quote:
Het meest kwalijke is dan nog dat CNN zo,n man serieus aan het woord laat.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een achterlijk land is het soms ook
Jupquote:Op donderdag 4 april 2013 19:16 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het meest kwalijke is dan nog dat CNN zo,n man serieus aan het woord laat.
Je begrijpt dat je me dus deed denken aan Piet Paulusma die aan de Noorkant van de demilitarized zone met twintig Noord Koreaanse soldaten vrolijk "oat moan!" roept? ... ik verslikte me half in me'n drinkenquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:43 schreef the_butler het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je me dus deed denken aan Piet Paulusma die aan de Noorkant van de demilitarized zone met twintig Noord Koreaanse soldaten vrolijk "oat moan!" roept? ... ik verslikte me half in me'n drinken
Zo te zien 1: https://maps.google.com/m(...)00489a6f745d8c886913quote:Op donderdag 4 april 2013 19:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoeveel Carriers / CBG's heeft de VS daar momenteel in de regio?
Ze zenden alleen s'avonds uitquote:Op donderdag 4 april 2013 19:54 schreef borbit het volgende:
krijg enkel testbeeld en een piep op die stream uit de OP
Want?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:56 schreef PierreBetfair het volgende:
Wordt het niet eens tijd om wat meer huiswerk mee te geven op het VMBO.
Boring.
Ik hoorde net op het rtl nieuws dat ze serieus klaar staan om aan te vallen of zoiets?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een achterlijk land is het soms ook
OT: ik verwacht dat het allemaal met een sisser afloopt. Er volgt volgens mij geen militaire actie van welk land naar welk land dan ook.
En hoelaat is het hier als het in NK half 5 is?quote:Op donderdag 4 april 2013 19:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ze zenden alleen s'avonds uit
http://en.m.wikipedia.org(...)Television#section_1
Het is daar 7 uur later nu. Dus ehh, vanaf 9:30 's ochtends.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:02 schreef borbit het volgende:
[..]
En hoelaat is het hier als het in NK half 5 is?
oud nieuwwwwwwwwsquote:Op donderdag 4 april 2013 20:05 schreef anonymoussie het volgende:
De oorlog kan vandaag of morgen uitbreken
http://www.deredactie.be/(...)30404_Korea_Nucleair
quote:Op donderdag 4 april 2013 19:43 schreef the_butler het volgende:
[..]
Je begrijpt dat je me dus deed denken aan Piet Paulusma die aan de Noorkant van de demilitarized zone met twintig Noord Koreaanse soldaten vrolijk "oat moan!" roept? ... ik verslikte me half in me'n drinken
ja ik dacht ook blaffende hondenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:06 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
oud nieuwwwwwwwws
laat em nou maar vliegeeee
nouuuw het is natuurlijk wel spannond, maar hoelang duurt et om zo een ding klaar te maken?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
ja ik dacht ook blaffende honden
maar het rtl nieuws van net bracht me aan het twijfelen
maar niks aan het handje dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |