Look who's backquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:50 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
... or 10....and counting....![]()
Maar goed, eens gaat het weer gebeuren!
Ja, ook k#t.quote:
Hi Gup!quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Look who's back![]()
Heb je al wel een beetje een idee van wanneer je weer aan de slag kunt?
En nu, hoe voelt het nu? Loop je echt mank en kun je helemaal niet rennen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
Bah. Stomme voet.*grmbl* als ik 't eerder had gemerkt was ik gestopt, maar 't schoot er echt van 't een op 't andere moment in. Fijn. Moet me gewoon niet meer opgeven voor loopjes, dat gaat niet goed samen
jemigquote:Op zaterdag 6 april 2013 12:59 schreef Liesje68 het volgende:
Sinds een kleine 4 weken geen krukken meer ( 4.5 mnd mee ' gelopen' ) , nu is het een kwestie van opbouwen ...dus op het werk steeds meer lopen. Van de ortho moet ik 'enige ' tijd hele dagen kunnen lopen en dan moet ik er nog 2 mnd bij optellen en daarna mag ik voorzichtig een minuutje gaan lopen! Woohoo! Kijk er nu al naar uit!
Wat had je ook weer, een gebroken voet? Hoe was dat gekomen?quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:59 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Hi Gup!
heb wel regelmatig mee gelezen, hoor!
Sinds een kleine 4 weken geen krukken meer ( 4.5 mnd mee ' gelopen' ) , nu is het een kwestie van opbouwen ...dus op het werk steeds meer lopen. Van de ortho moet ik 'enige ' tijd hele dagen kunnen lopen en dan moet ik er nog 2 mnd bij optellen en daarna mag ik voorzichtig een minuutje gaan lopen! Woohoo!Kijk er nu al naar uit!
Mijn tip: zorg dat je geen stress fractuur in je enkel oploopt! Alles van de enkel naar beneden is een bitch om te laten genezen...
En de oorzaak?quote:
wat dapper van jequote:Op zaterdag 6 april 2013 13:06 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
En de oorzaak?
Een stoeptegel die scheef lag...![]()
Maar ik heb nu voor het eerst een positief gevoel dat het gaat goedkomen...heb ik een hele tijd niet gehad.
Ok, het gaat nog een paar mnd duren maar dan...
stressfractuur calcaneus ( hielbeen ) .quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat had je ook weer, een gebroken voet? Hoe was dat gekomen?
Positief gevoel is het beginquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:06 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
En de oorzaak?
Een stoeptegel die scheef lag...![]()
Maar ik heb nu voor het eerst een positief gevoel dat het gaat goedkomen...heb ik een hele tijd niet gehad.
Ok, het gaat nog een paar mnd duren maar dan...
Het meeste cru vind ik dat een collega die tegelijk is begonnen geen enkele blessure heeft en door de trainingen is gerold. Zij vind hardlopen eigenlijk helemaal niet zo boeiend...maar goed, ik misgun het haar ook weer niet!quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:07 schreef Twinky het volgende:
[..]
wat dapper van jefijn ook dat het uberhaupt steeds beter gaat. Al klinkt dat cru.
operatie zou ik ook nooit doen als ik jou was. Ik ben twee keer geopereerd aan mijn hand en daardoor wordt het eigenlijk echt nooit meer normaal. Ze rommelen zo veel met je botten, pezen en spieren enzo dat je er altijd gevoelig voor overbelasting zal blijven... En dat wil je helemaal niet met je voeten denk ik!quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:07 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
stressfractuur calcaneus ( hielbeen ) .
Operatie had geen zin want dan ben je ook minstens een jaar kwijt met geen enkele garantie dat het dan wel goed komt...
Soms heb je geen keus maar na 22 jr in de gezondheidszorg weet ik wel dat soms gewoon geduld hebben de beste optie is...quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:10 schreef Twinky het volgende:
[..]
operatie zou ik ook nooit doen als ik jou was. Ik ben twee keer geopereerd aan mijn hand en daardoor wordt het eigenlijk echt nooit meer normaal. Ze rommelen zo veel met je botten, pezen en spieren enzo dat je er altijd gevoelig voor overbelasting zal blijven... En dat wil je helemaal niet met je voeten denk ik!
Jeetje, dat je daar zo lang zoet mee bent. Nou, gelukkig ziet het er nu positief uit. We hopen met je mee voor een spoedig herstel! En hopelijk dan over een paar maanden weer aan het rennen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:07 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
stressfractuur calcaneus ( hielbeen ) .
Operatie had geen zin want dan ben je ook minstens een jaar kwijt met geen enkele garantie dat het dan wel goed komt...
Dank je!quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jeetje, dat je daar zo lang zoet mee bent. Nou, gelukkig ziet het er nu positief uit. We hopen met je mee voor een spoedig herstel! En hopelijk dan over een paar maanden weer aan het rennen.
Ik gebruik Endomondo en Runkeeper tegelijk;-) Bij mij gaat Endomondo tegenwoordig wel aardig, maar vorig jaar zaten er soms echt wel een paar kilometer verschil in dezelfde stukken wandelen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:09 schreef Twinky het volgende:
[..]
het gaat eignelijk bijna altijd mis met Endomondo. Ik doe het gewoon met mijn iPhone in mijn zak maar ondertussen staan ook Sportstracker, Spotify en Nike+ aan... Sports-tracker en Nike lukt het (meestal) wel, maar Endomondo heeft het zwaar
Ja, doet pijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En nu, hoe voelt het nu? Loop je echt mank en kun je helemaal niet rennen?
Bah wat balen, hopelijk valt het mee en is het inderdaad met een paar dagen rust weg. We hopen met je mee! Je was net zo lekker bezig de laatste tijd.quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, doet pijnrennen zit er in ieder geval de komende 2/3 dagen niet in en dan kijken we wel even verder. Hoop dat ik woensdag weer kan, want dan is de eerste road league wedstrijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |