En ik maar denken dat Amerikanen dom zijn. Je zou bijna denken dat je het ook nog toejuicht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Anyway, zij - en ook Europa trouwens - zijn in recordtempo hun eigen graf aan het graven.
Voor China en India is het een kwestie van hooguit 15 jaar tot ze wereldmacht 1 en 2 zijn.
bruce lee jongequote:Op dinsdag 9 april 2013 14:47 schreef CodeRood het volgende:
[..]Ken jij bijvoorbeeld een chinese acteur, schrijver, zanger of wereldmerk?
Lenovoquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:47 schreef CodeRood het volgende:
Ken jij bijvoorbeeld een chinese acteur, schrijver, zanger of wereldmerk?
Ja serieus? Drie miljard mensen kunnen straks meer produceren dan 300 miljoen yanks? Holy shit!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:12 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Lenovo
[ afbeelding ]
Voorspelling, zelfs van de Yanks zelf, is dat Brazilie, Rusland, India en China binnen 10-15 jaar de wereldeconomie hebben overgenomen.
Hetzelfde dacht men van Japan in de jaren '70.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:12 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Lenovo
[ afbeelding ]
Voorspelling, zelfs van de Yanks zelf, is dat Brazilie, Rusland, India en China binnen 10-15 jaar de wereldeconomie hebben overgenomen.
precies toen stond de aandelenbeurs in Japan op 43.000 en men zei dat spoedig de 60.000 gehaald zou worden, nu 30 jaar later staan we op 13.000 ?/quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:25 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Hetzelfde dacht men van Japan in de jaren '70.
http://www.opiniestukken.(...)e-nieuwe-wereldmacht
Maar laten we liever OT blijven.
Slaat nergens op, in Afrika wonen ook 4 keer zoveel mensen als in de VS. Grote hoeveelheid mensen kan net zo goed averechts werken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:23 schreef waht het volgende:
Ja serieus? Drie miljard mensen kunnen straks meer produceren dan 300 miljoen yanks? Holy shit!
je moet gewoon goede business hebben zoals Google , Apple , HP , GM, GE , Coca Cola, Nike, Microsoft en voor Zuid-Korea dan Samsung en Japan Toyota de rest zijn gewoon arbeiders in commissiequote:Op dinsdag 9 april 2013 15:30 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Slaat nergens op, in Afrika wonen ook 4 keer zoveel mensen als in de VS. Grote hoeveelheid mensen kan net zo goed averechts werken.
Dat is voor ons als Nederlanders bijzonder vervelend, als Amerika (en de rest van het westen) in armoede belandt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Natuurlijk hoop ik dat niet. Ik hoop en denk trouwens ook echt, dat ze binnen 10 jaar een armoedig land zijn dat economisch volledig aan de grond zit.
Verder vind ik gros het een aanstellerig kutvolk met een hoog Oprah Winfrey gehalte.
Anyway, zij - en ook Europa trouwens - zijn in recordtempo hun eigen graf aan het graven.
Voor China en India is het een kwestie van hooguit 15 jaar tot ze wereldmacht 1 en 2 zijn.
kies hier maarquote:
Een pietepeuterig landje als Zwitserland (hooguit 7 miljoen inwoners) heeft merken voortgebracht als Toblerone, Swatch, Credit Suisse, UBS, Victorinox (Zwitserse zakmes) Roche en Novartis (farmaceuten), Nestlé, Breitling, Emmentaler, Gruyére, en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kies hier maar
http://brandirectory.com/league_tables/table/global-500-2012
Bank of China
Huawei
China Southern Airlines
Waarom niet, ik verhuis dolgraag naar Z-Amerika. Brazilie zal het hele continent wel op sleeptouw nemen. Argentinie heeft mijn voorkeur. Spaans spreek ik al goed genoeg, van mij mag het morgen gebeurenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat is voor ons als Nederlanders bijzonder vervelend, als Amerika (en de rest van het westen) in armoede belandt.
Waarom zou je dat in godsnaam hopen?
Tenzij ze een lekker wijf zijn!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:52 schreef Kper_Norci het volgende:
Sommige mensen zetten zich hier zo voor lul hè, dat komt gewoon niet meer goed. Ook al zouden ze de volgende keer serieus zijn, dan kan je ze gewoon niet meer serieus nemen.
SGCC heeft een omzet die hoger is dan al die bedrijven bij elkaar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:40 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Een pietepeuterig landje als Zwitserland (hooguit 7 miljoen inwoners) heeft merken voortgebracht als Toblerone, Swatch, Credit Suisse, UBS, Victorinox (Zwitserse zakmes) Roche en Novartis (farmaceuten), Nestlé, Breitling, Emmentaler, Gruyére, en ga zo maar door.
Zoals zojuist al werd aangegeven, is het niet meer verstandig om nog inhoudelijk op je posts te reageren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:56 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
SGCC heeft een omzet die hoger is dan al die bedrijven bij elkaar.
CNP heeft een omzet die hoger is dan al die bedrijven bij elkaar.
Sinopec heeft een omzet die hoger is dan al die bedrijven bij elkaar.
Moet ik nog even doorgaan?
En dat nog mooi vinden ook. Jij woont toch ook in Europa?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ben blij dat jij het allemaal beter weet dan de mensen van Goldman Sachsquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:59 schreef CodeRood het volgende:
Zoals zojuist al werd aangegeven, is het niet meer verstandig om nog inhoudelijk op je posts te reageren.
Je snapt het helaas gewoon niet. Mijn eerste reactie waarin ik je al bevooroordeelde als dommer dan een Amerikaan blijkt correct. En in zulke mensen steek ik liever geen energie meer.
Zoals ik al aangaf, laten we het vooral OT houden.
Dat moet iedereen toch voor zioch weten. Blijf jij fijn in dit Moslimland wonen, prima.Ik hoop dat je als grote redder van Nederland de geschiedenisboeken ingaat. Succes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:59 schreef Blaadjes het volgende:
Zo'n meelopende profiteur die als het hier slechter gaat gauw weg gaat naar een plek waar het dan even beter is zonder dat je er zelf moeite insteekt om het zo te krijgen?
Het antwoord is dus ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:04 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Dat moet iedereen toch voor zioch weten. Blijf jij fijn in dit Moslimland wonen, prima.Ik hoop dat je als grote redder van Nederland de geschiedenisboeken ingaat. Succes.
Dank U welquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:06 schreef Blaadjes het volgende:
Het antwoord is dus ja.
Veel plezier in waar je ook naar toe gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |