Het hele internet gaan lopen afspeuren naar dingen die fout zijn gegaan bij de Amerikaanse legeronderdelen, wat voor een kansloog leeg bestaan moet jij hebben zeg. Zit je je er ook nog bij af te rukken toevallig?quote:Op vrijdag 5 april 2013 01:28 schreef PierreBetfair het volgende:
Alle Yankees zwemmen in het water, plons lol. Mooie muziek erbij![]()
Het zijn autisten met een grote bek en kleine ballen. Ze durven alleen hun mislukte oorlogstuigjes te testen op een land waar rebellen zich op kamelen en ezels vootrbewegen. Tegen een land met kernwapens blijft het bij wat loze kwats, dat zie je al 40 jaar. Als ze in oorlog geraken met N Korea vallen ze enorm door de mand, dat weet ieder weldenkend mens. Dan komen er opeens Mig's op hun af ipv vliegende fakirs, dat verschilt nogal.quote:Op vrijdag 5 april 2013 02:06 schreef AbsurdHero het volgende:
Ben je ooit uit de bergen gevlucht voor de amerikanen of zo, Pierre ?
Ik heb inderdaad wat te veel vrije tijd. Overmorgen ben ik een weekendje naar Belgie, dan ben je even van ne verlost.quote:Op vrijdag 5 april 2013 02:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het hele internet gaan lopen afspeuren naar dingen die fout zijn gegaan bij de Amerikaanse legeronderdelen, wat voor een kansloog leeg bestaan moet jij hebben zeg. Zit je je er ook nog bij af te rukken toevallig?
Zelfs al zouden ze dat willen kan dat niet want China wil dat absoluut niet hebben.quote:Op vrijdag 5 april 2013 03:09 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Het zijn autisten met een grote bek en kleine ballen. Ze durven alleen hun mislukte oorlogstuigjes te testen op een land waar rebellen zich op kamelen en ezels vootrbewegen. Tegen een land met kernwapens blijft het bij wat loze kwats, dat zie je al 40 jaar. Als ze in oorlog geraken met N Korea vallen ze enorm door de mand, dat weet ieder weldenkend mens. Dan komen er opeens Mig's op hun af ipv vliegende fakirs, dat verschilt nogal.
Juist. De VS doen verwoede pogingen om naar de buitenwereld nog steeds als grootmacht over te komen, maar ze hebben simpelweg te slikken wat China hen opdraagt. Kim weet dondersgoed dat hij China achter zich heeft en kan dus ongestoord doorgaan met de VS voor lul zetten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 03:23 schreef Typisch het volgende:
Zelfs al zouden ze dat willen kan dat niet want China wil dat absoluut niet hebben.
ja,ja.... je kennis over het conflict wijst hieruit NWS / WO III is begonnen. een linkdump en dan niet meer reagerenquote:Op vrijdag 5 april 2013 03:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Juist. De VS doen verwoede pogingen om naar de buitenwereld nog steeds als grootmacht over te komen, maar ze hebben simpelweg te slikken wat China hen opdraagt. Kim weet dondersgoed dat hij China achter zich heeft en kan dus ongestoord doorgaan met de VS voor lul zetten.
Als Noord en Zuid Korea op elkaar gaan knallen, dan zal China zeggen: Barack, jij stuurt dat legertje imbecielen rap terug naar de Burger King anders komen wij even op bezoek. Barackje zal gehoorzamen en de 2 Korea's vechten de oorlog zelf uit, zoals het hoort.
Quote deze post maar, want zo gaat het gebeuren.
Ik had het meer over het feit dat China en Noord-Korea nog altijd bondgenoten zijn, die willen geen gezeur in hun achtertuin. Ik denk overigens wel dat áls Noord-Korea werkelijk Zuid-Korea aanvalt China al vrij snel ingrijpt, die laten dat niet gebeuren zo met die kernreactoren vlakbij hun grenzen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 03:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Juist. De VS doen verwoede pogingen om naar de buitenwereld nog steeds als grootmacht over te komen, maar ze hebben simpelweg te slikken wat China hen opdraagt. Kim weet dondersgoed dat hij China achter zich heeft en kan dus ongestoord doorgaan met de VS voor lul zetten.
Als Noord en Zuid Korea op elkaar gaan knallen, dan zal China zeggen: Barack, jij stuurt dat legertje imbecielen rap terug naar de Burger King anders komen wij even op bezoek. Barackje zal gehoorzamen en de 2 Korea's vechten de oorlog zelf uit, zoals het hoort.
Quote deze post maar, want zo gaat het gebeuren.
Ja, dat handjevol Mig-29's en die paar luchtwaardige Mig-21's zullen de VS afschrikken...quote:Op vrijdag 5 april 2013 03:09 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Het zijn autisten met een grote bek en kleine ballen. Ze durven alleen hun mislukte oorlogstuigjes te testen op een land waar rebellen zich op kamelen en ezels vootrbewegen. Tegen een land met kernwapens blijft het bij wat loze kwats, dat zie je al 40 jaar. Als ze in oorlog geraken met N Korea vallen ze enorm door de mand, dat weet ieder weldenkend mens. Dan komen er opeens Mig's op hun af ipv vliegende fakirs, dat verschilt nogal.
Kunnen we onze Nederlandse F16's niet verkopen aan Kim?quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:13 schreef Beathoven het volgende:
We posten hier nog als we allemaal een lange grijze baard hebben. Misschien heeft NK tegen die tijd een F16
Die toon is vooral een gevolg van de amateuristische pogingen van N-Korea om als sterk onoverwinnelijk land over te komen. Kijk die propagandafilmpjes, kijk die propagandafoto's, je kunt ze gewoon niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:55 schreef Chooselife het volgende:
Ik stoor me nog steeds bijzonder aan de hooghartige en lacherige toon jegens Noord Korea. Het klinkt als onwetend, puberaal en arrogant.
Dat de Noord-Koreanen zich kennelijk niet laten intimideren door de oorlogsmachine van de VS beschouw ik als welkome toon in deze wereld. Het moest maar eens ophouden met het opleggen van de Amerikaanse variant van "freedom and democracy". Ga maar eens na hoeveel mensen er onnodig gesneuveld zijn na militaire interventies met dit doel.
Uiteraard hoop ik ook dat de vrede bewaard blijft en dat de landen ooit vreedzaam herenigd worden. Daarvoor zullen uiteraard eerst de Amerikaanse troepen moeten opsodemieteren. Er liggen per saldo ook geen Chinese en Russische troepen aan de andere zijde van de grens. Er zijn namelijk afspraken over gemaakt na de Koreaanse oorlog, die vooral de Amerikanen aan hun laars lijken te lappen.
Ergo: de provocaties komen met namen van de Amerikanen, alleen al door structureel met 30.000 man aanwezig te zijn en zelfs persoonlijk de grens te bewaken. Dat de Noord Koreanen daar schijt aan hebben is een prima statement.
I.p.v. olie hebben ze goedkope arbeidskrachten die de honger kan stillen van de westerse materialisten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:05 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Die toon is vooral een gevolg van de amateuristische pogingen van N-Korea om als sterk onoverwinnelijk land over te komen. Kijk die propagandafilmpjes, kijk die propagandafoto's, je kunt ze gewoon niet serieus nemen.
Vergeet niet dat de agressor in het hele Noord en Zuid conflict nog altijd Noord was. De VS is hen te hulp geschoten maar heeft niet de eerste stap gezet. Dat er nu 30.000 man aan de grens staan zou je juist toe moeten juichen. Het is toch nooit goed, als ze het niet deden was de veronderstelling weer "Er is geen olie te halen, dus nu laten ze het afweten". Z-Korea kan het niet alleen af tegen N-Korea, dat er iemand klaar staat om ze te helpen als de hel los breekt vind ik niet meer dan bewonderingswaardig.
Mwah, ik geloof niet dat ze daar arbeidskrachten in beslag gaan nemen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:11 schreef betyar het volgende:
[..]
I.p.v. olie hebben ze goedkope arbeidskrachten die de honger kan stillen van de westerse materialisten.
Je doelt op die fabriek waar Noord Koreanen voor Zuid Koreanen werken zeker. Heb jij een beter plan om van een land dat compleet los staat van de wereld een goed draaiende economie te maken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:11 schreef betyar het volgende:
[..]
I.p.v. olie hebben ze goedkope arbeidskrachten die de honger kan stillen van de westerse materialisten.
Als de VS op vrede uit zou zijn voor een Zuid-Koreaanse pseudo bondgenoten zouden ze de onderhandelingstafel wel opzoeken in plaats van contraproductief militair machtsvertoon. Of sterker nog: ze zouden het aan de VN of neutraal Europa kunnen overlaten. Waar een wil is, is een weg. Maar die wil ontbreekt, dus wordt er alleen olie op het vuur gegooid.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:05 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Die toon is vooral een gevolg van de amateuristische pogingen van N-Korea om als sterk onoverwinnelijk land over te komen. Kijk die propagandafilmpjes, kijk die propagandafoto's, je kunt ze gewoon niet serieus nemen.
Vergeet niet dat de agressor in het hele Noord en Zuid conflict nog altijd Noord was. De VS is hen te hulp geschoten maar heeft niet de eerste stap gezet. Dat er nu 30.000 man aan de grens staan zou je juist toe moeten juichen. Het is toch nooit goed, als ze het niet deden was de veronderstelling weer "Er is geen olie te halen, dus nu laten ze het afweten". Z-Korea kan het niet alleen af tegen N-Korea, dat er iemand klaar staat om ze te helpen als de hel los breekt vind ik niet meer dan bewonderingswaardig.
Jammer dat je je nog steeds laat leiden door NK-propaganda.quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:55 schreef Chooselife het volgende:
Ik stoor me nog steeds bijzonder aan de hooghartige en lacherige toon jegens Noord Korea. Het klinkt als onwetend, puberaal en arrogant.
Dat de Noord-Koreanen zich kennelijk niet laten intimideren door de oorlogsmachine van de VS beschouw ik als welkome toon in deze wereld. Het moest maar eens ophouden met het opleggen van de Amerikaanse variant van "freedom and democracy". Ga maar eens na hoeveel mensen er onnodig gesneuveld zijn na militaire interventies met dit doel.
Uiteraard hoop ik ook dat de vrede bewaard blijft en dat de landen ooit vreedzaam herenigd worden. Daarvoor zullen uiteraard eerst de Amerikaanse troepen moeten opsodemieteren. Er liggen per saldo ook geen Chinese en Russische troepen aan de andere zijde van de grens. Er zijn namelijk afspraken over gemaakt na de Koreaanse oorlog, die vooral de Amerikanen aan hun laars lijken te lappen.
Ergo: de provocaties komen met namen van de Amerikanen, alleen al door structureel met 30.000 man aanwezig te zijn en zelfs persoonlijk de grens te bewaken. Dat de Noord Koreanen daar schijt aan hebben is een prima statement.
Klopt, die hebben wij onder controle door onze afname van producten die daar geleverd worden, als zo'n land opeens meer gaat vragen voor die producten zal daar worden ingegrepen door het vrije westen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:15 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof niet dat ze daar arbeidskrachten in beslag gaan nemen.
Volgens mij geef ik een hele heldere uiteenzetting, zonder een partij te kiezen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:26 schreef waht het volgende:
[..]
Jammer dat je je nog steeds laat leiden door NK-propaganda.
Natuurlijk, dat klopt ook. Ik vraag me alleen of waarom je provocaties zou moeten beantwoorden met onderhandelingen. In mijn ogen heeft de agressor dan zijn punt gemaakt, en gewonnen. Ik vind het niet meer dan terecht dat hier een reactie op komt. De bom gaat waarschijnlijk een keer barsten, maar ik vind niet dat je de VS dan als aanstichter kunt aanwijzen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:22 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Als de VS op vrede uit zou zijn voor een Zuid-Koreaanse pseudo bondgenoten zouden ze de onderhandelingstafel wel opzoeken in plaats van contraproductief militair machtsvertoon. Of sterker nog: ze zouden het aan de VN of neutraal Europa kunnen overlaten. Waar een wil is, is een weg. Maar die wil ontbreekt, dus wordt er alleen olie op het vuur gegooid.
Alleen bij een hereniging blijft er een verenigd, nucleair Korea over die cultureel gezien onder de invloedssfeer van China zullen vallen. Cultureel gezien trekken die partijen toch naar elkaar (bron: prof. Huntington, clash of civilizations). Gevolg is dat Japan's macht sterk onderkoeld raakt en de Amerikanen mogen nokken met al hun lokale legerbases. Bovendien kan een verenigd Korea na het opruimen van de Noord Koreaanse chaos opwarmen tot een economische grootmacht met een forse export en sterke ICT sector (zelfs met inbreng van Noorderlingen). Zijn vooral Japan en de VS niet bij gebaat: met name die partijen leveren erbij in. Gevolg is dat het herenigingsproces wordt gefrustreerd.
De VS en Japan zullen garen spinnen bij een vernietigd of verdeeld Korea, niet bij een verenigd Korea. China's invloedssfeer zal toenemen bij een verenigd Korea. Dit verklaart in een notendop waarom de status quo gehandhaafd blijft. En precies om deze argumenten reken ik dit de Amerikanen aan en ben ik teleurgesteld in de slaafse houding van de Zuid-Koreanen. Maar goed, dat is sowieso het karakter van de Koreaan, getuige ook de houding van de Noord-Koreanen ten opzichte van hun leider.
Propaganda? Worden wij niet bestookt met propaganda? Alles en iedereen die ons systeem niet aanhoudt is slecht.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:26 schreef waht het volgende:
[..]
Jammer dat je je nog steeds laat leiden door NK-propaganda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |