Die hep eigenmoord gepleegd.quote:
quote:
quote:
En verrek daar staat hij, the plane.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat wist ik helemaal nietThe plain the plain!
Ik denk dat-ie zich gediscri-mini-seerd voelde.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat wist ik helemaal nietThe plain the plain!
Dat is.....artistiek, jeweettoch.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
waarom steeds dat kut orkest ertussen door
Eric Vloeimansquote:
De badkuipquote:Op donderdag 4 april 2013 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Enkele maanden geleden was er toch ook een ander groot museum geopend (wat ook jarenlang dicht was geweest) of heb ik het nou mis ?
Stickertje is mijn bliksemafleider, ik ben niet de grootste zeikerd meer.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
waarom steeds dat kut orkest ertussen door
Aarsmade!quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stickertje is mijn bliksemafleider, ik ben niet de grootste zeikerd meer.
.
Geen idee.quote:
Heeft daar ooit iemand om gelachen behalve de redactie van DWDD?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
wat vond je ook alweer van eddie izzard?
Hij ziet inderdaad wat bleek.quote:
Ik zou er niet teveel op hopen vandaag...quote:Op donderdag 4 april 2013 20:16 schreef GGMM het volgende:
Het is dat DTDD er is, anders was er geen enkele reden om te kijken.
Misschien doen ze zelfs iets niet grappigsquote:Op donderdag 4 april 2013 20:19 schreef henkde_j het volgende:
LuckyTV zal het wel weer kapot relativeren
hoop hetquote:Op donderdag 4 april 2013 20:19 schreef henkde_j het volgende:
LuckyTV zal het wel weer kapot relativeren
Samen met Van Dis.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:20 schreef henkde_j het volgende:
Zwagerman zou wel rondleidingen mogen geven
Preciesquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 20:21 schreef Wire het volgende:
Wetenschappers die hier tijd in besteden, triest.
Die moet gewoon in de kelder opgesloten worden.quote:
Ze heeft met regelmaat een pleeborstel op het hoofd.quote:
Absoluut, jammer dat er een wedstrijd achterna komt.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg er ook een gevoel bij. Ik kan het ook niet verklaren.
En dan nu tijd voor Genee en Derksen
Alternatief?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:19 schreef henkde_j het volgende:
Jammer dat al die schilderijen aan kabels hangen
Jaja, is nog bezig.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Absoluut, jammer dat er een wedstrijd achterna komt.
Naar RTL7. Hopelijk pik ik nog wat Truckers on Ice mee.
Dan kijk je toch niet ?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
Deze kan wel in het rijtje met kutste uitzendingen.
Valt nog mee. Ik 55 minuten.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:25 schreef padlarf het volgende:
Heb ik 5 minuten naar dat gezwets geluisterd, is er godverdomme geen lucky
Hey!quote:
Direct aan de muur hangenquote:
En dan bij wijziging indeling of nieuw stuk of tijdelijke tentoonstelling?quote:
Moet wel kunnen als je kijkt wat de kosten verder zijnquote:Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan bij wijziging indeling of nieuw stuk of tijdelijke tentoonstelling?
Is altijd zo bij DWDD, net als P&W. Altijd te weinig tijd om de gast uit te laten praten.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:29 schreef Ener-G het volgende:
Hans Aarsman werd wel bot afgekapt zeg, die man mogen ze van mij een eigen programma gevengeweldig
Juist een interessant verhaal zonder persoonlijk gezeik ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:29 schreef Ener-G het volgende:
Hans Aarsman werd wel bot afgekapt zeg, die man mogen ze van mij een eigen programma gevengeweldig
Geen idee wat je nu wil zeggen.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Moet wel kunnen als je kijkt wat de kosten verder zijn
Er zal wel over nagedacht zijn. Maar mooi is het nietquote:Op donderdag 4 april 2013 20:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee wat je nu wil zeggen.
Je kan niet voor elk doek een vast gat in de muur boren, indelingen wijzigen, restauraties vinden plaats, uitleen etcetera. Elke keer nieuwe gaten boren? Daarnaast kan je dan alleen doeken vervangen met doeken met exact dezelfde afmetingen omdat het anders simpelweg niet past.
Er is echt wel over nagedacht.
Ben jij ook niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Er zal wel over nagedacht zijn. Maar mooi is het niet
quote:
Onder de gegeven omstandigheden de mooiste oplossing.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]!
Je wil beweren dat je die kabels wel mooi vindt?
Daar heb je gelijk in. Maar de mooiste oplossing blijft lelijkquote:Op donderdag 4 april 2013 20:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Onder de gegeven omstandigheden de mooiste oplossing.
Gelukkig Adraan ter compensatie.quote:
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:30 schreef tong80 het volgende:
Zit ik te genieten van een geweldige uitzending.
Wie komt er langs ?Fucking Sylvana.
Ik heb toen serieus het geluid uitgezet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb toen serieus het geluid uitgezet.
Moet dat nou ?quote:
Als ze maar niet te hard van stapel loopt...quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Lucille Werner aan tafel weet je nooit hoe het gaat lopen.
Dat loopt wel los, denk ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als ze maar niet te hard van stapel loopt...
Zij zet meestal wel haar beste beentje voor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 18:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop maar, dat ze met het goede been uit bed is gestapt.
Dat heb je met buuren.quote:
Inderdaad.quote:
Dat zou een nieuw dieptepunt zijn, na Felix.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
Valt me nog mee dat het bij DWDD niet over Nola gaat.
Van dieptepunten zijn ze niet vies bij DWDD...quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zou een nieuw dieptepunt zijn, na Felix.
Dit gaat diep, jongens.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonder dieptepunten, zijn er ook geen hoogtepunten...
Op dat laatste wachten we nog steeds... of heb jij er al eentje gezien de laatste tijd?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonder dieptepunten, zijn er ook geen hoogtepunten...
Diep en hoog!quote:
Konichiwa!quote:
Vanuit Japan?quote:
Lucky en TVDD is vaak wel leuk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Op dat laatste wachten we nog steeds... of heb jij er al eentje gezien de laatste tijd?
Die stropdasquote:
Ik heb groot gedeelte van de dag met een Koreaan en met een Jappaner aan de telefoon gezetenquote:
Dat zijn geen echte hoogtepunten he, Corrie?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk ja, maar om het nou een hoogtepunt te noemen?
Ahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb groot gedeelte van de dag met een Koreaan en met een Jappaner aan de telefoon gezeten
Engels met af en toe een Koreaans/Japanse zin
Nee Speculaasje, niet bepaald.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte hoogtepunten he, Corrie?
Maassen vs Paaij en Van der laak vs Jaspers waren zeker de moeite waard.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk ja, maar om het nou een hoogtepunt te noemen?
Alweer een poosje geleden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maassen vs Paaij en Van der laak vs Jaspers waren zeker de moeite waard.
1 eenheid is over de 100 dollar.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:34 schreef BlueMage het volgende:
BitCoin.Ik ga introduceren dat je met Monopolygeld kan betalen.
Ach ik betaal met gold, WoW goldquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:34 schreef BlueMage het volgende:
BitCoin.Ik ga introduceren dat je met Monopolygeld kan betalen.
Geen enkele zelfrespecterende breiende oma zou dit afleveren...quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:36 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, heeft zijn oma zitten breien?
XTC op SilkRoad via het TOR netwerk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Kun je er alleen virtuele dingen mee kopen?
Nee, fysieke dingen, alleen is de valuta digitaal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Kun je er alleen virtuele dingen mee kopen?
Heb je een goede videokaart?quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Ik heb het topic hier weleens gelezen, oppervlakkig. Misschien maar eens in verdiepen.
Nee, is het niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, dit lijkt een soort piramidesysteem.
Mensen die het eerst er mee begonnen zijn.quote:
Met veel te veel risico'squote:Op vrijdag 5 april 2013 19:39 schreef Mylene het volgende:
Je mailt helemaal niet, het gaat gewoon van de ene naar de andere bitcoin wallet.
okequote:Op vrijdag 5 april 2013 19:39 schreef Kroelo het volgende:
flink acne probleem heeft die jongen (gehad)
Je wisselt je bitcoins om voor cash, dat laat je op je rekening storten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Je kunt elkaar wel tegoedbonnen sturen, maar echte winkels moeten het toch ook gaan accepteren?
Dan moet je nog je pc dag en nacht berekeningen laten uitvoeren.. Komt allemaal terug op je energierekening.quote:
Hmm, sorry Spec, ik ben nog niet om.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je wisselt je bitcoins om voor cash, dat laat je op je rekening storten.
Nee ik ook nietquote:
Nou ja mijn laptop staat ook al bijna de hele dag aan, dus dat kan er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dan moet je nog je pc dag en nacht berekeningen laten uitvoeren.. Komt allemaal terug op je energierekening.
Ik denk dat dát de basis van het hele systeem is. Zoals je ouwe postzegels kunt ruilen en denken dat je miljonair bent, totdat niemand ze wil hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:41 schreef jcdragon het volgende:
Maar je kan ook handelen in BitCoins. Misschien is dat wel lucratiever.
Dit kan er wel voor zorgen dat banken overbodig worden.quote:
Je kan er gewoon eentje kopen met Ideal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel interessant om een keer te proberen of naar te kijken.
OK kijk daar heb ik iets aan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:43 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je kan er gewoon eentje kopen met Ideal.
Daarom gaat dit aangepakt worden, alleen zijn de nerds de overheden te slim af.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Dit kan er wel voor zorgen dat banken overbodig worden.
Kun je het mee vergelijken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
OK kijk daar heb ik iets aan.
Nu doet het me een beetje aan aandelen denken.
https://bitonic.nl/quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe kom je aan die bitcoins dan? Moet je die kopen? Het lijkt me niet dat je uit het niets bitcoins kunt creeëren, en kunt besluiten dat je opeens zoveel bitcoins hebt.
Het zijn dan ook aandelen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan investeer je in een bedrijf dat winst maakt en dividend uitkeert. Dit is gewoon gebakken lucht.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Er zijn er nu ongeveer 10,5 miljoen. Stijgt gecontroleerd door tot maximaal 21 miljoen bitcoins in het jaar 2140.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoeveel bitcoin bestaat er in de wereld? Er moet schaarste zijn om waarde te hebben.
Dat zijn veel artiesten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Armin van Buurten is echt een grote narcist.
Ja ok. Maar een aandeel is ook maar een papieren versiequote:
Vind ik ook.quote:
Is dat zo? Hij kan iets wat veel mensen leuk vinden en daar mag hij trots op zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Armin van Buurten is echt een grote narcist.
ik vind Tiesto ook veel vervelenderquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is dat zo? Hij kan iets wat veel mensen leuk vinden en daar mag hij trots op zijn.
Maar je kop mag niet boven het maaiveld.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is dat zo? Hij kan iets wat veel mensen leuk vinden en daar mag hij trots op zijn.
Mijn voorstelling van een dj is dj-davy, dus dan zet je al gauw niet al te hoog in.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Ik vind Armin er helemaal niet uitzien als een DJ, als je al een soort voorstelling hebt van een DJ. Dit is de buurjongen.
Ik weet alleen niet hoe davy eruit ziet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn voorstelling van een dj is dj-davy, dus dan zet je al gauw niet al te hoog in.
Thanks. Dan loopt degene die ze uitgeeft dus lekker binnen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Er zijn er nu ongeveer 10,5 miljoen. Stijgt gecontroleerd door tot maximaal 21 miljoen bitcoins in het jaar 2140.
Ik ga me er ook eens in verdiepen. Benieuwd waar de adder zit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Thanks. Dan loopt degene die ze uitgeeft dus lekker binnen.
Ik vond het maar een kuthype twee jaar geleden. Verkeerde inschatting klaarblijkelijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. Sorry.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn haar floept er wel charmant onderdoor.
Volgens mij wordt er niet 1 iemand rijk van.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, toen waren ze een paar dollar.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond het maar een kuthype twee jaar geleden. Verkeerde inschatting klaarblijkelijk.
viel me ook al op jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:56 schreef alors het volgende:
Hij klinkt een beetje als Sting bij die uithalen.
Dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Ik vind zijn muziek of dit soort muziek best wel lekker voor een keertje.
ohja Feyenoord!quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zap richting Eredivisie en dan VI voor een topshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |