Zal niet al te lang duren voor die serie gecancelled wordt....quote:
waaaaahahahaaaaaaaaaaaa0:27hahahahahaaaaaaaaaaaaquote:
Eens!quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef Trommeldaris het volgende:
Ze hebben in de serie ook nooit de tijd genomen om het neer te zetten. Ze roepen bij het begin dat er geen power is, maar na de eerste helft zie je alleen nog maar vol-automatische geweren (waar kogels schaars van waren) helikopters en atoombommen.
Het lijkt er op dat ze de stroom weer gaan uitschakelen om te voorkomen dat die ICBMs die 2 steden zullen vernietigen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:30 schreef planethugo het volgende:
geen idee meer hoe het seizoen afgelopen was. Die Randall wat zich door de kop schoot en raketten lanceerde ja, en Monroe die binnen 5 afgezet was door 'Gus' maar die is aan de trailer te zien ook alweer gepwnd.
Kan niet zeggen dat ik ernaar uitkijk
Dan zijn die raketten nog steeds onderweg en heb je op zijn minst een hoop radioactief materiaal over en strad verspreid.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat ze de stroom weer gaan uitschakelen om te voorkomen dat die ICBMs die 2 steden zullen vernietigen.
De president wil graag terug naar zijn land vanaf Cuba (ik dacht dat hij op Guantanamo Bay zat) en weer baasje spelen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:38 schreef Ugjerke het volgende:
Waren het echt maar twee raketten trouwens? Wat willen ze daar nou mee bereiken? Knal dan een flink aantal steden kapot, als je echt wat los wil schudden.
je wilt beweren dat je nu niet in spanning zit tot het seizoen begint of hij het gaat overleven?!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:38 schreef Ugjerke het volgende:
Aaron blijft dus het hele seizoen in leven, anders lieten ze niet zien dat hij bijna zeker dood gaat.
Maar dan zou ik er toch in ieder geval ook een in Texas en Californië verwachten. Nu pakken ze wel heel toevallig net die twee steden die voor de hoofdrolspelers relevant zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:34 schreef PPL het volgende:
[..]
Dan zijn die raketten nog steeds onderweg en heb je op zijn minst een hoop radioactief materiaal over en strad verspreid.
Misschien zit er nog wat brandstof in de raketten wat ontbrandt bij impact -> Dirt Bomb?
[..]
De president wil graag terug naar zijn land vanaf Cuba (ik dacht dat hij op Guantanamo Bay zat) en weer baasje spelen.
Dan heb je weining aan een Nuclear Wasteland.
Er wordt naar gehint in de finale van seizoen 2 dat Randall handelde onder zijn orders.
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
je wilt beweren dat je nu niet in spanning zit tot het seizoen begint of hij het gaat overleven?!
Ja, morgen weer!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:41 schreef stinkie het volgende:
En toch hè
En toch gaan we allemaal weer kijken.
En kankeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |