dat hebben ze ook alquote:Op donderdag 4 april 2013 20:12 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
nouuuw het is natuurlijk wel spannond, maar hoelang duurt et om zo een ding klaar te maken?
ze hadden ondertussen toch allang het groene licht kunnen geven
Gaat over Cypresquote:
quote:
Dat was het weer, op naar een volgende keerquote:Signs of North Korea Easing Off War Message at Home
While North Korea continues to pump war rhetoric out to the outside world in response to joint military exercises by the United States and South Korea, there are signs from within the country that it is easing off its message of imminent invasion.
Jiro Ishimaru, chief editor of Rimjin-gang, a magazine featuring news from reporters inside North Korea, said Thursday that he recently spoke to a female civil-servant in Ryanggang province, northern North Korea, who said soldiers who have been stationed in underground military tunnels to be “combat-ready” have begun returning to their barracks, starting Monday.
“I’ve also heard that the ‘Jangmadang’ private markets in the region, which have been severely restricted in past months, have now returned to normal operations,” Mr. Ishimaru said, explaining that such easing also coincides with the coming of April, when farmers and civilian militia alike need to get on with spring planting.
Meer: http://blogs.wsj.com/kore(...)war-message-at-home/
dat is wat ze je wijs willen makenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:22 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
Dat was het weer, op naar een volgende keer.
Thx dat je me eraan herinnerd dat het eigenlijk helemaal niet zo erg is als er een bom op de VS valt.quote:
Ze zeggen alleen dat ze het recht hebben om uranium te verrijken. Waar ze gewoon gelijk in hebben.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:53 schreef fonkeymonkey het volgende:
En nu begint Iran weer
Jeej
http://m.spitsnieuws.nl/p(...)1365112321/pa/269341
Bron: http://www.korea-dpr.com/founding_dprk.htmlquote:Fatherland Liberation War
Owing to the US armed invasion on June 25, Juche 49 (1950), the peaceful construction of the Korean people was temporarily halted and harsh ordeals were brought to the fatherland and people.
At the moment only 2 years past since the DPRK was founded and the Korean People's Army (KPA) was developed into a regular army. Worse still, the country's economic power was horribly fragile. The Korean people and the KPA, however, displayed unrivalled bravery, self-sacrificing spirit and mass heroism to the fullest and fought to humble the arrogant US imperialists who boasted about being the "strongest" and shattered to smithereens the myth of the US "invincibility".
On July 27, Juche 42 (1953), the US imperialists finally knelt down before the Korean people and the KPA and signed the Armistice Agreement. Accordingly, the 3-year-long Korean War ended with a great victory of the Korean people. The US imperialists mobilized a third of its ground forces, a fifth of its air force, most of its Pacific fleet, mercenaries from its 15 satellite countries, adding up to over 2 million including south Korean troops and squandered 165 billion US dollars in military spending.
The KPA killed and captured 1,567,000 including 405,000 US soldiers, destroyed and captured over 12,200 aircrafts, over 560 vessels of different kinds, 3,250 tanks and armored vehicles, 13,000 trucks, 7,695 artillery and other numerous combat equipment. It is 2.3 fold the size of losses suffered by the US in the 4-year¬long Pacific War in the period of the Second World War.
Dat vind jij mooi? Wat een kneus ben je dan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:12 schreef PierreBetfair het volgende:
Daarnet bij Pauw en Witteman.
Pauw: "Moeten de Zuid Koreanen bang zijn?"
Klep "Ja, als Noord Korea wil, ligt Seoul binnen 2 minuten helemaal plat".
Pauw: "Kan Amerika die bommen dan niet onderscheppen?"
Klep: "Nee, ze vuren gewoon 400 granaten af, daar doe je niks tegen".
Mooi man.
