Ze hadden zelfs Star Wars-geluidseffecten bij die artillerie toegevoegdquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Logisch. Heb je toevallig dat filmpje bij de NOS gezien "Kim inspecteert de troepen"?
Als je dan die soort van Stalin orgeltjes ziet vuren dan snap ik wel dat een moderne krijgsmacht zoiets heeft van: hahahaha lusters.
Is er wel voldoende voedsel voor een marathon?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef Aether het volgende:
N.Korea says it will host international marathon
North Korea says it will host an international marathon this weekend, amid rising tensions on the Korean Peninsula.
Wel eens marathonlopers gezien? Net noord-koreanenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef waht het volgende:
[..]
Is er wel voldoende voedsel voor een marathon?
Wel eens gezien wat ze eten? Dat is beduidend meer dan rantsoenen van de Kims.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wel eens marathonlopers gezien? Net noord-koreanen
Zo lelijk die lichamen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wel eens marathonlopers gezien? Net noord-koreanen
Nee, maar zat eens in het SAS Radison in Duesseldorf toen daar de marathon was, en bij mij in het hotel zaten de afrikaanse lopers. Jeez wat een magere kerels waren dat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef waht het volgende:
[..]
Wel eens gezien wat ze eten? Dat is beduidend meer dan rantsoenen van de Kims.
Daarom heeft jouw inventieve nieuwe heimat ook de Autobahn, daar hoeven ze niet te rennen of de ossenwagen te nemen zoals in Noord-Korea of Afrika.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Trouwens erg veel respect voor die jongens, marathon lopen in twee uur en 10-20 minuten. Christus, als ik 42 Kilometer op de fiets in die tijd wil afleggen moet ik nog flink aanpezen.
LOL in N Korea hebben ze trouwens geweldige wegen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom heeft jouw inventieve nieuwe heimat ook de Autobahn, daar hoeven ze niet te rennen of de ossenwagen te nemen zoals in Noord-Korea of Afrika.
Wat ik er van heb begrepen schort het nogal aan onderhoud ervan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
LOL in N Korea hebben ze trouwens geweldige wegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou daar graag eens een Top Gear willen gefilmd worden zien
" Belgium, which is a country invented so that Britain and Germany would have somewhere to sort out their differences."quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ik er van heb begrepen schort het nogal aan onderhoud ervan.
Een beetje net zoals Belgie, als je daar TopGear opneemt weet je zeker dat Richard ditmaal wel het loodje legt.
Indeed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
" Belgium, which is a country invented so that Britain and Germany would have somewhere to sort out their differences."
Schitterende en hypermoderne infrastructuur. Zo zie je maar dat wanneer je zelf een beetje Googlet, er weinig overblijft van de VS propaganda.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(privé) autobezit is pas sinds een 'aantal jaar' (weet niet precies hoe lang) legaal in Noord Korea.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:14 schreef waldhoofd het volgende:
waar zijn de moderne auto's die er gebruik van maken?
Wel een hoop mercedes s klasses gezien toen ik daar was ook nieuwe, zelf een bmw 760 ilquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:14 schreef waldhoofd het volgende:
waar zijn de moderne auto's die er gebruik van maken?
een voordeel is, is dat het zo rustig is dat ze om de putten kunnen rijden. Daarom duren ritjes daar ook 2 keer zo langquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is voor pleps, officieren en buitenlanders rijden in dure (chinese)bakkenquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:39 schreef Chooselife het volgende:
Je ziet er vooral eind jaren '70 volvo's en Mercedes W123, W124 en W126.
alleen voor hoge officieren en buitenlandersquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef Evenveel het volgende:
[..]
(privé) autobezit is pas sinds een 'aantal jaar' (weet niet precies hoe lang) legaal in Noord Korea.
Die zie je er ook, maar beduidend minder.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat is voor pleps, officieren en buitenlanders rijden in dure (chinese)bakken
[..]
hier in amsterdam-west zie ik ook alleen maar jaren 80 merc's, dus wat is het punt nou?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:42 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Die zie je er ook, maar beduidend minder.
Het is geen punt, maar een observering. Je bent vrij om je eigen conclusie te trekken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hier in amsterdam-west zie ik ook alleen maar jaren 80 merc's, dus wat is het punt nou?Dat in Cuba ook niet de nieuwste bolides hebben is ook niet zo gek. Daar in tegen heeft NK wel zijn eigen automerk
![]()
http://www.caranddriver.c(...)north-korea-features
mijn begeleider zei dat hij er zelf 1 had en de rest van zijn familie ook, dus de afzet moet gigantisch zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:47 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Het is geen punt, maar een observering. Je bent vrij om je eigen conclusie te trekken.
Noord Korea heeft inderdaad een eigen auto. Ik ben zelfs in een showroom geweest waar ze al hun geproduceerde mobielen tentoonstelden. Ik betwijfel alleen of er werkelijk afzet is.
Ik heb er geen enkele in het wild gezien. Dat zegt genoeg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mijn begeleider zei dat hij er zelf 1 had en de rest van zijn familie ook, dus de afzet moet gigantisch zijn
Ik welquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:50 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele in het wild gezien. Dat zegt genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |