abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125061508
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Want wat heeft de Turkse luchtmacht met dit onderwerp te maken? :')
TURKEY STRONG!!!111!!1!1!1!!1!ONE!!11
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_125062690
quote:
Wat heeft turkije hiermee te maken? Oh wacht, ik had het kunnen weten met je auto logo als avatar, waarvoor je gespaard hebt maar nog altijd nooit uit het huis van oma , pappa, mamma en tante bent gaan wonen :')
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125064664
Toch blijft het grappig om te lezen wat NK allemaal voor een onzin uit kotst :') Volgens mij neemt zelfs Zuid Korea die lui niet serieus, maar spelen ze het spelletje gewoon een beetje mee.
pi_125065762
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:17 schreef Thaboel het volgende:

TURKEY STRONG!!!111!!1!1!1!!1!ONE!!11
SJUUST :7
pi_125065967
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 april 2013 08:24 schreef BorisDeLul het volgende:

Hoe zou het overkomen op hem (en de rest van 't land), om zo genegeerd te worden?
Genegeerd _O- Kimmie haalt al 3 weken lang elke dag de headlines bij CNN. En Z Korea Japan en de VS hebben hun afweersystemen in stelling gebracht. VS troepen zijn verplaats naar een Alaska en de Pacific Ocean. De Moffen halen hun ambassade terug uit NKorea. En dat door een paar one liners van de Kim. Het is geweldig !! die man is geniaal.

En dit topic doet het het beste van Fok Nieuws. Kim heeft zelfs zijn invloed op Fok!

Kim rocks the world w/
  dinsdag 9 april 2013 @ 12:44:50 #206
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_125066107
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:39 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Genegeerd _O- Kimmie haalt al 3 weken lang elke dag de headlines bij CNN. En Z Korea Japan en de VS hebben hun afweersystemen in stelling gebracht. VS troepen zijn verplaats naar een Alaska en de Pacific Ocean. De Moffen halen hun ambassade terug uit NKorea. En dat door een paar one liners van de Kim. Het is geweldig !! die man is geniaal.

En dit topic doet het het beste van Fok Nieuws. Kim heeft zelfs zijn invloed op Fok!

Kim rocks the world w/
Kim is gestoord
hierna issie geen baas maar aas voor de USA en China
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_125066464
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:44 schreef michaelmoore het volgende:

Kim is gestoord
hierna issie geen baas maar aas voor de USA en China
Keep dreaming. Over 30 jaar is hij nog gewoon de grote leider van NKorea zonder dat er ook maar een Yank lastig heeft gedaan. Ondertussen gaat hij vrolijk en ongestoord door met zn nucleaire programma.
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 12:59:57 #208
8781 crew  Frutsel
pi_125066562
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:56 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Keep dreaming. Over 30 jaar is hij nog gewoon de grote leider van NKorea zonder dat er ook maar een Yank lastig heeft gedaan. Ondertussen gaat hij vrolijk en ongestoord door met zn nucleaire programma.
Hopen dat de yanks dat programma gewoon preventief gaan ruimen dan!
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:08:45 #209
323876 michaelmoore
pi_125066802
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:59 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Lijkt me wel, anders de Chinezen wel
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:13:03 #210
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_125066929
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:39 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Kim rocks the world w/
:')

Natuurlijk komt ie breed uitgemeten in de media. Natuurlijk heeft iedereen (nou ja - de media) er aandacht voor. Maar dat bedoel ik ook niet.

Met 'negeren' bedoel ik dat niemand zich echt zorgen maakt. Er worden geen legers gemobiliseerd, er wordt geen oorlogszuchtige taal gesproken (anders dan normaal). Alleen een paar extra raketten naar Guam maar verder is de houding van de VS en ZK voornamelijk "Tuurlijk, jong 8)7 " en die van China "Wat kun jij vervelend zijn. }:| "
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:16:00 #211
323876 michaelmoore
pi_125066999
Als er iemand op een hoge flat gaat staan schreeuwen, dan krijgt ie ook veel aandacht,

tot ie is gesprongen
En anders weet men de volgende keer dat het echt geblaat van een dom schaap is , dus hij moet nu wel wat doen , hoop ik
pi_125067040
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:59 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Die kans is bijna nihil.

De laffe Yanks miepen al 25 jaar dat landen als Iran en NKorea moeten stoppen met hun nuke aktiviteiten. Die landen steken een dikke middelvinger op, en de Yank staat erbij en kijkt ernaar.
pi_125067071
Pierretje, wat is eigenlijk jouw probleem met Amerika? Waarom hoop je dat er 40 kernbommen op dat land vallen? Leg me dat eens uit knul.
pi_125067232
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:18 schreef Reljem het volgende:
Pierretje, wat is eigenlijk jouw probleem met Amerika? Waarom hoop je dat er 40 kernbommen op dat land vallen? Leg me dat eens uit knul.
Zelfde syndroom als Kim, aandacht tekort.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_125067248
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:17 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Die kans is bijna nihil.

De laffe Yanks miepen al 25 jaar dat landen als Iran en NKorea moeten stoppen met hun nuke aktiviteiten. Die landen steken een dikke middelvinger op, en de Yank staat erbij en kijkt ernaar.
Je hoeft niet altijd met geweld te reageren. Stuxnet is daar een voorbeeld van en er zullen vast wel dingen lopen waar wij niks van weten.
Get it and Bet it
pi_125067362
quote:
Natuurlijk hoop ik dat niet. Ik hoop en denk trouwens ook echt, dat ze binnen 10 jaar een armoedig land zijn dat economisch volledig aan de grond zit.

Verder vind ik gros het een aanstellerig kutvolk met een hoog Oprah Winfrey gehalte.

Anyway, zij - en ook Europa trouwens - zijn in recordtempo hun eigen graf aan het graven.
Voor China en India is het een kwestie van hooguit 15 jaar tot ze wereldmacht 1 en 2 zijn.
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 13:30:36 #217
8781 crew  Frutsel
pi_125067437
quote:

[..]

Die kans is bijna nihil.

laf nog wel :')
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:35:16 #218
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_125067587
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:16 schreef michaelmoore het volgende:
Als er iemand op een hoge flat gaat staan schreeuwen, dan krijgt ie ook veel aandacht,

tot ie is gesprongen
En anders weet men de volgende keer dat het echt geblaat van een dom schaap is , dus hij moet nu wel wat doen , hoop ik
Dat weten we al heel lang; zijn pa stond ook al zo te schreeuwen om aandacht.
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:35:50 #219
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_125067604
quote:
Jaloersiteit, denk ik. Beetje wat de moslimwereld ook heeft.
pi_125067637
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:30 schreef Frutsel het volgende:

laf nog wel :')
Mischien moet je het motief van de oorlog in Irak eens bestuderen. Veel laffer kan je niet zijn als land.

En dan vinden ze het gek steeds een groter deel van de wereld een hekel aan dat land krijgt. Of denk je nu echt dat China en Rusland achter de VS staan?
pi_125067735
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Mischien moet je het motief van de oorlog in Irak eens bestuderen. Veel laffer kan je niet zijn als land.

En dan vinden ze het gek steeds een groter deel van de wereld een hekel aan dat land krijgt. Of denk je nu echt dat China en Rusland achter de VS staan?
Rusland en China doen qua idee exact hetzelfde. Dus nee, ze staan inderdaad niet achter de VS.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 9 april 2013 @ 13:44:29 #222
323876 michaelmoore
pi_125067941
Maar het is wel het laatste wat ie gedaan heeft als ie op die knop drukt
Beetje als Saddam Hoessein, alleen dan veel sneller

Hij kan nu niet meer terug, dan heeft wel erg veel gezichtsverlies
pi_125068118
quote:

[..]

Die kans is bijna nihil.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 13:55:16 #224
8781 crew  Frutsel
pi_125068321
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Het is uiteraard makkelijk om op dat soort zaken terug te vallen. Moet ik dan ook maar zeggen dat we zonder de VS nog altijd Duits zouden hebben gepraat? En misschien is daar ook wel een smerig spel gespeeld... lang leve de olie-discussie. De wereld is gewoon verrot op veel punten maar daar is niet alleen Amerika debet aan. Rusland en China doen ook niet alleen maar "lieve" dingen, maar die horen of zien we alleen nauwelijks...

quote:
Dat er een grotere groep in de wereld is die de VS haat ben ik wel met je eens. Maar de redenen waarom zal verschillen. Ik denk dat bijvoorbeeld een groot deel van Koeweit wel blij is met de VS... net als ZuidKorea... etc etc...

En dat er een grote groep arrogante Amerikanen zullen zijn...ook mee eens...maar dat geldt niet voor ze allemaal... ik vraag me af hoe dit Korea probleem onder bijv Bush zou zijn afgelopen... Moet je horen als we joden of moslims als één groep afschilderen... wat we dan op onze dak krijgen... maar Amerikanen mag wel... das immers kutvolk. Toch denk ik dat we misschien nog wel meer brandhaarden en conflicten hadden zonder Amerikaanse inbreng...
  Moderator dinsdag 9 april 2013 @ 13:56:14 #225
8781 crew  Frutsel
pi_125068356
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 april 2013 13:49 schreef Aether het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De aanval is nog altijd de beste verdediging

Aldus Generaal van Gaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: