Jij ook niet?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Ja als ik het zelf maak wil niemand het eten
Zijn echt hele simpele gerechten juist. Ik maak nooit iets moeilijks.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs ik niet. Dat soort gerechten is voor mij echt een brug te ver.
Het ziet er altijd behoorlijk ingewikkeld uit. En tijdrovend.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Zijn echt hele simpele gerechten juist. Ik maak nooit iets moeilijks.
Nee, maar nou en?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:37 schreef Tem het volgende:
Wanneer iemand pretendeert heel goed te kunnen koken en vervolgens een zakje conimex ergens in pleurt komt dat niet echt heel geloofwaardig over.
Voor smoor heb je tijd nodig omdat het lang op het vuur moet staan. Dat gerechtje met boontjes duurt net zo lang als gewoon boontjes op z'n hollands.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ziet er altijd behoorlijk ingewikkeld uit. En tijdrovend.
Moet je zelf weten, ieder zijn ding. Ik vind eten gewoon belangrijk.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
Jullie krijgen mij de keuken echt niet in hoor.
Ik maak soms ook wel wat. Maar niet al te ingewikkeld. En makkelijk kan ook best lekker zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:58 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, ieder zijn ding. Ik vind eten gewoon belangrijk.
Nee ik raak geen vreemde mannen aan.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:07 schreef Kentoet het volgende:
Btw, een tijdje geleden kwam ik Danny weleens tegen bij de snackbar. Wie wil mij aanraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |