SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
Als je de hele week hebt gesport, mag je vast wel één keer zondigen. Is het ten minste weg, moet je maar denken!quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:39 schreef Ruby88 het volgende:
Oef... had ik vanmiddag zó goed gesport (de hele week al eigenlijk), val ik net aan op een minipakje Oreokoekjes. Maar goed, nu is wel meteen de voorraad ongezonde dingen hier in huis écht op, dus als ik niet meer van mijn geloof afval in de supermarkt binnenkort, komt het goed.
Bij een nieuwe weegschaal is het altijd even afwachten wat het verschil is met de oude.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:05 schreef Barretje80 het volgende:
vandaag een nieuwe weegschaal halen!
ben benieuwd of er wat af is met dat zwemschema
Een goede reden vanuit jezelf werkt het best, of die nu medisch is of niet. Voor mij (en de meesten hier denk ik) gaat het niet anders; alleen als ik er echt achter sta dan lukt het.quote:Op zondag 7 april 2013 09:52 schreef miss_sly het volgende:
Sinds donderdag. Ik schrok wel een beetje van de nuchtere bloedsuikeruitslag en ik heb me voorgenomen om erg hard mijn best te doen om ht nog een paar jaar uit te stellen. Een van de dingen die ik dan beslist moet doen, is een kilo of 6-8 afvallen, minstens.
Luister goed naar je lijf! Rust is belangrijkerdan je denkt en elke dag willen sporten is wel goed maar misschien wat overdrevenquote:Op zondag 7 april 2013 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat de zomertijd hier alle verschil maakt. Vorig jaar en in 2010 ging de knop moeiteloos om begin April.
En nu lijkt het ook weer zo te gaan. Ik zit nu op ong -10 tov vorig naar. Dus een mooi startpunt om weer flink verder te gaan.
Net wel een verkorte callanetics gedaan want gisteren met hardlopen ging het al niet zo lekker en nu merkte ik helemaal dat de fut uit mijn benen is. Vanuit alleen 2 keer in de week hardlopen naar 3 keer in de week en op de andere dagen callaneticsen is een tikkie te veel van het goede. Morgen rustdagje en dan hopelijk dinsdag weer een lekker loopje.
Lijstje van vandaag:
O: Brinta
S: half lesje callanetics
T: eitje, kiwi
L: 3 boterhammen, beleg to be decided, mss wel makreel in tomatensaus oid
T: fruit van het een of ander en 3 digestives
D: vegetarische curry
T: yoghurt (of niks. Ik moet nog even bedenken of ik morgen een dagje ga 'vasten').
Zijn je tussendoortjes niet een beetje magertjes? Ik zou daar niet de tijd tussen L en D mee kunnen overbuggen...quote:Op maandag 8 april 2013 07:52 schreef Vicky het volgende:
Zo.... Klaaaar met dat getrut. Nu weer normaal doen.
Lijstje
O: boterham met 30+ kaas, boterham met runderrookvlees een daar overheen wat sla en ei.
T: worteltjes
L: kwark met appel en banaan
T: eitje
D: pasta
Je schopt mijn been erafquote:Op maandag 8 april 2013 08:46 schreef Brighteyes het volgende:
Met z'n allen er dus weer tegenaan!
[ afbeelding ]
misschien dat ik bij mijn eitje nog een crackertje neemquote:Op maandag 8 april 2013 08:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Zijn je tussendoortjes niet een beetje magertjes? Ik zou daar niet de tijd tussen L en D mee kunnen overbuggen...
Hier weer in het gareel. Gisterenmiddag/avond onverwacht nog 12 km gaan fietsen met vriendjelief, dus iig mijn sport voor dit weekend weer gehad.
quote:Op maandag 8 april 2013 09:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je schopt mijn been eraf
Ik kan m wel gebruiken trouwens. Na een veel te lang plateau eindelijk een kilootje omlaag, vreet ik me er in twee weken weer ruim bovenuit..
dat....quote:Op maandag 8 april 2013 09:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je schopt mijn been eraf
Ik kan m wel gebruiken trouwens. Na een veel te lang plateau eindelijk een kilootje omlaag, vreet ik me er in twee weken weer ruim bovenuit..
Er zijn mensen die zeggen dat citroensap de vetafbraak stimuleert... Ik denk er zo het mijne van.quote:Op maandag 8 april 2013 11:39 schreef Zeester het volgende:
Ik ben dit weekend in een fles wijn me wel een beetje te buiten gegaan, maar verder ging het allemaal best ok. En een fles wijn every once in a while is ook niet het einde van de wereld.
Ik ben vrij vandaag en ga straks ff het balkon stevig aanpakken op schoonmaak gebied. Dan boodschappen en koken voor vanavond en dan vanavond weer lekker aquafitness. Ik miste het wel vorige week, toen was er geen les door Pasen.
Ik lees trouwens soms de Grazia en daar stond laatst iemand in met echt een banaal streng (maar wel duidelijk 'verantwoord') dieet bij het eetdagboek. Ze at low-carb en ik zou er duidelijk niet gelukkig van worden. Maar het raarste was dat ze elke ochtend een glas lauw-warm water met citroensap dronk. Waarom zou dat in godsnaam goed zijn? Ik ben het me echt al een week aan het af vragen.
Ja, maar waarom dan geen theelepel citroensap, of een glaasje citroensap, of citroensap door de thee, maar NEEEE lauwwarm water met citroensapquote:Op maandag 8 april 2013 11:42 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zeggen dat citroensap de vetafbraak stimuleert... Ik denk er zo het mijne van.
Zo, en nu lunch, ik heb trek.
Ze zeggen dat het de spijsvertering op gang helpt toch?quote:Op maandag 8 april 2013 11:43 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ja, maar waarom dan geen theelepel citroensap, of een glaasje citroensap, of citroensap door de thee, maar NEEEE lauwwarm water met citroensap?
Ik ook met een vriendin. Behoorlijke aanslag op mn weekpuntenquote:Op maandag 8 april 2013 11:39 schreef Zeester het volgende:
Ik ben dit weekend in een fles wijn me wel een beetje te buiten gegaan, maar verder ging het allemaal best ok. En een fles wijn every once in a while is ook niet het einde van de wereld.
Als je 1500 kcals eet zou je niet moeten kunnen sterven van de pleurishonger. Tenzij je de hele dag fysieke arbeid verricht of erg veel sport. Dan maak je wss verkeerde keuzes in je eten. Vergeet ook niet dat je lichaam even de tijd nodig heeft om aan minder eten te wennen. Het is net als afkicken van sigaretten, in het begin schreeuwt je lijf aan alle kanten. Maar als je doorzet merk je vanzelf dat het makkelijker wordt.quote:Op maandag 8 april 2013 12:26 schreef Qwea het volgende:
Ik kom er niet meer uit hoor.
Ik moet afvallen. Van wie? Van mezelf. Ik heb licht overgewicht en wil wat kwijt. Ik sport 2x per week (fitness) en wil 2x per week daarnaast gaan hardlopen.
Mijn fysio zegt dat ik 1500kcal moet gaan eten. Oke, dat heb ik een week gedaan, tof, bijna 2kg kwijt. Maar ik sterf a) van de pleuris honger en b) heb ik er niks aan als ik ga jo-jo'en.
Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen hoe ik normaal afval, zonder kapot te gaan van de honger en zonder te jo-jo'en?
Mijn eetpatroon was alles eten waar ik zin in had. En wanneer ik er zin in had. Beetje de hele dag door zeg maarquote:Op maandag 8 april 2013 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je 1500 kcals eet zou je niet moeten kunnen sterven van de pleurishonger. Tenzij je de hele dag fysieke arbeid verricht of erg veel sport. Dan maak je wss verkeerde keuzes in je eten. Vergeet ook niet dat je lichaam even de tijd nodig heeft om aan minder eten te wennen. Het is net als afkicken van sigaretten, in het begin schreeuwt je lijf aan alle kanten. Maar als je doorzet merk je vanzelf dat het makkelijker wordt.
Wat WAS je eetpatroon?
1.83 lang, vorige week 88.9 weegschaal zei gisteren 86.6quote:Op maandag 8 april 2013 12:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Qwea, hoeveel calorieen je op een dag binnen moet krijgen hangt helemaal af van je lengte en gewicht. 1500 is niet bizar weinig, maar voor mij persoonlijk wel de absolute ondergrens.
Ja, dat is ook wat ik graag wil. Dat het eraf blijft. Daarom vraag ik me dus af dat als ik weer wat meer ga eten rond de 1700 of 1800 ofzo, ik niet ga jo-jo'enquote:Over het algemeen eten wij hier zo'n 6 keer per dag, 3 maaltijden en 3 tussendoortjes. Voor veel mensen werkt het goed om elke 2-2,5 uur iets te eten, dan verga je niet van de honger
De hier gangbare theorie is dat als je een normale hoeveelheid eten binnenkrijgt, geen crashdieten dus, je wat langzamer afvalt maar dit er wel af zal blijven.
Keukenweegschaal heb ik gekocht en dat er veel verschil in zat qua merken had ik idd al door!quote:Als je naar de lijstjes kijkt van de vaste posters hier, zal je vast veel ideetjes op doen hoe jij het bijvoorbeeld aan kunt pakken. En ga eens wat uitgebreider naar de supermarkt. Bekijk eens een product dat jij graag eet en vergelijk de voedingswaarden met die van een soortgelijk product. Bijvoorbeeld Conimex woksaus met die van AH of Mei Asia om maar een leuk voorbeeld te noemen.
Schaf verder een keukenweegschaal aan, dan kan je pas echt goed zien hoeveel je eet. Bedenk ook
Misschien heb ik daar nog wat hulp bij nodigquote:En de belangrijkste tip: lijnen/dieten/op je eten letten/hoe je het ook wil noemen is geen honger lijden! Zo lang je verstandige keuzes maakt, met voedingsmiddelen die echt nut hebben voor je lichaam, mag je meer dan je denkt.
Niet als je iets meer gaat eten. Wel als je weer gaat doen wat je deed. Maar over het algemeen ligt jojo-en niet aan hoe je afvalt, maar wat je doet op het moment dat je je gewicht kwijt bent.quote:Op maandag 8 april 2013 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn eetpatroon was alles eten waar ik zin in had. En wanneer ik er zin in had. Beetje de hele dag door zeg maarDus dan zak chips, dan een koekje, dan een broodje, lunch met kaiser broodjes, ect.
Nu is mijn eetpatroon :
O : Yoghurt met Crueslie
L : 4 bruine boterhammen met dieethalvarine, 2 met kipfilet 2 met 20+ smeerkaas
D : Groente, aardappelen, stukje (klein stukje) vlees
T : Appel, Liga evergreen, druiven, chocopop.
Zit je ongeveer op de 1500 kcal.
Maar het is dus niet zo dat als ik straks ben afgevallen en ik ga weer iets meer eten dan die 1500 (aan normale dingen over het algemeen) ik niet ga jo-jo'en?
1700-1800 lijkt me prima hoor, vooral als je zo lang bent. Ik hou dat ook aan en ben 1.76 met 99.7 kilo.quote:Op maandag 8 april 2013 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
1.83 lang, vorige week 88.9 weegschaal zei gisteren 86.6
[..]
Ja, dat is ook wat ik graag wil. Dat het eraf blijft. Daarom vraag ik me dus af dat als ik weer wat meer ga eten rond de 1700 of 1800 ofzo, ik niet ga jo-jo'en
[..]
Keukenweegschaal heb ik gekocht en dat er veel verschil in zat qua merken had ik idd al door!
[..]
Misschien heb ik daar nog wat hulp bij nodig![]()
Lol, dat was ook mijn insteek. Maar ik zit hier lekker tijd te verdrijven zodat ik niet hoef te wandelen of te werken dus ik kon het niet laten.quote:Op maandag 8 april 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik wilde eigenlijk idd nog niet in die detailmodus kruipen omdat ze net begonnen is
nee, ben je ook nietquote:Op maandag 8 april 2013 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lol, dat was ook mijn insteek. Maar ik zit hier lekker tijd te verdrijven zodat ik niet hoef te wandelen of te werken dus ik kon het niet laten.
Zo streng ben ik toch niet?
Geen idee want het was hartstikke lekkerquote:
en je runkeeper / endomondo heeft niet gewokkeld?quote:Op maandag 8 april 2013 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen idee want het was hartstikke lekkerIk moet alleen binnenkort echt mijn rondje aan gaan passen. Ik liep op 24 februari 4,09 km/u en nu 5,3.
bij mij blijven ze wokkelen, rare uitschieters maken, etc. Volgens mijn vriend ben ik magnetisch, want die van hem doet het nooit. Ook niet als hij mijn telefoon in zijn zak neemtquote:Op maandag 8 april 2013 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nope, Endomondo heeft het prima gedaan
Ja hoor, was best te etenquote:Op maandag 8 april 2013 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is van alles op aan te merken natuurlijk, maar je begint ook netVind je dat wat je eet ook echt lekker? Ik word erg ongelukkig van brood met kipfilet en hou dat eten dan ook niet vol.
Ik heb wasa volkoren crackers die ik ook tussendoor zou kunnen eten ipv evergreen. Ik moet sowieso wel wat meer volkoren gaan eten ivm mijn ziekte van Crohn. Ik kan ook niet overal tegen hoorquote:Appel prima. Druiven ook wel al zit daar veel suiker in in vergelijking met andere fruitsoorten.
Er zijn veel mensen die mordicus tegen tussendoortjes als eierkoeken, ontbijtkoek en evergreens zijn. Ik niet, je kunt ten slotte ook niet de hele dag alleen maar fruit en groente etenIk probeer wel altijd een naturel of volkorenvariant te vinden. En zoiets om de dag te eten, daarnaast eet ik minimatzes of vezelrijke crackers. Kwark (naturel) is ook een aanrader, je gaat er echt goed vol van zitten.
Oke, goddank. Dus ik mag van 1500 naar 1700 a 1800quote:Op maandag 8 april 2013 12:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
1700-1800 lijkt me prima hoor, vooral als je zo lang bent. Ik hou dat ook aan en ben 1.76 met 99.7 kilo.
En op je eten letten kan je gewoon leren, daar heb je de rest van je leven wat aan![]()
En nou ga ik verdomme wandelen, tsjakkaa!
Ja dat snapte ik.quote:Op maandag 8 april 2013 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
Qwea, het blijft natuurlijk een sommetje. Er moet meer uit dan erin gaat, anders kom je aan.
Dus als je meer gaat eten moet je er voor zorgen dat je op dat niveau blijft verbranden, dan zou je neutraal moeten blijven.
2369 whut?quote:Interessant om eens uit te zoeken is je Basic Metabolic Rate, dat geeft aan hoeveel calorieën je lichaam verbruikt als het in rust is. Als je daarna aangeeft hoe actief je dag is. Of je veel of weinig beweegt/sport dan kan je bij benadering berekenen hoeveel calorieën je per dag kan gebruiken om je gewicht op peil te houden.
En alles wat je minder eet dan dat, zou dus moeten zorgen voor gewichtsverlies.
Als je flink veel sport en beweegt kan het zelfs zo zijn dat je met 1700kcals ook nog prima gewicht verliest bijvoorbeeld.
http://www.rubriek.nl/fitness/bmr.php
*straks langs AH fietst.quote:Op maandag 8 april 2013 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
De magere kwark van AH heeft 52 kcals per 100 ml. Goed spul
Ik zou er extra lang van genietenquote:
Ruim 1000 voor een heel pakquote:Op maandag 8 april 2013 14:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
140 kcals voor een reepje BonBon Bloc
Jij zegt ook 1 Snickersquote:
En hoeveel vet?quote:
nee, ik zeg wel 1 snickers, 2 snickers. Het is een enkel- en meervoud in 1quote:Op maandag 8 april 2013 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jij zegt ook 1 Snickers![]()
Ik heb al 10 jaar en 3 dagen een discussie met mijn vriend over de meervoudsvorm van Snickers. En ik heb dus gewoon gelijk maar hij kan dat niet accepteren. 1 Mars, 2 Marsen. 1 Nuts, 2 Nutsen. 1 Snickers, 2 Snickersen. En dus niet 1 Snicker, 2 Snickers.
DOE HET NIET!quote:Op maandag 8 april 2013 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
En hoeveel vet?
Nu heb ik zin in snickers, dank je he!
Ik heb niet eens snickers plus ik zit op stagequote:Op maandag 8 april 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
DOE HET NIET!
Voor die 252 kcals kun je ook een broodje eten.
Ja, deed ik eigenlijk ook. Maar speciaal voor hem zeg ik nu Snickersenquote:Op maandag 8 april 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik zeg wel 1 snickers, 2 snickers. Het is een enkel- en meervoud in 1
quote:Op maandag 8 april 2013 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, deed ik eigenlijk ook. Maar speciaal voor hem zeg ik nu Snickersen
Je kan ook even een pagina teruglezen ofzoquote:Op maandag 8 april 2013 14:39 schreef Bangerhart het volgende:
Paar vraagjes!Ik vraag mij af wat jullie voor maaltijden eten waardoor jullie gezond en snel afvallen. Dus: wat eten jullie op één dag? En hoe zit het met de tussendoortjes bij jullie?
Dan eet je dat en laat je het snoep weg.quote:Op maandag 8 april 2013 14:50 schreef Bangerhart het volgende:
Ja, dat heb ik al gedaan maar ik zie best veel mensen die alsnog snoepen (en dat wil ik absoluut niet). Ik ben op zoek naar exacte schema's die jullie voor ogen hebben. En ervaringen
Snickers is lekkerderquote:Op maandag 8 april 2013 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
DOE HET NIET!
Voor die 252 kcals kun je ook een broodje eten.
Die is van de Lidl toch? Een aanrader? Ik heb het vorige week in mijn handen gehad en weer terug gelegd.quote:Op maandag 8 april 2013 15:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Deze eet ik altijd, altijd met een lepel lijnzaad zodat ik vlotjes naar de wc kan![]()
[ afbeelding ]
Er zit inderdaad kokos door. Maar je proeft het eigenlijk nauwelijks.quote:Op maandag 8 april 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het nadeel van die notenmuesli altijd dat ze er ALTIJD!!!! kokosnoot doorheen flikkeren
Dan ga ik die deze week ophalenquote:Op maandag 8 april 2013 15:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, van de Lidl inderdaad en echt een aanrader.
Datquote:Op maandag 8 april 2013 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan ga ik die deze week ophalenIk stond te twijfelen, maar hij zag er wel lekker uit en als jij zegt dat deze lekker is dan is dat zo
![]()
Bazenmuesliquote:Op maandag 8 april 2013 15:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die is van de Lidl toch? Een aanrader? Ik heb het vorige week in mijn handen gehad en weer terug gelegd.
jij misschien nietquote:Op maandag 8 april 2013 15:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er zit inderdaad kokos door. Maar je proeft het eigenlijk nauwelijks.
Er zitten zat vezels in cruesli. Het grote verschil met muesli is voornamelijk de suiker.quote:Op maandag 8 april 2013 15:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Muesli is minder ongezond dan Cruesli. Cruesli is een merknaam, andere producenten noemen het vaak krokante muesli. In Cruesli zitten van die goddelijke crunchy bonken en nauwelijks vezels of ander gezonds. Helaas.
Ik heb voor de weekenden een zak cruesli met pecannoten en maple syrup
Oh, did not know that. Maar er zit wel minder variatie in volgens mij en dat vind ik zelf ook belangrijk. Muesli is vaak opgebouwd uit verschillende granen.quote:Op maandag 8 april 2013 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zitten zat vezels in cruesli. Het grote verschil met muesli is voornamelijk de suiker.
de andere vorm van varkenquote:Op maandag 8 april 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had geen tussendoortjes bij me, mijn maag is inmiddels overgestapt van beschaafd knorren naar luid grommen
Ik had een appel mee, maar inmiddels is die 1.5u op en mijn maag is ook lekker aan het grommenquote:Op maandag 8 april 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had geen tussendoortjes bij me, mijn maag is inmiddels overgestapt van beschaafd knorren naar luid grommen
Zo zie je dus maar dat 1500 echt heel erg weinig is en dat je best nog omhoog kan naar 1800 ofzo. Dan val je misschien wat minder snel af, maar je hebt wel minder honger en minder kans op ge-jojo.quote:
De jordans cruslie met noten heeft geen kokos!quote:Op maandag 8 april 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het nadeel van die notenmuesli altijd dat ze er ALTIJD!!!! kokosnoot doorheen flikkeren
Verstandige opmerkingquote:Op maandag 8 april 2013 16:47 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker Marc!
[..]
Zo zie je dus maar dat 1500 echt heel erg weinig is en dat je best nog omhoog kan naar 1800 ofzo. Dan val je misschien wat minder snel af, maar je hebt wel minder honger en minder kans op ge-jojo.
Ow... jullie waren al een paar pagina's verder.![]()
ermahgerd even checken, dank!quote:Op maandag 8 april 2013 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De jordans cruslie met noten heeft geen kokos!
Oh ja kak.quote:Op maandag 8 april 2013 17:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar is wel cruesli he.
Check de verpakking nog even voor de zekerheid iig.
hoe voel je je nu?? en herrinner je je hoe je je voelt NA het sporten??quote:Op maandag 8 april 2013 18:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Jongens ik heb een schop onder mijn reet nodig.. Ik moet zo gaan sporten, maar het werk was vandaag zo druk en zwaar dat ik geen zin meer heb. Maar ik moet.. Zit nu aan mijn salade. En ik moet me zo omkleden om te gaan sporten. Zit echt op zo'n punt nu waar ik door heen moet.. Dus ik heb een schop nodig.
Voor de rest een net dagje hier.. Nog te weinig punten, maar goed eet straks nog wel iets van kwark denk ik.
(Moet wel uitkijken dat ik niet te weinig eet...)
Ik voel me nu lui en lamlendig.. De kinderen waren zo niet leuk, en ben er gewoon door geirriteerd.. Maar na het sporten ben ik zo trots op mezelf! dus alle reden om wel te gaan!quote:Op maandag 8 april 2013 18:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe voel je je nu?? en herrinner je je hoe je je voelt NA het sporten??
reden genoeg dus o te gaan sporten!
*schop*
Blegh! Dat is niet lekker! Buikpijn heerst best wel erg volgens mij.. Bij mij op het werk genoeg spugende kids met diarree..quote:Op maandag 8 april 2013 18:56 schreef Barretje80 het volgende:
hier een waardeloze dag..
gister uit eten geweest, en de hele nacht liggen spoken.. vandaag de hele dag buikpijn..
net een zelfgemaakte kippensoep op en dat is het wsl voor vandaag
mooie manier om af te vallen.. maar niet echt de gewenste
Jup. Ik zit nu ongetwijfeld op 1900 of 2000. Jammer dan, ik had bere hongerquote:Op maandag 8 april 2013 16:47 schreef Brighteyes het volgende:
Lekker Marc!
[..]
Zo zie je dus maar dat 1500 echt heel erg weinig is en dat je best nog omhoog kan naar 1800 ofzo. Dan val je misschien wat minder snel af, maar je hebt wel minder honger en minder kans op ge-jojo.
Ow... jullie waren al een paar pagina's verder.![]()
Nou ja, altijd dus nog 400kcal tov wat je moet eten om op gewicht te blijven, dus nog laaaaaang geen man overboord.quote:Op maandag 8 april 2013 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Ik zit nu ongetwijfeld op 1900 of 2000. Jammer dan, ik had bere honger
Je eet veel suikerrijke dingen. Van suiker krijg je honger. 1500 kcal is sowieso wel wat weinig, maar om af te vallen en geen honger te hebben is het handig om suikerrijk eten te vermijden. Niet vanwege de calorieen in suiker, maar omdat je honger krijgt van suiker.quote:Op maandag 8 april 2013 12:36 schreef Qwea het volgende:
Nu is mijn eetpatroon :
O : Yoghurt met Crueslie suiker
L : 4 bruine boterhammen met dieethalvarine, 2 met kipfilet 2 met 20+ smeerkaas
D : Groente, aardappelen, stukje (klein stukje) vlees
T : Appel, Liga evergreen, druiven, chocopop.
Zit je ongeveer op de 1500 kcal.
Maar het is dus niet zo dat als ik straks ben afgevallen en ik ga weer iets meer eten dan die 1500 (aan normale dingen over het algemeen) ik niet ga jo-jo'en?
oke, dus minder fruit o.a? Dat gaat kut wordenquote:Op maandag 8 april 2013 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Je eet veel suikerrijke dingen. Van suiker krijg je honger. 1500 kcal is sowieso wel wat weinig, maar om af te vallen en geen honger te hebben is het handig om suikerrijk eten te vermijden. Niet vanwege de calorieen in suiker, maar omdat je honger krijgt van suiker.
En als je wat minder suikerrijk spul eet, eet je ook minder calorieen, met als voordeel dat je weer wat meer kan eten.
En het was gezond. Sla met aardappeltjes uit de oven en gerookte kipfilet. Dus geen snickers oidquote:Op maandag 8 april 2013 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, altijd dus nog 400kcal tov wat je moet eten om op gewicht te blijven, dus nog laaaaaang geen man overboord.
Joyce, wwt een mooi resultaat joh! Gelijk gaan sporten om dat volgende week weer te hebben.
Als je hecht aan je fruit, hou je je fruit erin maar gooi je cruesli, liga, chocopops eruit. Nutteloos eten. (ok, cruesli zit is gewoon muesli, dus zit veel in, maar neem dan muesli). Kijk op de muesli hoeveel suiker erin zit. >10% is niet goed.quote:Op maandag 8 april 2013 20:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke, dus minder fruit o.a? Dat gaat kut wordenMaar ik zal het proberen
Ik heb muesli gehaald.. maar als dat niet te eten is, ben ik er wel snel klaar meequote:Op maandag 8 april 2013 20:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je hecht aan je fruit, hou je je fruit erin maar gooi je cruesli, liga, chocopops eruit. Nutteloos eten. (ok, cruesli zit is gewoon muesli, dus zit veel in, maar neem dan muesli). Kijk op de muesli hoeveel suiker erin zit. >10% is niet goed.
En let dan op je buik. Krijg je ergens in het uur na fruit eten honger? Dan komt dat van het fruit(suiker).
Optie: fruit er een tijdje uit totdat je gewend bent aan minder (beter) eten.
Alternatief: fruit eten tesamen met iets vullend. Wat kwark/yoghurt bijvoorbeeld (liever niet te mager). En dan opnieuw opletten of je weer honger krijgt na dit eten.
Veel succes!quote:Op maandag 8 april 2013 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb muesli gehaald.. maar als dat niet te eten is, ben ik er wel snel klaar mee![]()
Maar de rest van je tips ga ik wat mee doen!
Het heeft mij veel kilo's geholpen om daar van af te stappenquote:Op maandag 8 april 2013 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb muesli gehaald.. maar als dat niet te eten is, ben ik er wel snel klaar mee![]()
Kutte is dat ik ALTIJD honger heb. Ik heb best wat gegeten daarstraks en heb nu alweer honger. Daar word ik ook wel een beetje simpel van. Trouwens, die muesli is best lekkerquote:Op maandag 8 april 2013 20:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Veel succes!
Denk eraan: honger is niet goed, een dag is nooit verloren (alleen maar omdat je 1 taartje hebt gehad ofzo) en het is ook leuk om lekker eten te ontdekken dat ook nog gezond schijnt te zijn.
Nou, ik ging eigenlijk die van lidl halen, maar lui dus ik ging naar AH want dichterbij. En toen stond er een zak van AH merk voor 99 cent. 8gr suiker per 100gr, net door wat kwark gemikt, afgezien van de banaan die erin zit (en die ik eruit visquote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het heeft mij veel kilo's geholpen om daar van af te stappen
Je smaak kun je trainenIk kan nu soms echt uitkijken naar een bakje yoghurt met muesli
Nou dat gaat een deceptie worden vrees ik, die Optimel is echt te ranzig voor woorden. Dusdanig dat het het niveau van mening overstijgt.quote:Op maandag 8 april 2013 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kutte is dat ik ALTIJD honger heb. Ik heb best wat gegeten daarstraks en heb nu alweer honger. Daar word ik ook wel een beetje simpel van. Trouwens, die muesli is best lekker
En ik heb niet de kwark van AH gehaald, maar de aardbei versie van optimel want daar zaten minder suikers, kcal en vetten in
En dat laatste wil ik dus idd ook graag. Lekker gezond eten
Ik doe nu een mix v muesli en cruesli zodat ik niet alleen maar dat taaie kauwgevoel heb.quote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het heeft mij veel kilo's geholpen om daar van af te stappen
Je smaak kun je trainenIk kan nu soms echt uitkijken naar een bakje yoghurt met muesli
Er zit overigens best smakeloos diepvriesfruit tussen (althans bij mijn C1000)quote:Op maandag 8 april 2013 21:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Omdat diepvriesfruit goedkoop is en je het lekker op voorraad kunt houden.![]()
Niets mis met vers fruit overigens.
Wat heb je precies gedaan? Enquote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Net terug van het sporten en ik ben trots.. Maar dat is die instructrice bloedfanatiek zeg! Kan het echt nog niet bijhouden, maar volgende week ga ik weer..
Ze vond me dapper. Dat ik het zo rigoreus (of hoe schrijf je dat) aanpakte. Leuk om complimentjes te krijgen geeft toch weer een boost. Nu even een boterhammetje eten. Heb echt berenhonger en heb nog teveel punten over. En daarna lekker douche en naar bed!
Ik heb geen exact schema voor ogen, mijn ervaring is namelijk dat dat voor mij niet werkt...quote:Op maandag 8 april 2013 14:50 schreef Bangerhart het volgende:
Ja, dat heb ik al gedaan maar ik zie best veel mensen die alsnog snoepen (en dat wil ik absoluut niet). Ik ben op zoek naar exacte schema's die jullie voor ogen hebben. En ervaringen
Ik ook in muffins... Maar dat is niet echt dieetclubberigquote:Op maandag 8 april 2013 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind diepvriesfruit alleen ok in smoothies, superhandig zelfs.
In een goed dieet past ook een muffin. Ik kan niet dieeten zonder daar ook in te mogen zondigen hoor. Maar dan is het een of/of situatie en geen en/en.quote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ook in muffins... Maar dat is niet echt dieetclubberig
Ow helemaal mee eens hoorquote:Op maandag 8 april 2013 21:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
In een goed dieet past ook een muffin. Ik kan niet dieeten zonder daar ook in te mogen zondigen hoor. Maar dan is het een of/of situatie en geen en/en.
Maar goed dat is mijn mening..
Ik heb nu diepvriesframbozen van de Lidl en die smaken uitstekend door mn kwark.quote:Op maandag 8 april 2013 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zit overigens best smakeloos diepvriesfruit tussen (althans bij mijn C1000)Dan veel liever vers.
Lol, ik vind hem lekkerquote:Op maandag 8 april 2013 20:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nou dat gaat een deceptie worden vrees ik, die Optimel is echt te ranzig voor woorden. Dusdanig dat het het niveau van mening overstijgt.
Je bent niet de enige hoor. Ik vind hem op zijn tijd ook lekker.quote:
Ja maar het moet wel leuk blijven. En ik lust geen bessen en honing. Ik vind het voorlopig wel even best zoquote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor. Ik vind hem op zijn tijd ook lekker.
Maar toch probeer ik wat puurder te eten en is de optimel voor de afwisseling. Magere kwark met bessen honing en wat muesli is echt veel lekkerder!
De honing proef je niet, is alleen om hek wat zoeter te maken. En je kunt er fruit is doen wat je self lekker vind!quote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar het moet wel leuk blijven. En ik lust geen bessen en honing. Ik vind het voorlopig wel even best zo
quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben all-in gegaan met 50 gram notencruesli. Bedankt voor de tip BE!
Ik hou onwijs veel over op mijn lijstje. Zit aan bijna 1200 kcal, met avondeten en tussendoortjes erbijquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:32 schreef Tink89 het volgende:
Gooooooooooedemorgen!
Ik heb vannacht maar liefst 11 uur geslapen *foutje, bedankt* en ben nu zo lekker uitgerust dat ik vandaag makkelijk aan m'n lijstje moet kunnen voldoen
tien gram? Dat is 1 brokje!quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:44 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wat lekker Tink! Heerlijk even zo bijslapen.
[..]Ik vind hem echt heel lekker!
Daarom doe ik dus vaak een mix van 10gr cruesli en 15gr muesli.
Ik heb net mijn loopje van vandaag er al weer opzitten. Had totaal geen zin, maar toch gegaan. Lekker is dat dan.
Lijstje van vandaag:
O: Banaan
S: Les 7 Renate
O2: 1 eitje, 1 eiwit
T: Brinta
L: 3 boterhammen (of 1 hard broodje met rosbief oid, ik heb een lunchvergadering geloof ik)
T: Appel en kiwi
D: Vegetarische Jambalaya (babymais, erwten, broccoli, ui, paprika en aubergine met bouillon, blokjes tomaat, tomatenpuree, cajunkruiden en zilvervliesrijst erdoorheen)
T: yoghurt met (cr)(m)uesli
deel es?quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou onwijs veel over op mijn lijstje. Zit aan bijna 1200 kcal, met avondeten en tussendoortjes erbij
quote:
O: Magere Yoghurt 200gr en 30gr Cruesliquote:
Wat was er met je buik? Buikgriep?quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:58 schreef Barretje80 het volgende:
nog steeds buikpijn
en aangezien we het hier toch vaak over eten hebben![]()
wat is nou goede voeding na zo'n " vervelende buik " ?
ik wil heel graag een gekookt eitje eten, maar is dat goed voor de " flora" ?
Iets van fruit erbij zou geen kwaad kunnen, door je kwark misschien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
O: Magere Yoghurt 200gr en 30gr Cruesli
T : 2 wasa volkoren crackers met beetje boter en 20+ kaas
L : 4 bruinbrood, boter op 2 sneetjes, kipfilet voor 2 sneetjes en 20+ smeerkaas voor 2 sneetjes
T : 100gr magere kwark (met misschien nog wat muesli)
D : 140 gr gekookte aardappels, 200gr sperziebonen, 100gr kipfilet, 50gr vlaflip (ik eet echt altijd heel weinig vla)
1331kcal
Oooooooehw ik heb nog diepvries frambozen en ik denk dat ik tijdens de lunch ook verse jus ga persenquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Iets van fruit erbij zou geen kwaad kunnen, door je kwark misschien.
Drink je echt alleen maar water en/of thee? Ik drink altijd melk bij mijn avondeten en vergeet dat vaak mee te rekenen. Verder fruit natuurlijk. En je kunt in de avond nog een tussendoortje doen. Je zult zelf moeten uitvogelen hoeveel honger je tussen je maaltijden hebt. Op alleen dat bakje kwark zou ik het geen middag vol kunnen houden, daar doe ik nog een komkommer of paprika bij. Maar ik eet 's avonds dan ook laat. Vandaag toevallig niet dus ik zit een beetje in de knoop met mijn lijstjequote:Op dinsdag 9 april 2013 09:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
O: Magere Yoghurt 200gr en 30gr Cruesli
T : 2 wasa volkoren crackers met beetje boter en 20+ kaas
L : 4 bruinbrood, boter op 2 sneetjes, kipfilet voor 2 sneetjes en 20+ smeerkaas voor 2 sneetjes
T : 100gr magere kwark (met misschien nog wat muesli)
D : 140 gr gekookte aardappels, 200gr sperziebonen, 100gr kipfilet, 50gr vlaflip (ik eet echt altijd heel weinig vla)
1331kcal
Uhu. Of Crystal Clear. Maar met name water.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Drink je echt alleen maar water en/of thee? Ik drink altijd melk bij mijn avondeten en vergeet dat vaak mee te rekenen.
Ik heb sowieso mijn kwark maar ff verhoogd, en mijn kipfilet voor de avond gemikt naar 100gr. Ik vogel er nog wel wat bij, meer dan zat over alsnog.quote:Verder fruit natuurlijk. En je kunt in de avond nog een tussendoortje doen. Je zult zelf moeten uitvogelen hoeveel honger je tussen je maaltijden hebt. Op alleen dat bakje kwark zou ik het geen middag vol kunnen houden, daar doe ik nog een komkommer of paprika bij. Maar ik eet 's avonds dan ook laat. Vandaag toevallig niet dus ik zit een beetje in de knoop met mijn lijstjeEven nadenken nog.
Moeilijk he, genoeg eten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu. Of Crystal Clear. Maar met name water.
[..]
Ik heb sowieso mijn kwark maar ff verhoogd en ik vogel er nog wel wat bij, meer dan zat over alsnog.
Jaquote:
250 inmiddelsquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Honderd gram kwark, dat zijn twee eetlepels. Da's geen tussendoortje te noemen
Ooh ja goeie, jus poederquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Maar eet je die gekookte aardappelen zo, droog?![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
Maar eet je die gekookte aardappelen zo, droog?![]()
Dat deed echt niemand vorige keer. Maar toen ik mijn halve appel meenam zei wel een van de organisatoren dat hij wel mee naar binnen mocht. Heb ik toen niet gedaan omdat appel eten zo'n herrie maakt. Vandaar nu de boterham en plak roggebrood.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je dan niet gewoon tijdens de seminar iets eten?
Ooh ja nee, dat doe ik niet. Ik heb jus poeder van maggi, en maak daar met water jus van en dat mik ik eroverquote:
Ah ok, dan is het idd mss wel wat ongemakkelijk ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat deed echt niemand vorige keer. Maar toen ik mijn halve appel meenam zei wel een van de organisatoren dat hij wel mee naar binnen mocht. Heb ik toen niet gedaan omdat appel eten zo'n herrie maakt. Vandaar nu de boterham en plak roggebrood.
Echt? Je moet ook niet die kruimige dingen hebben natuurlijk.quote:
Precies, dat doe ik nu ook gewoon hoor. Er zijn trouwens zat mensen die prima functioneren op 3 maaltijden per dag. Mijn vriend bijvoorbeeld. O 4 boterhammen, L 6 boterhammen en een flinke A. Plus daarna nog een berg chocola. Gelukkig heeft hij nu megadozen met Milka bonbons en als ik iets smerige chocola vind is het wel Milka. Of van dat kindersurprise spul, ook zo goor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok, dan is het idd mss wel wat ongemakkelijk ja.Wat suf zeg... mensen moeten toch gewoon eten. Ik zou er gewoon een lage bloedsuikerspiegel verhaal tegenaan gooien hoor.
Ooh echt? Ja mijn vriend vind het heerlijk. Ik hou van dingen als lasagne, rijst, ect. Maar hij vind oer hollands echt lekker. En ik vind het ook best lekker hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brr, wat een horrormaaltijd Qwea. Ik zou daar echt super ongelukkig van worden. Lijkt me superhandig als je zo oerhollands simpel kunt koken en het nog lekker vind ook
Ik heb na het avondeten niet echt zin meer in iets. Misschien omdat we meestal vrij laat eten en ik vroeg naar bed ga.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik eet ook nooit een avondtussendoortje. Vind ik zonde
Ik ben op z'n vroegst pas om 6 uur thuis van mijn werkquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik neem altijd twee middagtussendoortjes in plaats van een in de avond. Wij eten ook laat, meestal rond half 8.
Vanaf komende week eten we op maandag en dinsdag om 6uur. The horror, hoe burgerlijkIk heb geprobeerd om na het badmintonnen op maandag te eten, dus om kwart voor negen. Maar hoe langer ik speel, hoe meer ik mis sla en gisteren was het gewoon zo slecht allemaal dat we de knoop maar doorgehakt hebben om vroeg te gaan eten. Op dinsdag zwem ik tot half 10 dus eten we sowieso vroeg.
Wij hebben een eigen bedrijf en kunnen in principe onze tijden zelf indelen. Ik ga dan eerder weg zodat ik een makkelijk maal snel in elkaar kan flansen. En nog een (half) afleveringetje van een van mijn series kan kijken omdat ik echt een momentje voor mezelf nodig heb. Voor mijn vriend is het een stuk lastiger, hij plant vaak nog afspraken met particuliere klanten als die dus inderdaad pas om 6 uur of later thuis zijn van hun werk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben op z'n vroegst pas om 6 uur thuis van mijn werkDus eten om 6 uur gaat echt niet lukken.
ik zei alleen dat honderd gram kwark maar twee happen zijn, veel mensen weten dat nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
En dan commentaar leveren op Qwea.
Maar goed, jij bent oud en wijs genoeg toch?
En je moet iig nog even hard je best doen om uber-fabulous te zijn in je trouwjurk, toch?
[edit: dat dus!]
Precies, ik heb graag commentaar als ik wat fout doe ofzo, want alleen kom ik er toch niet uitquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zei alleen dat honderd gram kwark maar twee happen zijn, veel mensen weten dat niet
En Qwea vraagt om commentaar![]()
Maar idd, we gaan natuurlijk voor uber-fab
Nee hoor, eiwitten zijn goed voor je spieropbouw.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:35 schreef Qwea het volgende:
Volgens mijn eetmeter bevat mijn voeding teveel eiwit. Is dat erg?
Als het maar één dag zo is iig niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:35 schreef Qwea het volgende:
Zodra ik van 300gr kwark naar 200gr ga, is het weer normaal. M.a.w ik eet ws teveel zuivelquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, eiwitten zijn goed voor je spieropbouw.
In kwark zitten meer eiwitten dan in bijv. yoghurt, dus dat kan wel kloppenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zodra ik van 300gr kwark naar 200gr ga, is het weer normaal. M.a.w ik eet ws teveel zuivel
Vanaaf maar ff lekker hardlopen
Omdat ze er om vroeg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh nee, ik bedoelde ook niet nu. Ook gisteren toch wel? En ik bedoelde ook niet met een vingertje 'stoute stoute SQ!' maar meer een beetje grinniken dat je haar gisteren adviseerde en nu zelf een tikkie laag zit.![]()
Nofi verder.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had gisteren een 'vast'-dagje, dan post ik ook geen lijstje.
Dat zag er nl gisteren zo uit:
O: niks
T: niks
L: 2 gekookte eieren, Brinta, 3 plakjes 'verse' kipfilet van La Place (geen vleeswaren dus)
T: niks
D: Stamppot veldsla met spekjes en cherrytomaatjes
T: yohgurt met cruesli
Bij hoeveel gram eiwit geeft de eetmeter dat aan dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:35 schreef Qwea het volgende:
107.3grquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Bij hoeveel gram eiwit geeft de eetmeter dat aan dan?
Hahahaha, dat is nou niet echt superveel ofzo.quote:
Maar dan zit ik er dus wel overheenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hahahaha, dat is nou niet echt superveel ofzo.Zeker niet gezien je lengte en gewicht.
Van V1z0r geleerd:
ga uit van minstens 1 gram eiwit per kg lichaamsgewicht op niet sportdagen en 1,5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht op sportdagen.
Ik zou me niet te veel aantrekken van dat ding. Gezond verstand is veel essentieler.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dan zit ik er dus wel overheen
Want (afronden naar boven) = 90 gram eiwit voor 90 kilo Qwea
Maar dat ding jankt telkens. Dan te weinig vezels, dan te weinig vet, nu weer teveel eiwit
Bedoeling is om vanaaf hard te lopen, dus dan kan dat eitje er prima bij vanmiddag
Op "dieet" vlak schort het daar nog wat aanquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou me niet te veel aantrekken van dat ding. Gezond verstand is veel essentieler.
Ik weet niet in hoeverre dit betrouwbaar is hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is er eigenlijk erg aan te veel eiwit?
Zou ik toch ff laten doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was vanochtend te moe om bloed te laten prikken om te kijken waarom ik constant moe ben. Nee, het komt wel goed met mij
. Nu maar eens ontbijten...
Ik heb ook overal zin in en dus blijf ik thuis en ga ik vooral geen boodschappen doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:32 schreef Sjeen het volgende:
Vreetkick... Schade: 2 mini bros, 4 mini Milky way, 1 cake pop, 1 plak kaas. En eigenlijk nog steeds behoefte...
quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:32 schreef Sjeen het volgende:
Vreetkick... Schade: 2 mini bros, 4 mini Milky way, 1 cake pop, 1 plak kaas. En eigenlijk nog steeds behoefte...
Boodschappen doen was prima gelukt, maar dat kwam doordat ik deze week een behoorlijk strak budget heb... Helaas ligt hier genoeg in de kasten om op los te gaan. Maar ik geloof dat de bui begint weg te trekken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook overal zin in en dus blijf ik thuis en ga ik vooral geen boodschappen doen
*boksquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]oooh, ik ben niet de enige die de meest bizarre dingen achter elkaar eet in geval van ernstige trek in van alles!
Helaasquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Hier net flink schoongemaakt. Of nou ja, op de ene verdieping dan, de andere moet nog. God, wat haat ik het huishouden. Komt dat met de leeftijd, dames? *hoopt*
Mr.Mo had juist gisteren chocolade voor me meegenomenquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb bleiblei alle chocolade laten verstoppen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb bleiblei alle chocolade laten verstoppen
Eetmeter zou ik vooral per 2-4 weken beoordelen en niet per dag. Eén dag geeft eigenlijk altijd wel tekorten en opmerkingen. Meerdere weken geeft een veel beter beeld hoe je het doetquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:37 schreef Qwea het volgende:
Volgens de eetmeter, op het vet na, want te weinigfuck you eetmeter, prima allemaal.
Okequote:Op dinsdag 9 april 2013 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eetmeter zou ik vooral per 2-4 weken beoordelen en niet per dag. Eén dag geeft eigenlijk altijd wel tekorten en opmerkingen. Meerdere weken geeft een veel beter beeld hoe je het doetEn dan nog zou ik niet strak naar het commentaar kijken
Ik zat altijd hoger met vet (want ik eet noten, avocado's, zalm, haring en olijfolie) & eiwit en lager met koolhydraten en was daar zelf erg tevreden mee.
nee hoor, ik huur daar iemand voor inquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*boks
Hier net flink schoongemaakt. Of nou ja, op de ene verdieping dan, de andere moet nog. God, wat haat ik het huishouden. Komt dat met de leeftijd, dames? *hoopt*
Lijstje:
O + L..: 4 (of 5?) boterhammen met kipgrillworst
T: banaan
D: lasagne met salade erbij
T: 150 gram bosvruchtenkwark
T2: yoghurt met een appel en wat kaneel
T2 omdat ik nog moet hardlopen vanavond, en het anders wel een erg karige avond is.
S: stofzuigen + dweilen ( is sport.), straks hardlooplesje.
ik nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mr.Mo had juist gisteren chocolade voor me meegenomen_!
Kan ik weer een week of wat mee doen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, ik huur daar iemand voor in
Dat snap ik om deze tijd.. Ik moet zelf ook niet later als 8 uur gaan sporten.. daarna heb ik echt geen zin meer!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan hardlopen.
Je moet nu nog gaan lopen? Ik stap echt net mijn bed in.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb geen zin om te gaan hardlopen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
Trusten ladies!
(En verdwaalde heren!)
-2,9 in 48 uur werd het. Scumbag menstruatiequote:Op woensdag 10 april 2013 07:00 schreef Brighteyes het volgende:
Doe je goed SQ!
Clumsy, ben je al wakker?
Verder gaat het wel heel goed met het aan de punten houden en sporten hoor maar ben echt in een BLEGH-modus vandaag (en eigenlijk altijd als ik moet werken want heb het er gewoon niet naar mijn zin, en zeker vandaag ben ik liever bij mijn vriend wat die gaat vanmiddag een uur nadat ik thuis ben alweer weg tot het weekend)!quote:
Altijd fijn. Ik ben nu ook een vochtblaas, eisprong doet dat bij mij ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 07:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
-2,9 in 48 uur werd het. Scumbag menstruatie
quote:Op woensdag 10 april 2013 07:00 schreef Brighteyes het volgende:
Doe je goed SQ!
Clumsy, ben je al wakker?
quote:Op woensdag 10 april 2013 08:29 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Note to self: afspreken om 's ochtends vroeg dingen te doen is stom. Ben zo laat opgestaan dat naar werk fietsen ook niet meer kon, zit nu in de tram. Ugh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |