Oh ja!quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ze deed zo "Klik" met die granaat en toen had iedereen zoiets van.
En volgende week blijkt het gewoon een weigeraar te zijn wegens ouderdom/ nanobots oid...quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ze deed zo "Klik" met die granaat en toen had iedereen zoiets van.
Nee, dit lijkt mij echt naar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
En volgende week blijkt het gewoon een weigeraar te zijn wegens ouderdom/ nanobots oid...
Goed plan.quote:
wie het weet mag het zeggenquote:
Het juiste sterrenbeeld.quote:
Hahaha, dat stukje met die helikopter bijvullen was echt weer een toppunt. Waarom vind ik deze serie toch vermakelijk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:33 schreef sp3c het volgende:
steenbok?
ik ken wat steenbokken en ik weet het niet hoor
anyways, mooie episode weer!
president Monroe die die dude bij de voordeur van the Tower staat uit te foeteren was het beste stuk
dat met die wapens in de tas vond ik ook wel een mooie, waarom maken ze de deur niet gewoon weer open om hun guns te pakken .. Miles deed hem niet op slot ofzo en anders kun je ook nog gewoon achterin instappen
dat het niet mocht van Miles maakte ze schijnbaar niet zo heel veel uit want zodra hij wegliep gingen ze er allemaal achteraan ... de verrader dude had zelfs nog de tijd om de rest af te schudden en een hinderlaag te leggen
je POW een jurk geven is ook altijd episch
met die Jerrycansquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hahaha, dat stukje met die helikopter bijvullen was echt weer een toppunt. Waarom vind ik deze serie toch vermakelijk?
Sowieso dat ze die Norah uberhaupt meenamen, zit nog halfvol met drugs en alles. Wat dat betreft is Miles geen goede generaal, iedereen waar hij een keer koffie mee heeft gedronken hoeft zijn orders niet op te volgen.
Als het zo simpel is, hadden ze misschien ook voldoende brandstof mee kunnen nemen. In plaats van een vercrackte Norah bijvoorbeeld. Ik noem maar iets.quote:
of met zo'n hanger een pompje aan kunnen zetten want die werken niet meer zonder high techquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als het zo simpel is, hadden ze misschien ook voldoende brandstof mee kunnen nemen. In plaats van een vercrackte Norah bijvoorbeeld. Ik noem maar iets.
Sowieso dat idee van "We zijn in gevaar, laten we ons opspliten zodat niemand elkaar kan helpen en niemand ziet wie de dader is" heb ik nooit begrepen, dat zit in zoveel (slechte) films en series.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Miles: ik weet niet waar we zijn, ik weet dat er mensen rondlopen die strotten doorsnijden als ze je niet kennen maar laten we ons verspreiden .. kompgoe!
Ik mis iets denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
of met zo'n hanger een pompje aan kunnen zetten want die werken niet meer zonder high tech
ze zitten op een vliegveldje, ze hebben een hanger waarmee de techniek weer aankanquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Sowieso dat idee van "We zijn in gevaar, laten we ons opspliten zodat niemand elkaar kan helpen en niemand ziet wie de dader is" heb ik nooit begrepen, dat zit in zoveel (slechte) films en series.
[..]
Ik mis iets denk ik.
Daar had ik nog niet eens over nagedacht. Misschien vind ik de serie daarom nog vermakelijk, ik denk er niet heel veel bij na.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze zitten op een vliegveldje, ze hebben een hanger waarmee de techniek weer aankan
zet dan zo'n benzinepomp aan ipv met jerrycans te lopen kutten
En ik heb nog nooit eerder kogels gezien die zo bang waren voor hoofdrolspelers.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:46 schreef MineraalWater het volgende:
Wel weer de zoveelste keer dat iemand "toevallig" net gered word, Dat moet echt maar 1 keer ofzo gebeuren niet steeds opnieuw
de hoofdrolspelers worden om de aflevering geraakt volgens mij!quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En ik heb nog nooit eerder kogels gezien die zo bang waren voor hoofdrolspelers.
Volgens mij worden alleen de supporting characters geraakt, al heb ik wel vaker onenigheid met mensen over wie de hoofdrollen hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
de hoofdrolspelers worden om de aflevering geraakt volgens mij!
maar in Refailution is het gevaarlijker om van de berm af te struikelen dan om neergeschoten te worden
Ja charly in der arm en keer en bijna door der kop toch toen ze op die trap half dood lag te gaan en helemaal in een droom zatquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:53 schreef sp3c het volgende:
Miles is toch al 100x geraakt?
Charly ook een paar keer volgens mij
nu ben ik in de war
Die broer is in ieder geval wel flink geraakt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:53 schreef sp3c het volgende:
Miles is toch al 100x geraakt?
Charly ook een paar keer volgens mij
nu ben ik in de war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |