abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124918438
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_124921525
Oef... had ik vanmiddag zó goed gesport (de hele week al eigenlijk), val ik net aan op een minipakje Oreokoekjes. Maar goed, nu is wel meteen de voorraad ongezonde dingen hier in huis écht op, dus als ik niet meer van mijn geloof afval in de supermarkt binnenkort, komt het goed.
pi_124921649
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 17:39 schreef Ruby88 het volgende:
Oef... had ik vanmiddag zó goed gesport (de hele week al eigenlijk), val ik net aan op een minipakje Oreokoekjes. Maar goed, nu is wel meteen de voorraad ongezonde dingen hier in huis écht op, dus als ik niet meer van mijn geloof afval in de supermarkt binnenkort, komt het goed.
Als je de hele week hebt gesport, mag je vast wel één keer zondigen. Is het ten minste weg, moet je maar denken!
pi_124921743
Vakamsielijssie :D

O 4bruin. Boter en beeetje chocopasta. Cornflakes met melk en kop koffie.
T scone. Koffie.
L @ Cornucopia. Een vegarestaurant. Zie foto

En nu op naar pint #2.... :')

En laten we S niet vergeten. Lekker in dublin wandelen.
pi_124922078
Smakelijk uitziende lunch, douche eendje!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_124923604
Zo, dat wil ik ook wel als lunch! Nom! Geniet van je vakantie!
pi_124923651
Oeh dat ziet er goed uit :9
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:52:32 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124924066
Oeh lekker! :Y :9

Ik heb net deze op als avondeten, met erbij worteltjes en peultjes geroerbakt in olie met een beetje minneolasap. :9~

Parmesan Chicken Bake :9
  vrijdag 5 april 2013 @ 18:57:08 #9
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_124924256
Lekker zeg, althans.. Dat doet de foto geloven :)

Deze week was zoo slecht. Gister patatjes oP want zin in, er waren snoepjes vandaag. Gelukkig valt het allemaal wel mee maar toch volgende week weer strenger plannen.

O : yoghurt, muesli
T : fruitsalade met banaan, sinaasappel. en druiven
l : twee boterhammen, een met humus en een met kaas en een mini paasstol.
t : yoghurt en snoepjes
d : geroosterde zoete aardappel met gecarameliseerde ui, broccoli en een Vegaburger
pi_124939760
Ik heb vandaag muesli met cacao van de dille en kamille gekocht. Ben benieuwd hoe dat morgen in de yoghurt is :9.
pi_124940619
Dat ziet er goed uit douche-eendje!
pi_124948660
vanavond naar feest... vanavond grieks bestellen en zaufen... dat terwijl ik deze week denk ik 1 kilo ben afgevallen haha! naja volgende week weer door en dan kom ik vast wel uit weer op 1 kilo totaal :) Even lekker genieten en leven !
pi_124948699
vandaag een nieuwe weegschaal halen!

ben benieuwd of er wat af is met dat zwemschema :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_124950401
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 april 2013 13:05 schreef Barretje80 het volgende:
vandaag een nieuwe weegschaal halen!

ben benieuwd of er wat af is met dat zwemschema :D
Bij een nieuwe weegschaal is het altijd even afwachten wat het verschil is met de oude.

Kan je vergelijken (als in: heb je de oude nog)?
It was delicious.
  zaterdag 6 april 2013 @ 15:35:06 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124952165
Zo, ipv alleen maar te zaniken dat het niet goed gaat nu eens gejubel! Ik ga echt zo lekker de afgelopen dagen! *O* De weegschaal doet leuk, het is niet meer totaal hopeloos! :D
pi_124957760
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 00:46 schreef Ruby88 het volgende:
Dat ziet er goed uit douche-eendje!
t was ook idioot lekker. Net even geshopt. Maatje m O+
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:24:41 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124958025
*O*

Ik bedenk me ineens dat ik vanmorgen een jurkje kocht in maat L! *O* Gewoon niet meer de grootste nodig, maar in het midden van S-XXL. *)
pi_124958075
Zoveel leuke winkels en kleren hier... argh :P vooral als je ineens normale maten kunt kopen is het wennen.
  zaterdag 6 april 2013 @ 18:55:37 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124959028
Lijstje!

O: Brinta
T: kiwi, eierkoek
T2: ontbijtkoek met boter (want geen tijd voor brood voor het hardlopen)
S: hardlopen
L: 1 boterham m biefstukworst, 1 boterham m pindakaas, 1 boterham met geitenkaas
T: niks wegens T2 en Buurman & Buurman in het theater
D: 2 broodjes met zelfgemaakte kipburger (recept Ainsley), flinke bak sla, twee blokjes extea pure chocola
T: yoghurt met beetje muesli/cruesli

Ik heb bewust tien minuutjes gewacht tussen broodje 1 en broodje 2 om mezelf meer verzadigingsgevoel te geven. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door BE op 06-04-2013 19:12:27 ]
pi_124959532
Someone needs to give me a serious kick in the ass..

Pffff.. Te veel lekkers gegeten de afgelopen dagen. . Zucht.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 7 april 2013 @ 08:58:11 #21
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_124979261
Lastige week.

Ben de hele week netjes en braaf geweest en het resultaat valt ietsje tegen in vergelijking met hoe dat anders gaat na zo'n week. Gewoonlijk is het eten van de zondagavond mijn momentje waarop ik wat ongezonds mag. Doe ik dat vanavond dan hou ik aan deze week een kleine verbetering over.
Doe ik het niet dan is de verbetering groter maar loop ik een veel grotere kans om ergens in de komende dagen alsnog mijn boekje te buiten te gaan, maar dan erger.

Keuzes, keuzes...

En daar kan ik me dan de hele dag mee bezig houden :')
It was delicious.
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 09:17:04 #22
5428 crew  miss_sly
pi_124979390
Vanmorgen al -1,1 op de weegschaal! Fijn dat mijn goede gedrag meteen beloond wordt :)

Sometimes, ik zou dan nu beslissen dat je vanavond wat ongezonde mag, en er verder niet meer aan denken. Iets minder verbetering is nog steeds verbetering en je gaat vreselijk balen als je morgen of overmorgen uit de band springt en zondigt terwijl je dat niet wilde. En deze dag is meteen gered!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 7 april 2013 @ 09:35:04 #23
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_124979593
Een rationeel advies miss_sly. In principe lukt dat, alleen "er verder niet meer aan denken", dat wordt lastig... :{

Mooie score trouwens, -1,1. Vanaf wanneer?
It was delicious.
  Moderator zondag 7 april 2013 @ 09:52:08 #24
5428 crew  miss_sly
pi_124979718
Ja, ik snap dat dat moeilijker is, maar als je de beslissing vast neemt, heb je geen redenen meer m eraan te denken. Misschien scheelt het. As je de beslissing nog niet neemt, heb je ook een reden om er telkens weer aan te denken, want je moet mimers nog beslissen.

Sinds donderdag. Ik schrok wel een beetje van de nuchtere bloedsuikeruitslag en ik heb me voorgenomen om erg hard mijn best te doen om ht nog een paar jaar uit te stellen. Een van de dingen die ik dan beslist moet doen, is een kilo of 6-8 afvallen, minstens.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 7 april 2013 @ 10:19:19 #25
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_124980025
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 09:52 schreef miss_sly het volgende:

Sinds donderdag. Ik schrok wel een beetje van de nuchtere bloedsuikeruitslag en ik heb me voorgenomen om erg hard mijn best te doen om ht nog een paar jaar uit te stellen. Een van de dingen die ik dan beslist moet doen, is een kilo of 6-8 afvallen, minstens.
Een goede reden vanuit jezelf werkt het best, of die nu medisch is of niet. Voor mij (en de meesten hier denk ik) gaat het niet anders; alleen als ik er echt achter sta dan lukt het.

Ben momenteel helemaal klaar met mezelf. Aan het eind van het vorige topic zag ik meer users die op dat punt zitten. Zal ook wel met de tijd van het jaar te maken hebben (vandaar ook de TT trouwens).
It was delicious.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')