Iran is een ander verhaal. Iran vormt geen directe bedreiging. Iran zal nooit aanvallen zolang men daar geen bommen dropt. Bovendien is t een iets betere gesprekspartner dan het spastische Noord Korea.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:53 schreef fonkeymonkey het volgende:
En nu begint Iran weer
Jeej
http://m.spitsnieuws.nl/p(...)1365112321/pa/269341
Het hele internet gaan lopen afspeuren naar dingen die fout zijn gegaan bij de Amerikaanse legeronderdelen, wat voor een kansloog leeg bestaan moet jij hebben zeg. Zit je je er ook nog bij af te rukken toevallig?quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:28 schreef PierreBetfair het volgende:
Alle Yankees zwemmen in het water, plons lol. Mooie muziek erbij![]()
Het zijn autisten met een grote bek en kleine ballen. Ze durven alleen hun mislukte oorlogstuigjes te testen op een land waar rebellen zich op kamelen en ezels vootrbewegen. Tegen een land met kernwapens blijft het bij wat loze kwats, dat zie je al 40 jaar. Als ze in oorlog geraken met N Korea vallen ze enorm door de mand, dat weet ieder weldenkend mens. Dan komen er opeens Mig's op hun af ipv vliegende fakirs, dat verschilt nogal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 02:06 schreef AbsurdHero het volgende:
Ben je ooit uit de bergen gevlucht voor de amerikanen of zo, Pierre ?
Ik heb inderdaad wat te veel vrije tijd. Overmorgen ben ik een weekendje naar Belgie, dan ben je even van ne verlost.quote:Op vrijdag 5 april 2013 02:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het hele internet gaan lopen afspeuren naar dingen die fout zijn gegaan bij de Amerikaanse legeronderdelen, wat voor een kansloog leeg bestaan moet jij hebben zeg. Zit je je er ook nog bij af te rukken toevallig?
Zelfs al zouden ze dat willen kan dat niet want China wil dat absoluut niet hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 03:09 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Het zijn autisten met een grote bek en kleine ballen. Ze durven alleen hun mislukte oorlogstuigjes te testen op een land waar rebellen zich op kamelen en ezels vootrbewegen. Tegen een land met kernwapens blijft het bij wat loze kwats, dat zie je al 40 jaar. Als ze in oorlog geraken met N Korea vallen ze enorm door de mand, dat weet ieder weldenkend mens. Dan komen er opeens Mig's op hun af ipv vliegende fakirs, dat verschilt nogal.
Juist. De VS doen verwoede pogingen om naar de buitenwereld nog steeds als grootmacht over te komen, maar ze hebben simpelweg te slikken wat China hen opdraagt. Kim weet dondersgoed dat hij China achter zich heeft en kan dus ongestoord doorgaan met de VS voor lul zetten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 03:23 schreef Typisch het volgende:
Zelfs al zouden ze dat willen kan dat niet want China wil dat absoluut niet hebben.
ja,ja.... je kennis over het conflict wijst hieruit NWS / WO III is begonnen. een linkdump en dan niet meer reagerenquote:Op vrijdag 5 april 2013 03:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Juist. De VS doen verwoede pogingen om naar de buitenwereld nog steeds als grootmacht over te komen, maar ze hebben simpelweg te slikken wat China hen opdraagt. Kim weet dondersgoed dat hij China achter zich heeft en kan dus ongestoord doorgaan met de VS voor lul zetten.
Als Noord en Zuid Korea op elkaar gaan knallen, dan zal China zeggen: Barack, jij stuurt dat legertje imbecielen rap terug naar de Burger King anders komen wij even op bezoek. Barackje zal gehoorzamen en de 2 Korea's vechten de oorlog zelf uit, zoals het hoort.
Quote deze post maar, want zo gaat het gebeuren.
Ik had het meer over het feit dat China en Noord-Korea nog altijd bondgenoten zijn, die willen geen gezeur in hun achtertuin. Ik denk overigens wel dat áls Noord-Korea werkelijk Zuid-Korea aanvalt China al vrij snel ingrijpt, die laten dat niet gebeuren zo met die kernreactoren vlakbij hun grenzen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 03:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Juist. De VS doen verwoede pogingen om naar de buitenwereld nog steeds als grootmacht over te komen, maar ze hebben simpelweg te slikken wat China hen opdraagt. Kim weet dondersgoed dat hij China achter zich heeft en kan dus ongestoord doorgaan met de VS voor lul zetten.
Als Noord en Zuid Korea op elkaar gaan knallen, dan zal China zeggen: Barack, jij stuurt dat legertje imbecielen rap terug naar de Burger King anders komen wij even op bezoek. Barackje zal gehoorzamen en de 2 Korea's vechten de oorlog zelf uit, zoals het hoort.
Quote deze post maar, want zo gaat het gebeuren.
Ja, dat handjevol Mig-29's en die paar luchtwaardige Mig-21's zullen de VS afschrikken...quote:Op vrijdag 5 april 2013 03:09 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Het zijn autisten met een grote bek en kleine ballen. Ze durven alleen hun mislukte oorlogstuigjes te testen op een land waar rebellen zich op kamelen en ezels vootrbewegen. Tegen een land met kernwapens blijft het bij wat loze kwats, dat zie je al 40 jaar. Als ze in oorlog geraken met N Korea vallen ze enorm door de mand, dat weet ieder weldenkend mens. Dan komen er opeens Mig's op hun af ipv vliegende fakirs, dat verschilt nogal.
Kunnen we onze Nederlandse F16's niet verkopen aan Kim?quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:13 schreef Beathoven het volgende:
We posten hier nog als we allemaal een lange grijze baard hebben. Misschien heeft NK tegen die tijd een F16
Die toon is vooral een gevolg van de amateuristische pogingen van N-Korea om als sterk onoverwinnelijk land over te komen. Kijk die propagandafilmpjes, kijk die propagandafoto's, je kunt ze gewoon niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:55 schreef Chooselife het volgende:
Ik stoor me nog steeds bijzonder aan de hooghartige en lacherige toon jegens Noord Korea. Het klinkt als onwetend, puberaal en arrogant.
Dat de Noord-Koreanen zich kennelijk niet laten intimideren door de oorlogsmachine van de VS beschouw ik als welkome toon in deze wereld. Het moest maar eens ophouden met het opleggen van de Amerikaanse variant van "freedom and democracy". Ga maar eens na hoeveel mensen er onnodig gesneuveld zijn na militaire interventies met dit doel.
Uiteraard hoop ik ook dat de vrede bewaard blijft en dat de landen ooit vreedzaam herenigd worden. Daarvoor zullen uiteraard eerst de Amerikaanse troepen moeten opsodemieteren. Er liggen per saldo ook geen Chinese en Russische troepen aan de andere zijde van de grens. Er zijn namelijk afspraken over gemaakt na de Koreaanse oorlog, die vooral de Amerikanen aan hun laars lijken te lappen.
Ergo: de provocaties komen met namen van de Amerikanen, alleen al door structureel met 30.000 man aanwezig te zijn en zelfs persoonlijk de grens te bewaken. Dat de Noord Koreanen daar schijt aan hebben is een prima statement.
I.p.v. olie hebben ze goedkope arbeidskrachten die de honger kan stillen van de westerse materialisten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:05 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Die toon is vooral een gevolg van de amateuristische pogingen van N-Korea om als sterk onoverwinnelijk land over te komen. Kijk die propagandafilmpjes, kijk die propagandafoto's, je kunt ze gewoon niet serieus nemen.
Vergeet niet dat de agressor in het hele Noord en Zuid conflict nog altijd Noord was. De VS is hen te hulp geschoten maar heeft niet de eerste stap gezet. Dat er nu 30.000 man aan de grens staan zou je juist toe moeten juichen. Het is toch nooit goed, als ze het niet deden was de veronderstelling weer "Er is geen olie te halen, dus nu laten ze het afweten". Z-Korea kan het niet alleen af tegen N-Korea, dat er iemand klaar staat om ze te helpen als de hel los breekt vind ik niet meer dan bewonderingswaardig.
Mwah, ik geloof niet dat ze daar arbeidskrachten in beslag gaan nemen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:11 schreef betyar het volgende:
[..]
I.p.v. olie hebben ze goedkope arbeidskrachten die de honger kan stillen van de westerse materialisten.
Je doelt op die fabriek waar Noord Koreanen voor Zuid Koreanen werken zeker. Heb jij een beter plan om van een land dat compleet los staat van de wereld een goed draaiende economie te maken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:11 schreef betyar het volgende:
[..]
I.p.v. olie hebben ze goedkope arbeidskrachten die de honger kan stillen van de westerse materialisten.
Als de VS op vrede uit zou zijn voor een Zuid-Koreaanse pseudo bondgenoten zouden ze de onderhandelingstafel wel opzoeken in plaats van contraproductief militair machtsvertoon. Of sterker nog: ze zouden het aan de VN of neutraal Europa kunnen overlaten. Waar een wil is, is een weg. Maar die wil ontbreekt, dus wordt er alleen olie op het vuur gegooid.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:05 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Die toon is vooral een gevolg van de amateuristische pogingen van N-Korea om als sterk onoverwinnelijk land over te komen. Kijk die propagandafilmpjes, kijk die propagandafoto's, je kunt ze gewoon niet serieus nemen.
Vergeet niet dat de agressor in het hele Noord en Zuid conflict nog altijd Noord was. De VS is hen te hulp geschoten maar heeft niet de eerste stap gezet. Dat er nu 30.000 man aan de grens staan zou je juist toe moeten juichen. Het is toch nooit goed, als ze het niet deden was de veronderstelling weer "Er is geen olie te halen, dus nu laten ze het afweten". Z-Korea kan het niet alleen af tegen N-Korea, dat er iemand klaar staat om ze te helpen als de hel los breekt vind ik niet meer dan bewonderingswaardig.
Jammer dat je je nog steeds laat leiden door NK-propaganda.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:55 schreef Chooselife het volgende:
Ik stoor me nog steeds bijzonder aan de hooghartige en lacherige toon jegens Noord Korea. Het klinkt als onwetend, puberaal en arrogant.
Dat de Noord-Koreanen zich kennelijk niet laten intimideren door de oorlogsmachine van de VS beschouw ik als welkome toon in deze wereld. Het moest maar eens ophouden met het opleggen van de Amerikaanse variant van "freedom and democracy". Ga maar eens na hoeveel mensen er onnodig gesneuveld zijn na militaire interventies met dit doel.
Uiteraard hoop ik ook dat de vrede bewaard blijft en dat de landen ooit vreedzaam herenigd worden. Daarvoor zullen uiteraard eerst de Amerikaanse troepen moeten opsodemieteren. Er liggen per saldo ook geen Chinese en Russische troepen aan de andere zijde van de grens. Er zijn namelijk afspraken over gemaakt na de Koreaanse oorlog, die vooral de Amerikanen aan hun laars lijken te lappen.
Ergo: de provocaties komen met namen van de Amerikanen, alleen al door structureel met 30.000 man aanwezig te zijn en zelfs persoonlijk de grens te bewaken. Dat de Noord Koreanen daar schijt aan hebben is een prima statement.
Klopt, die hebben wij onder controle door onze afname van producten die daar geleverd worden, als zo'n land opeens meer gaat vragen voor die producten zal daar worden ingegrepen door het vrije westen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:15 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof niet dat ze daar arbeidskrachten in beslag gaan nemen.
Volgens mij geef ik een hele heldere uiteenzetting, zonder een partij te kiezen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:26 schreef waht het volgende:
[..]
Jammer dat je je nog steeds laat leiden door NK-propaganda.
Natuurlijk, dat klopt ook. Ik vraag me alleen of waarom je provocaties zou moeten beantwoorden met onderhandelingen. In mijn ogen heeft de agressor dan zijn punt gemaakt, en gewonnen. Ik vind het niet meer dan terecht dat hier een reactie op komt. De bom gaat waarschijnlijk een keer barsten, maar ik vind niet dat je de VS dan als aanstichter kunt aanwijzen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:22 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Als de VS op vrede uit zou zijn voor een Zuid-Koreaanse pseudo bondgenoten zouden ze de onderhandelingstafel wel opzoeken in plaats van contraproductief militair machtsvertoon. Of sterker nog: ze zouden het aan de VN of neutraal Europa kunnen overlaten. Waar een wil is, is een weg. Maar die wil ontbreekt, dus wordt er alleen olie op het vuur gegooid.
Alleen bij een hereniging blijft er een verenigd, nucleair Korea over die cultureel gezien onder de invloedssfeer van China zullen vallen. Cultureel gezien trekken die partijen toch naar elkaar (bron: prof. Huntington, clash of civilizations). Gevolg is dat Japan's macht sterk onderkoeld raakt en de Amerikanen mogen nokken met al hun lokale legerbases. Bovendien kan een verenigd Korea na het opruimen van de Noord Koreaanse chaos opwarmen tot een economische grootmacht met een forse export en sterke ICT sector (zelfs met inbreng van Noorderlingen). Zijn vooral Japan en de VS niet bij gebaat: met name die partijen leveren erbij in. Gevolg is dat het herenigingsproces wordt gefrustreerd.
De VS en Japan zullen garen spinnen bij een vernietigd of verdeeld Korea, niet bij een verenigd Korea. China's invloedssfeer zal toenemen bij een verenigd Korea. Dit verklaart in een notendop waarom de status quo gehandhaafd blijft. En precies om deze argumenten reken ik dit de Amerikanen aan en ben ik teleurgesteld in de slaafse houding van de Zuid-Koreanen. Maar goed, dat is sowieso het karakter van de Koreaan, getuige ook de houding van de Noord-Koreanen ten opzichte van hun leider.
Propaganda? Worden wij niet bestookt met propaganda? Alles en iedereen die ons systeem niet aanhoudt is slecht.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:26 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, wij accepteren producten die daar worden gemaakt onder erbarmelijke omstandigheden, vervolgens schreeuwen we moord en brand dat de mensen daar zo slecht worden behandeld en dat het de schuld is van het regime daar, ik ben van mening zolang wij die producten daar afnemen tegen absurd lage prijzen er daar niks kan veranderen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je doelt op die fabriek waar Noord Koreanen voor Zuid Koreanen werken zeker. Heb jij een beter plan om van een land dat compleet los staat van de wereld een goed draaiende economie te maken.
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Propaganda? Worden wij niet bestookt met propaganda? Alles en iedereen die ons systeem niet aanhoudt is slecht.
Net als deze propaganda waar het halve westen over begon te mekkeren dat er een blikje met het kapitalistische merk dat Coca-Cola heet voor Rodman's neus stond. Een mooi photoshop van ons dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat ze niet alle foto's hebben bewerkt:
[ afbeelding ]
Over propaganda gesproken........
Wij lezen over de provocaties van de Noorderlingen, maar lezen niets over wat de andere zijde allemaal onderneemt. Zodra je een mooi verhaal maakt van de inkomende B2's die dummy bommen aan de grensstreek deponeren, zal men daar net zo hard schande van spreken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:30 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat klopt ook. Ik vraag me alleen of waarom je provocaties zou moeten beantwoorden met onderhandelingen. In mijn ogen heeft de agressor dan zijn punt gemaakt, en gewonnen. Ik vind het niet meer dan terecht dat hier een reactie op komt. De bom gaat waarschijnlijk een keer barsten, maar ik vind niet dat je de VS dan als aanstichter kunt aanwijzen.
Verschil is dat wij daar geen producten afnemen, maar producten die daar geproduceerd zijn. Dat is een wezenlijk verschil. Door tussenkomst van (Europese) distributeurs en wederverkopers is het productieproces voor de consumenten niet inzichtelijk. En eerlijk is eerlijk, de doorsnee consument boeit dat ook niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, wij accepteren producten die daar worden gemaakt onder erbarmelijke omstandigheden, vervolgens schreeuwen we moord en brand dat de mensen daar zo slecht worden behandeld en dat het de schuld is van het regime daar, ik ben van mening zolang wij die producten daar afnemen tegen absurd lage prijzen er daar niks kan veranderen.
Indirect doen wij dat wel, wij kopen spullen die daar worden gemaakt, tegen absurd lage prijzen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:38 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Verschil is dat wij daar geen producten afnemen, maar producten die daar geproduceerd zijn. Dat is een wezenlijk verschil. Door tussenkomst van (Europese) distributeurs en wederverkopers is het productieproces voor de consumenten niet inzichtelijk. En eerlijk is eerlijk, de doorsnee consument boeit dat ook niet.
Indirect wel, maar dat maak het verschil. Een consument staat daar niet in de fabriekswinkel om spulletjes te kopen en intussen te zien hoe het daar aan toe gaat. Daar zitten heel wat schakels tussen die de arbeidsomstandigheden voor consumenten minder zichtbaar maken. Ben je dan als consument verantwoordelijk? Niet persé vind ik.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Indirect doen wij dat wel, wij kopen spullen die daar worden gemaakt, tegen absurd lage prijzen.
Maar we weten het allemaal wel, hypocriet noem ik dat.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:44 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Indirect wel, maar dat maak het verschil. Een consument staat daar niet in de fabriekswinkel om spulletjes te kopen en intussen te zien hoe het daar aan toe gaat. Daar zitten heel wat schakels tussen die de arbeidsomstandigheden voor consumenten minder zichtbaar maken. Ben je dan als consument verantwoordelijk? Niet persé vind ik.
Ik ben van mening dat niemand ze (als land) gedwongen heeft om goedkope rommel te maken. Natuurlijk, er is vraag naar. Maar er is ook vraag naar bijvoorbeeld kwalitatief hoge kwaliteit. Prijs is maar één van de eigenschappen die bepaald of een consument iets wel of niet koopt. In deze tijden wordt die eigenschap natuurlijk steeds belangrijker, maar dit speelt al van ver voor de crisis.
Dat is dus gewoon niet waar, tenminste, niet in deze volgorde. Als eerst de prijs omhoog gaat zal er vooral meer marge gemaakt worden. En die marge wordt echt niet weggegeven om de kwaliteit te verhogen hoor.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar we weten het allemaal wel, hypocriet noem ik dat.
Zolang wij een wegwerp-maatschappij zijn en blijven zal er in die landen niks veranderen, mensen worden uitgebuit omdat wij het vertikken om een goede prijs te betalen voor een product. Gaat de prijs omhoog dan zal ook de kwaliteit omhoog gaan, duurzamere spullen waar we langer mee kunnen doen zal tot innovatie en vakmanschap leiden in die landen en zullen de mensen ook stukken beter worden behandeld.
Sorry, kwaliteit zorgt voor prijsstijging, als wij dat meer en meer gaan "eisen" zullen ze daar naar toe moeten werken. Maar wij blijven liever een wegwerp maatschappij, moet je eens zien wat er voor nog goed bruikbare goederen wordt weggegooid, wij zouden ons eigenlijk diep moeten schamen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:53 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon niet waar, tenminste, niet in deze volgorde. Als eerst de prijs omhoog gaat zal er vooral meer marge gemaakt worden. En die marge wordt echt niet weggegeven om de kwaliteit te verhogen hoor.
Zoals ik al zei, prijs is maar één eigenschap die bepalend is.
quote:Noord-Korea heeft een tweede langeafstandsraket naar het oosten van het land getransporteerd en in een lanceerinstallatie geladen. Dat meldde het Zuid-Koreaanse persbureau Yonhap.
Het zou gaan om raketten van het type Musudan, die een bereik hebben van 3000 tot 4000 kilometer. Daarmee zouden doelen in Zuid-Korea en Japan kunnen worden bestookt, maar misschien ook de Amerikaanse basis op Guam.
Dat ben ik met je eens. Maar ook dat is o.a. een gevolg van hun prijssteling. Wanneer het goedkoper is om iets nieuw te kopen, waarom zou je het dan nog laten repareren?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Sorry, kwaliteit zorgt voor prijsstijging, als wij dat meer en meer gaan "eisen" zullen ze daar naar toe moeten werken. Maar wij blijven liever een wegwerp maatschappij, moet je eens zien wat er voor nog goed bruikbare goederen wordt weggegooid, wij zouden ons eigenlijk diep moeten schamen.
Doet het ook iets met je zodra je dit leest?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:10 schreef Qwea het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)et-in-stelling.dhtml
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:10 schreef Qwea het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)et-in-stelling.dhtml
[..]
Volgens mij heb jij geen flauw benul wat het N-Koreaanse communisme inhoudt, net zoals die oorlogzuchtige Volvo gek.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:11 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Doet het ook iets met je zodra je dit leest?
Welke propaganda?quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:26 schreef waht het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Welke propaganda?
[ afbeelding ]
Eén grote happy familie daaro.![]()
Nee geen flauw benul. Daarom ben ik er ook maar naartoe gegaan.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:17 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen flauw benul wat het N-Koreaanse communisme inhoudt, net zoals die oorlogzuchtige Volvo gek.
Is er iets noemenswaardigs in alaska wat ze kunnen raken?quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is er iets noemenswaardigs in alaska wat ze kunnen raken?
Ja dat er nu maar eens een duidelijk antwoord van de USA moet komen voor het fout gaatquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:11 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Doet het ook iets met je zodra je dit leest?
Nou, nee.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:41 schreef michaelmoore het volgende:
Flinke atoombom op Pyong Yang en snel ook
Laat Kim de eerste stap maar nemen idd. Als er al stappen genomen moeten worden.quote:
De vraag is of het überhaupt fout gaat als de USA niets doet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja dat er nu maar eens een duidelijk antwoord van de USA moet komen voor het fout gaat
quote:
Weer lekker aan het spartelen zie ik. Ga zo door.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:48 schreef betyar het volgende:
De VS, kunnen niet eens van een stel mongolen genaamd terroristen winnen.
Beste oplossing is gewoon een raketje pakken en elke keer als er een nieuwe leider op de gevel komt, deze gevel eraf schieten. Klaar.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:12 schreef Hyperdude het volgende:
Beste strategie lijkt mij trouwens een herhaling van Operatie Manna uit 1945.
Wit brood en haring uit Stealth bombers boven Pyongyang.
Stromen de straten over met verhongerde zielepoten.
Weer vakkenvullen vanavond?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:20 schreef cl00n het volgende:
[..]
Beste oplossing is gewoon een raketje pakken en elke keer als er een nieuwe leider op de gevel komt, deze gevel eraf schieten. Klaar.
Nee hij moet eerst zijn scooter makenquote:
quote:
Hoe vaak moet het nog herhaald worden. Een atoombom in de buurt van een stad van 24 miljoen inwoners is sowieso geen goed idee. Nooit. Alleen al de gigantische evacuatie die dan gaat plaatsvinden gaat een ramp worden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja dat er nu maar eens een duidelijk antwoord van de USA moet komen voor het fout gaat
heeft in Japan 1945 anders goed geholpenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaak moet het nog herhaald worden. Een atoombom in de buurt van een stad van 24 miljoen inwoners is sowieso geen goed idee. Nooit. Alleen al de gigantische evacuatie die dan gaat plaatsvinden gaat een ramp worden.
Japan was dan ook de vijand. Ik heb het over Seoul, bondgenoot van de VS. Lijkt me dus niet echt slim om 24 miljoen mensen van je bondgenoot in de straling te laten zitten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
heeft in Japan 1945 anders goed geholpen
En die steden hadden geen miljoenen inwoners. Al zijn de VS daar ook niet vies van. Ze hebben ooit bijna Caïro genuked.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Japan was dan ook de vijand. Ik heb het over Seoul, bondgenoot van de VS. Lijkt me dus niet echt slim om 24 miljoen mensen van je bondgenoot in de straling te laten zitten.
Sarah Palin maar daar mis je ook niets aanquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is er iets noemenswaardigs in alaska wat ze kunnen raken?
Vietnam waren ze op een gegeven moment toch ook van plan maar te nuken? Net zoals ze het Chinese leger wilden nuken tijdens de korea-oorlog.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:31 schreef superworm het volgende:
[..]
En die steden hadden geen miljoenen inwoners. Al zijn de VS daar ook niet vies van. Ze hebben ooit bijna Caïro genuked.
Idd wilde vooral de legerleiding nukes gebruiken in beide oorlogen. Niet gedaan uit angst voor Sovjetretaliatie. Caïro is tien minuten voor de bom viel afgewend. Ik geloof dat dat gebeurde tijdens de zesdaagse oorlog.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vietnam waren ze op een gegeven moment toch ook van plan maar te nuken? Net zoals ze het Chinese leger wilden nuken tijdens de korea-oorlog.
Gewoon lekker nuken man, krijgen we toch nog iets van zomer hopelijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vietnam waren ze op een gegeven moment toch ook van plan maar te nuken? Net zoals ze het Chinese leger wilden nuken tijdens de korea-oorlog.
"willen" is niet het juiste woord.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Het plan was bloedserieus, vooral in Vietnam. Het land elke paar maanden opnieuw platbombarderen met napalm bleek totaal niet effectief.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
"willen" is niet het juiste woord.
Waarschijnlijk gewoon 1 van de scenario's die er lag. Zoals dat er tientallen zullen zijn geweest.
Net zoals er nu ook tientallen scenario's voor noord korea klaarliggen. Ook met nuke's en invasies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |