Laat Kim de eerste stap maar nemen idd. Als er al stappen genomen moeten worden.quote:
De vraag is of het überhaupt fout gaat als de USA niets doet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja dat er nu maar eens een duidelijk antwoord van de USA moet komen voor het fout gaat
Flinke atoombom op Pyong Yang en snel ook
quote:
Weer lekker aan het spartelen zie ik. Ga zo door.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:48 schreef betyar het volgende:
De VS, kunnen niet eens van een stel mongolen genaamd terroristen winnen.
Beste oplossing is gewoon een raketje pakken en elke keer als er een nieuwe leider op de gevel komt, deze gevel eraf schieten. Klaar.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:12 schreef Hyperdude het volgende:
Beste strategie lijkt mij trouwens een herhaling van Operatie Manna uit 1945.
Wit brood en haring uit Stealth bombers boven Pyongyang.
Stromen de straten over met verhongerde zielepoten.
Weer vakkenvullen vanavond?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:20 schreef cl00n het volgende:
[..]
Beste oplossing is gewoon een raketje pakken en elke keer als er een nieuwe leider op de gevel komt, deze gevel eraf schieten. Klaar.
Nee hij moet eerst zijn scooter makenquote:
quote:
Hoe vaak moet het nog herhaald worden. Een atoombom in de buurt van een stad van 24 miljoen inwoners is sowieso geen goed idee. Nooit. Alleen al de gigantische evacuatie die dan gaat plaatsvinden gaat een ramp worden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja dat er nu maar eens een duidelijk antwoord van de USA moet komen voor het fout gaat
Flinke atoombom op Pyong Yang en snel ook
heeft in Japan 1945 anders goed geholpenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaak moet het nog herhaald worden. Een atoombom in de buurt van een stad van 24 miljoen inwoners is sowieso geen goed idee. Nooit. Alleen al de gigantische evacuatie die dan gaat plaatsvinden gaat een ramp worden.
Japan was dan ook de vijand. Ik heb het over Seoul, bondgenoot van de VS. Lijkt me dus niet echt slim om 24 miljoen mensen van je bondgenoot in de straling te laten zitten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
heeft in Japan 1945 anders goed geholpen
En die steden hadden geen miljoenen inwoners. Al zijn de VS daar ook niet vies van. Ze hebben ooit bijna Caïro genuked.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Japan was dan ook de vijand. Ik heb het over Seoul, bondgenoot van de VS. Lijkt me dus niet echt slim om 24 miljoen mensen van je bondgenoot in de straling te laten zitten.
Sarah Palin maar daar mis je ook niets aanquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is er iets noemenswaardigs in alaska wat ze kunnen raken?
Vietnam waren ze op een gegeven moment toch ook van plan maar te nuken? Net zoals ze het Chinese leger wilden nuken tijdens de korea-oorlog.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:31 schreef superworm het volgende:
[..]
En die steden hadden geen miljoenen inwoners. Al zijn de VS daar ook niet vies van. Ze hebben ooit bijna Caïro genuked.
Idd wilde vooral de legerleiding nukes gebruiken in beide oorlogen. Niet gedaan uit angst voor Sovjetretaliatie. Caïro is tien minuten voor de bom viel afgewend. Ik geloof dat dat gebeurde tijdens de zesdaagse oorlog.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vietnam waren ze op een gegeven moment toch ook van plan maar te nuken? Net zoals ze het Chinese leger wilden nuken tijdens de korea-oorlog.
Gewoon lekker nuken man, krijgen we toch nog iets van zomer hopelijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Vietnam waren ze op een gegeven moment toch ook van plan maar te nuken? Net zoals ze het Chinese leger wilden nuken tijdens de korea-oorlog.
"willen" is niet het juiste woord.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Het plan was bloedserieus, vooral in Vietnam. Het land elke paar maanden opnieuw platbombarderen met napalm bleek totaal niet effectief.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
"willen" is niet het juiste woord.
Waarschijnlijk gewoon 1 van de scenario's die er lag. Zoals dat er tientallen zullen zijn geweest.
Net zoals er nu ook tientallen scenario's voor noord korea klaarliggen. Ook met nuke's en invasies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |