Ja, natuurlijk. Afgaan op een getal op de weegschaalquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Volgens mij heb ik nog noobgains![]()
Ik zie in de spiegel dat de cut begint te werken, maar desondanks ga ik in gewicht nog steeds omhoog.
Moet ik hier wel of niet blij mee zijn?
Precies. Zag toevallig net deze langskomen:quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Afgaan op een getal op de weegschaal.
Bro: je spiermassa neemt toe en dus je soortelijk gewicht. Gevolg: je wordt strakker terwijl je toch zwaarder wordt. Alleen maar goed!
Dikke chill danquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Bro: je spiermassa neemt toe en dus je soortelijk gewicht. Gevolg: je wordt strakker terwijl je toch zwaarder wordt. Alleen maar goed!
Vind je haar daar nu steeds minder worden sap?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies. Zag toevallig net deze langskomen:
[ afbeelding ]
Nogal slecht te zeggen op basis van deze foto's. Zou ik meer voor moeten zien. Maar op basis hiervan vind ik de middelste het beste.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Vind je haar daar nu steeds minder worden sap?![]()
Die laatste van de 3
Ik was eerst 4 kg kwijt en nu blijf ik heel de tijd op hetzelfde gewicht zitten. Ik word wel strakker. Weegschaal zegt dus idd niks.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik vond De Telegraaf altijd al een baggerkrant, maar nu zijn ze dus op het niveau Dumpert aangekomen? Welke krant post er nou grappige filmpjes op hun website.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:15 schreef CarbonC het volgende:
Opdrukken met 1 arm:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_naar_beneden__.html
Doen ze allang alquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vond De Telegraaf altijd al een baggerkrant, maar nu zijn ze dus op het niveau Dumpert aangekomen? Welke krant post er nou grappige filmpjes op hun website.
Ja, maar dat is op al die nieuwsfeeds. Die reacties op de nu.nl app ook altijdquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:18 schreef CarbonC het volgende:
Ik schaam me ook best wel dat ik toch nog steeds wel eens op Telegraaf.nl kijk...
Is idd een pauper"krant".
De reacties die bezoekers achterlaten zijn ook^2
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:18 schreef CarbonC het volgende:
Ik schaam me ook best wel dat ik toch nog steeds wel eens op Telegraaf.nl kijk...
Is idd een pauper"krant".
De reacties die bezoekers achterlaten zijn ook^2
van die lui die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben en dat iedereen ook echt zit te wachten op hun meningquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is op al die nieuwsfeeds. Die reacties op de nu.nl app ook altijd
Even gelezen en: eens.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
van die lui die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben en dat iedereen ook echt zit te wachten op hun mening
Die columns van Wijnberg zijn dan wel weer leuk af en toe (psycholoog)
http://www.telegraaf.nl/v(...)32/__Soloseks__.html
Where is the no fap rule!
Stiekem is dat mijn doel.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:12 schreef Champy het volgende:
[..]
Omdat je anders een ban krijgt en alleen nog maar kan posten in LIF
Haha want voetballers zitten niet in de sportschool ja.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Voetbal > squatten, al die voetballers hebben kaologespierde benen
beetje denigrerende smiley imoquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha want voetballers zitten niet in de sportschool ja..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |