Jullie zijn gewoon razendsnelquote:Op donderdag 4 april 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik was ook al bezig, Kentoet is een beetje sloom
Dat was ook het succes achter Married with Children.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
Grenzeloos verliefd is lekker om te kijken: er zijn altijd mensen die een nog kutter liefdesleven hebben dan jij zelf
Al vond het best leuk zo met zijn vrouwtje.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was ook het succes achter Married with Children.
Gaat dat over die vrouwen die een kansloze neger uit Afrika uitzoeken om de rest van hun leven mee te delen?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
Ik zap als grenzeloos verliefd is afgelopen.
Je hebt het in dit geval helemaal goed. Meisje naar Afrika, man is 44, was al getrouwdquote:Op donderdag 4 april 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat dat over die vrouwen die een kansloze neger uit Afrika uitzoeken om de rest van hun leven mee te delen?
Peggy is tegenwoordig nog steeds lekker.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Al vond het best leuk zo met zijn vrouwtje.
Die rondingen zijn niet echt natuurlijk, kan ook push-up zijn.quote:
Ik zei redelijke tetters.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Maar omdat je zei flinke tetten, dat is niet zo.
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:
Hij doet vechtsport.
Jiu jitsu volgens mij. Even linkje zoeken zo.
quote:After being introduced to Brazilian Jiu-Jitsu by his friend writer/director John Milius, O'Neill has trained in the martial art for 22 years under the mentoring of Rorion Gracie. In December 2007, O'Neill received his black belt.[12][13] In the 2011 TV documentary I Am Bruce Lee, O'Neill states that he considers getting his black belt "the greatest achievement of my life, apart from my children."
Waar heb jij het nou overquote:Op donderdag 4 april 2013 21:10 schreef Tem het volgende:
Kan soms verraderlijk zijn. Zit je opeens met een stel apenvingers voor je neus.
quote:
Nu moet ik dat op mijn beurt zeggen. Die uitdrukking kende ik niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:08 schreef Specularium het volgende:
Zo ver reikt mijn kennis ook weer niet.
Nee, zoveel was mij al opgevallen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
Daar heb ik gelukkig (nog) geen last van. Hangers.
Het is weer zover.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:21 schreef Tem het volgende:
Het is weer negen uur geweest en Corrie gaat weer op die toer.
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, zoveel was mij al opgevallen.
.
Soort gehaktbal in de vorm van een frikandel. Volgens mij hebben ze dat hier niet bij de snackbar.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon gehaktstaaf.
[ afbeelding ]
Altijd leuk wanneer hij de boel gaat ontregelen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:27 schreef De_Guidance het volgende:
Dit vind jij wel leuk denk ik, specularium.
Wim T Schippers ontregelt Dit is de Dag by Semmens
Hebben ze bij elke snackbar, het heet alleen overal anders.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Soort gehaktbal in de vorm van een frikandel. Volgens mij hebben ze dat hier niet bij de snackbar.
Ik zal dat zo eens even uitcontroleren, Guido.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:27 schreef De_Guidance het volgende:
Dit vind jij wel leuk denk ik, specularium.
Wim T Schippers ontregelt Dit is de Dag by Semmens
Ik zit te denken wat het hier dan is, maar ik kan niet zo snel iets bedenken.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hebben ze bij elke snackbar, het heet alleen overal anders.
Ik haal die dingen vaak bij de kiosk op het station.
Die Buch pakt er de zware randgevallen uit.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef Tem het volgende:
Lijkt me wel een aardig sensatie programma.
Gewoon extra sherry in gieten.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
Ik ben echt kapot van deze kutdag mensen. Gadverdamme.
Met dt?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan wordt het alleen maar erger. En sherry drink ik niet, onthoudt dat nou eens.
Iedereen kan zich ook in meer of mindere mate herkennen in de lijst van symptomen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:09 schreef Tem het volgende:
Wanneer ze het niet meer weten is het al snel borderline.
Fixed.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:12 schreef Kentoet het volgende:
Borderline voor de meisjes, ADHD voor de jongens.
En dyslexie voor iedereen.
Vind het wel goeie kandidaten, niet dat halfslappe gekut wat je bij de PO krijgt.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:12 schreef Karina het volgende:
Ik word niet bepaald vrolijker van dat programma.
Dat wel ja. Zware gevallen, zoals die pedo.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het wel goeie kandidaten, niet dat halfslappe gekut wat je bij de PO krijgt.
Jij hebt een ziekelijke neiging tot het aansnijden van obscene onderwerpen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
Ach ja, iedereen heeft wel wat tegenwoordig inderdaad. Als ik me laat nakijken zal er ook wel wat tevoorschijn komen.
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:16 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Jij hebt een ziekelijke neiging tot het aansnijden van obscene onderwerpen.
Vanaf hier.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:19 schreef Kentoet het volgende:
Corrie Veerkamp[ afbeelding ], die had ik nog niet gehoord.
Ga het nog even rondbazuinen ookquote:Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vanaf hier.
NWS / [SC] Los met Corrie
ik moest nog een keer lachen, nu harder dan netquote:Op donderdag 4 april 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vanaf hier.
NWS / [SC] Los met Corrie
Goed genoeg en het smaakt prima.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:29 schreef Tem het volgende:
Zal best maar dan kan je niet heel goed koken.
Ja, als ik 2 uur de tijd heb.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had van jou toch wel verwacht dat je alles vanaf scratch zou maken.
Die zijn smerig inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:32 schreef Kentoet het volgende:
Die dingen als wereldgerechten zijn wel heel erg kut, die kunnen echt niet.
Nee, dat ook niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, het gaat om een gedetineerde die in de gevangenis macaroni heeft leren maken.
Jij ook niet?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Ja als ik het zelf maak wil niemand het eten
Zijn echt hele simpele gerechten juist. Ik maak nooit iets moeilijks.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs ik niet. Dat soort gerechten is voor mij echt een brug te ver.
Het ziet er altijd behoorlijk ingewikkeld uit. En tijdrovend.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:51 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Zijn echt hele simpele gerechten juist. Ik maak nooit iets moeilijks.
Nee, maar nou en?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:37 schreef Tem het volgende:
Wanneer iemand pretendeert heel goed te kunnen koken en vervolgens een zakje conimex ergens in pleurt komt dat niet echt heel geloofwaardig over.
Voor smoor heb je tijd nodig omdat het lang op het vuur moet staan. Dat gerechtje met boontjes duurt net zo lang als gewoon boontjes op z'n hollands.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ziet er altijd behoorlijk ingewikkeld uit. En tijdrovend.
Moet je zelf weten, ieder zijn ding. Ik vind eten gewoon belangrijk.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
Jullie krijgen mij de keuken echt niet in hoor.
Ik maak soms ook wel wat. Maar niet al te ingewikkeld. En makkelijk kan ook best lekker zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:58 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, ieder zijn ding. Ik vind eten gewoon belangrijk.
Nee ik raak geen vreemde mannen aan.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:07 schreef Kentoet het volgende:
Btw, een tijdje geleden kwam ik Danny weleens tegen bij de snackbar. Wie wil mij aanraken?
Hoezo zo preuts ineens?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik raak geen vreemde mannen aan.
En een breezer kopenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo ineens?
En ze moeten zich eerst voorstellen bedoel ik
Die gast bij Buch in de bajes toch, wel blijven opletten natuurlijk.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar nou en?
Wie pretendeert dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat was gisteren man.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:32 schreef Specularium het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Corrie een harde rookworst 15 minuten in het water gaat doen.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:56 schreef Specularium het volgende:
Dit interesseert echt niemand ene reet, Corrie.
Tja bij de meeste mensen gaat het bergopwaarts naarmate ze ouder worden, betere baan, mooier huis, bij mij ging het de andere kant opquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:57 schreef Tem het volgende:
Zo gaat dat Karina. Nu is een nieuwe fles wijn en een peuk het hoogtepunt van de dag.
Die heb ik ook nog liggen.quote:
Ik maak de keuze op basis van of je er nuchter ook kunt eten.quote:
Het was te doen moet ik zeggen.quote:
Even ja, je miste me zeker al?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:12 schreef Specularium het volgende:
Corrie Veerkamp is zeker weer een uurtje plat?
Serieus?quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:44 schreef Karina het volgende:
Zometeen Nola nieuws bij het Jeugdjournaal
Juist niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:50 schreef Karina het volgende:
Ik weet het niet meer. Ik heb een beetje het idee dat het destijds nog iets kinderachterig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |