat er 40 kernbommen op dat land vallen? Leg me dat eens uit knul.
laf nog welquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:17 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Die kans is bijna nihil.
De laffe Yanks miepen al 25 jaar dat landen als Iran en NKorea moeten stoppen met hun nuke aktiviteiten. Die landen steken een dikke middelvinger op, en de Yank staat erbij en kijkt ernaar.
Dat weten we al heel lang; zijn pa stond ook al zo te schreeuwen om aandacht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:16 schreef michaelmoore het volgende:
Als er iemand op een hoge flat gaat staan schreeuwen, dan krijgt ie ook veel aandacht,
tot ie is gesprongen
En anders weet men de volgende keer dat het echt geblaat van een dom schaap is , dus hij moet nu wel wat doen , hoop ik
Jaloersiteit, denk ik. Beetje wat de moslimwereld ook heeft.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:18 schreef Reljem het volgende:
Mischien moet je het motief van de oorlog in Irak eens bestuderen. Veel laffer kan je niet zijn als land.quote:
Rusland en China doen qua idee exact hetzelfde. Dus nee, ze staan inderdaad niet achter de VS.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Mischien moet je het motief van de oorlog in Irak eens bestuderen. Veel laffer kan je niet zijn als land.
En dan vinden ze het gek steeds een groter deel van de wereld een hekel aan dat land krijgt. Of denk je nu echt dat China en Rusland achter de VS staan?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:17 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Die kans is bijna nihil.
Het is uiteraard makkelijk om op dat soort zaken terug te vallen. Moet ik dan ook maar zeggen dat we zonder de VS nog altijd Duits zouden hebben gepraat? En misschien is daar ook wel een smerig spel gespeeld... lang leve de olie-discussie. De wereld is gewoon verrot op veel punten maar daar is niet alleen Amerika debet aan. Rusland en China doen ook niet alleen maar "lieve" dingen, maar die horen of zien we alleen nauwelijks...quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Mischien moet je het motief van de oorlog in Irak eens bestuderen. Veel laffer kan je niet zijn als land.
Dat er een grotere groep in de wereld is die de VS haat ben ik wel met je eens. Maar de redenen waarom zal verschillen. Ik denk dat bijvoorbeeld een groot deel van Koeweit wel blij is met de VS... net als ZuidKorea... etc etc...quote:En dan vinden ze het gek steeds een groter deel van de wereld een hekel aan dat land krijgt. Of denk je nu echt dat China en Rusland achter de VS staan?
En ik maar denken dat Amerikanen dom zijn. Je zou bijna denken dat je het ook nog toejuicht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Anyway, zij - en ook Europa trouwens - zijn in recordtempo hun eigen graf aan het graven.
Voor China en India is het een kwestie van hooguit 15 jaar tot ze wereldmacht 1 en 2 zijn.
bruce lee jongequote:Op dinsdag 9 april 2013 14:47 schreef CodeRood het volgende:
[..]Ken jij bijvoorbeeld een chinese acteur, schrijver, zanger of wereldmerk?
Lenovoquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:47 schreef CodeRood het volgende:
Ken jij bijvoorbeeld een chinese acteur, schrijver, zanger of wereldmerk?
Ja serieus? Drie miljard mensen kunnen straks meer produceren dan 300 miljoen yanks? Holy shit!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:12 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Lenovo
[ afbeelding ]
Voorspelling, zelfs van de Yanks zelf, is dat Brazilie, Rusland, India en China binnen 10-15 jaar de wereldeconomie hebben overgenomen.
Hetzelfde dacht men van Japan in de jaren '70.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:12 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Lenovo
[ afbeelding ]
Voorspelling, zelfs van de Yanks zelf, is dat Brazilie, Rusland, India en China binnen 10-15 jaar de wereldeconomie hebben overgenomen.
precies toen stond de aandelenbeurs in Japan op 43.000 en men zei dat spoedig de 60.000 gehaald zou worden, nu 30 jaar later staan we op 13.000 ?/quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:25 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Hetzelfde dacht men van Japan in de jaren '70.
http://www.opiniestukken.(...)e-nieuwe-wereldmacht
Maar laten we liever OT blijven.
Slaat nergens op, in Afrika wonen ook 4 keer zoveel mensen als in de VS. Grote hoeveelheid mensen kan net zo goed averechts werken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:23 schreef waht het volgende:
Ja serieus? Drie miljard mensen kunnen straks meer produceren dan 300 miljoen yanks? Holy shit!
je moet gewoon goede business hebben zoals Google , Apple , HP , GM, GE , Coca Cola, Nike, Microsoft en voor Zuid-Korea dan Samsung en Japan Toyota de rest zijn gewoon arbeiders in commissiequote:Op dinsdag 9 april 2013 15:30 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Slaat nergens op, in Afrika wonen ook 4 keer zoveel mensen als in de VS. Grote hoeveelheid mensen kan net zo goed averechts werken.
Dat is voor ons als Nederlanders bijzonder vervelend, als Amerika (en de rest van het westen) in armoede belandt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Natuurlijk hoop ik dat niet. Ik hoop en denk trouwens ook echt, dat ze binnen 10 jaar een armoedig land zijn dat economisch volledig aan de grond zit.
Verder vind ik gros het een aanstellerig kutvolk met een hoog Oprah Winfrey gehalte.
Anyway, zij - en ook Europa trouwens - zijn in recordtempo hun eigen graf aan het graven.
Voor China en India is het een kwestie van hooguit 15 jaar tot ze wereldmacht 1 en 2 zijn.
kies hier maarquote:
Een pietepeuterig landje als Zwitserland (hooguit 7 miljoen inwoners) heeft merken voortgebracht als Toblerone, Swatch, Credit Suisse, UBS, Victorinox (Zwitserse zakmes) Roche en Novartis (farmaceuten), Nestlé, Breitling, Emmentaler, Gruyére, en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kies hier maar
http://brandirectory.com/league_tables/table/global-500-2012
Bank of China
Huawei
China Southern Airlines
Waarom niet, ik verhuis dolgraag naar Z-Amerika. Brazilie zal het hele continent wel op sleeptouw nemen. Argentinie heeft mijn voorkeur. Spaans spreek ik al goed genoeg, van mij mag het morgen gebeurenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is voor ons als Nederlanders bijzonder vervelend, als Amerika (en de rest van het westen) in armoede belandt.
Waarom zou je dat in godsnaam hopen?
Tenzij ze een lekker wijf zijn!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:52 schreef Kper_Norci het volgende:
Sommige mensen zetten zich hier zo voor lul hč, dat komt gewoon niet meer goed. Ook al zouden ze de volgende keer serieus zijn, dan kan je ze gewoon niet meer serieus nemen.
SGCC heeft een omzet die hoger is dan al die bedrijven bij elkaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:40 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Een pietepeuterig landje als Zwitserland (hooguit 7 miljoen inwoners) heeft merken voortgebracht als Toblerone, Swatch, Credit Suisse, UBS, Victorinox (Zwitserse zakmes) Roche en Novartis (farmaceuten), Nestlé, Breitling, Emmentaler, Gruyére, en ga zo maar door.
Zoals zojuist al werd aangegeven, is het niet meer verstandig om nog inhoudelijk op je posts te reageren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:56 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
SGCC heeft een omzet die hoger is dan al die bedrijven bij elkaar.
CNP heeft een omzet die hoger is dan al die bedrijven bij elkaar.
Sinopec heeft een omzet die hoger is dan al die bedrijven bij elkaar.
Moet ik nog even doorgaan?
En dat nog mooi vinden ook. Jij woont toch ook in Europa?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ben blij dat jij het allemaal beter weet dan de mensen van Goldman Sachsquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:59 schreef CodeRood het volgende:
Zoals zojuist al werd aangegeven, is het niet meer verstandig om nog inhoudelijk op je posts te reageren.
Je snapt het helaas gewoon niet. Mijn eerste reactie waarin ik je al bevooroordeelde als dommer dan een Amerikaan blijkt correct. En in zulke mensen steek ik liever geen energie meer.
Zoals ik al aangaf, laten we het vooral OT houden.
Dat moet iedereen toch voor zioch weten. Blijf jij fijn in dit Moslimland wonen, prima.Ik hoop dat je als grote redder van Nederland de geschiedenisboeken ingaat. Succes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:59 schreef Blaadjes het volgende:
Zo'n meelopende profiteur die als het hier slechter gaat gauw weg gaat naar een plek waar het dan even beter is zonder dat je er zelf moeite insteekt om het zo te krijgen?
Het antwoord is dus ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:04 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Dat moet iedereen toch voor zioch weten. Blijf jij fijn in dit Moslimland wonen, prima.Ik hoop dat je als grote redder van Nederland de geschiedenisboeken ingaat. Succes.
Dank U welquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:06 schreef Blaadjes het volgende:
Het antwoord is dus ja.
Veel plezier in waar je ook naar toe gaat.
quote:di 09 apr 2013, 13:17
Geen aangepast reisadvies Korea's
DEN HAAG - Het reisadvies voor Noord- en Zuid-Korea wordt niet aangepast na de oproep van Noord-Korea dat buitenlanders Zuid-Korea snel moeten verlaten. Dat meldde een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken in Den Haag dinsdag.
Het reisadvies is vorige week nog aangepast. Voor Zuid-Korea geldt sindsdien waakzaamheid te betrachten. Voor het afgesloten noordelijke buurland worden niet-essentiële reizen ontraden. Het ministerie heeft 439 Nederlanders in Zuid-Korea geregistreerd. In het noorden gaat het om zeven landgenoten van wie er drie niet geregistreerd zijn.
Noord-Korea wil dat de buitenlanders vertrekken voor het geval er een oorlog uitbreekt. De spanningen op het Koreaanse schiereiland zijn de afgelopen periode flink opgelopen. Ons land heeft geen ambassade in Pyongyang. Nederlanders kunnen daar voor consulaire hulp terecht bij ambassades van andere EU-landen.
Nog niet zo lang geleden kon je van Korea en Japan precies hetzelfde zeggen. Nu schreeuwt iedereen om een Samsung en is een Kpop nummer het best bekeken filmpje op youtube ooit (Gangnam Style).quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:47 schreef CodeRood het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Amerikanen dom zijn. Je zou bijna denken dat je het ook nog toejuicht.
Ten eerste mist China de creativiteit om een echte grootmacht te worden, buiten het feit dat het er economisch slecht aan toe gaat in het land. Ken jij bijvoorbeeld een chinese acteur, schrijver, zanger of wereldmerk?
Ten tweede zal in China rond 2020 een heel groot deel van de bevolking 65 jaar of ouder zijn, als gevolg van de mislukte eenkindpolitiek.
Mijn punt is wel gemaakt denk ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:45 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden kon je van Korea en Japan precies hetzelfde zeggen. Nu schreeuwt iedereen om een Samsung en is een Kpop nummer het best bekeken filmpje op youtube ooit (Gangnam Style).
Heel verstandig!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:44 schreef remlof het volgende:
Japan heeft Patriots geplaatst in het centrum van Tokio:
Japan has deployed Patriot missiles in its capital as it readies to defend the 30 million people who live in greater Tokyo from any North Korean attack, officials said Tuesday.
Two Patriot Advanced Capability-3 surface-to-air missile launchers were stationed at the defense ministry in Tokyo before dawn, a ministry spokesman said, while Defense Minister Itsunori Onodera said we are proceeding with measures including deployment of PAC-3 as we are on alert.
http://www.japantoday.com(...)cations-around-tokyo
Grootste winnaar: De (Amerikaanse) wapenindustrie en hun lobbyisten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:44 schreef remlof het volgende:
Japan heeft Patriots geplaatst in het centrum van Tokio:
[i]Japan has deployed Patriot missiles in its capital as it readies to defend the 30 million people who live in greater Tokyo from any North Korean attack, officials said Tuesday.
Zou Kim aandelen hebben?quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Grootste winnaar: De (Amerikaanse) wapenindustrie en hun lobbyisten.
Wacht eens even, er gaat een lampje branden.
quote:N. Korea finishes preparations for missile launch: Seoul officials
By Kim Eun-jung
SEOUL, April 9 (Yonhap) -- North Korea has completed preparations for a mid-range missile launch from its east coast, Seoul officials said Tuesday, as the country readies for what many suspect is another provocative act amid heightened tension on the Korean Peninsula.
South Korean forces have been on high alert for an imminent missile launch by the communist nation, which was seen moving two Musudan missiles to its east coast last week and mounting them on mobile launchers.
als ik het dus goed lees denken de Jappen dus dat de Noord Koreaanse rommel gewoon niet werkt ... en wel eens toevallig in Japan zou kunnen vallen :-) hahahaha lutsers dat noem ik dus gewoon Noord Korea in hun face uitlachen :-) op een diplomatisch redelijk verantwoorde manier.quote:He said a mis-targeted missile that might end up falling uncontrollably toward Japanese territory was most likely what Tokyo was readying for.
© 2013 AFP
De lucifers zullen wel op zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:22 schreef FredVleespet het volgende:
Het is in Noord Korea al 10april. Worden de raketten al uit het vet gehaald?
Dat nieuwsvrouwtjequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:26 schreef donald_dick het volgende:
ik vind het zo mooi dat ze het nieuws in NK nog steeds voorlezen vanaf een blaadje en nog steeds geen autocue hebben
Logisch. Heb je toevallig dat filmpje bij de NOS gezien "Kim inspecteert de troepen"?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:24 schreef HaerdenC het volgende:
http://www.japantoday.com(...)cations-around-tokyo
[..]
als ik het dus goed lees denken de Jappen dus dat de Noord Koreaanse rommel gewoon niet werkt ... en wel eens toevallig in Japan zou kunnen vallen :-) hahahaha lutsers dat noem ik dus gewoon Noord Korea in hun face uitlachen :-) op een diplomatisch redelijk verantwoorde manier.
Ze hadden zelfs Star Wars-geluidseffecten bij die artillerie toegevoegdquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Logisch. Heb je toevallig dat filmpje bij de NOS gezien "Kim inspecteert de troepen"?
Als je dan die soort van Stalin orgeltjes ziet vuren dan snap ik wel dat een moderne krijgsmacht zoiets heeft van: hahahaha lusters.
Is er wel voldoende voedsel voor een marathon?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef Aether het volgende:
N.Korea says it will host international marathon
North Korea says it will host an international marathon this weekend, amid rising tensions on the Korean Peninsula.
Wel eens marathonlopers gezien? Net noord-koreanenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef waht het volgende:
[..]
Is er wel voldoende voedsel voor een marathon?
Wel eens gezien wat ze eten? Dat is beduidend meer dan rantsoenen van de Kims.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wel eens marathonlopers gezien? Net noord-koreanen
Zo lelijk die lichamen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wel eens marathonlopers gezien? Net noord-koreanen
Nee, maar zat eens in het SAS Radison in Duesseldorf toen daar de marathon was, en bij mij in het hotel zaten de afrikaanse lopers. Jeez wat een magere kerels waren dat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef waht het volgende:
[..]
Wel eens gezien wat ze eten? Dat is beduidend meer dan rantsoenen van de Kims.
Daarom heeft jouw inventieve nieuwe heimat ook de Autobahn, daar hoeven ze niet te rennen of de ossenwagen te nemen zoals in Noord-Korea of Afrika.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Trouwens erg veel respect voor die jongens, marathon lopen in twee uur en 10-20 minuten. Christus, als ik 42 Kilometer op de fiets in die tijd wil afleggen moet ik nog flink aanpezen.
LOL in N Korea hebben ze trouwens geweldige wegen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom heeft jouw inventieve nieuwe heimat ook de Autobahn, daar hoeven ze niet te rennen of de ossenwagen te nemen zoals in Noord-Korea of Afrika.
Wat ik er van heb begrepen schort het nogal aan onderhoud ervan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL in N Korea hebben ze trouwens geweldige wegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou daar graag eens een Top Gear willen gefilmd worden zien
" Belgium, which is a country invented so that Britain and Germany would have somewhere to sort out their differences."quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ik er van heb begrepen schort het nogal aan onderhoud ervan.
Een beetje net zoals Belgie, als je daar TopGear opneemt weet je zeker dat Richard ditmaal wel het loodje legt.
Indeed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
" Belgium, which is a country invented so that Britain and Germany would have somewhere to sort out their differences."
Schitterende en hypermoderne infrastructuur. Zo zie je maar dat wanneer je zelf een beetje Googlet, er weinig overblijft van de VS propaganda.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(privé) autobezit is pas sinds een 'aantal jaar' (weet niet precies hoe lang) legaal in Noord Korea.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:14 schreef waldhoofd het volgende:
waar zijn de moderne auto's die er gebruik van maken?
Wel een hoop mercedes s klasses gezien toen ik daar was ook nieuwe, zelf een bmw 760 ilquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:14 schreef waldhoofd het volgende:
waar zijn de moderne auto's die er gebruik van maken?
een voordeel is, is dat het zo rustig is dat ze om de putten kunnen rijden. Daarom duren ritjes daar ook 2 keer zo langquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is voor pleps, officieren en buitenlanders rijden in dure (chinese)bakkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:39 schreef Chooselife het volgende:
Je ziet er vooral eind jaren '70 volvo's en Mercedes W123, W124 en W126.
alleen voor hoge officieren en buitenlandersquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef Evenveel het volgende:
[..]
(privé) autobezit is pas sinds een 'aantal jaar' (weet niet precies hoe lang) legaal in Noord Korea.
Die zie je er ook, maar beduidend minder.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat is voor pleps, officieren en buitenlanders rijden in dure (chinese)bakken
[..]
hier in amsterdam-west zie ik ook alleen maar jaren 80 merc's, dus wat is het punt nou?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:42 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Die zie je er ook, maar beduidend minder.
Het is geen punt, maar een observering. Je bent vrij om je eigen conclusie te trekken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hier in amsterdam-west zie ik ook alleen maar jaren 80 merc's, dus wat is het punt nou?Dat in Cuba ook niet de nieuwste bolides hebben is ook niet zo gek. Daar in tegen heeft NK wel zijn eigen automerk
![]()
http://www.caranddriver.c(...)north-korea-features
mijn begeleider zei dat hij er zelf 1 had en de rest van zijn familie ook, dus de afzet moet gigantisch zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:47 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Het is geen punt, maar een observering. Je bent vrij om je eigen conclusie te trekken.
Noord Korea heeft inderdaad een eigen auto. Ik ben zelfs in een showroom geweest waar ze al hun geproduceerde mobielen tentoonstelden. Ik betwijfel alleen of er werkelijk afzet is.
Ik heb er geen enkele in het wild gezien. Dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mijn begeleider zei dat hij er zelf 1 had en de rest van zijn familie ook, dus de afzet moet gigantisch zijn
Ik welquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:50 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele in het wild gezien. Dat zegt genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |