Enigste museum de school heen ging was Afrika Museum ( multi culti flauwekul ) en een Sex museum dat ook een 'historisch ' museum was omdat er een stadsmuur naast stondquote:Op woensdag 3 april 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger in alle musea geweest, met school. Incl. Anne Frankhuis en Rembrandthuis.
Zuurpruimen.quote:
NK ligt dan ook over 3 maanden in de as.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef OProg het volgende:
In Noord Korea hebben ze dit soort discussies niet.
Dat was het Tropenmuseum, en daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Enigste museum de school heen ging was Afrika Museum ( multi culti flauwekul ) en een Sex museum dat ook een 'historisch ' museum was omdat er een stadsmuur naast stond
Oh ja het Seksmuseum ben ik ook geweestquote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Enigste museum de school heen ging was Afrika Museum ( multi culti flauwekul ) en een Sex museum dat ook een 'historisch ' museum was omdat er een stadsmuur naast stond
Iedereen die daar met de auto weleens rond heeft gereden, deelt die mening nietquote:
Dan hebben ze wel 60 jaar dit soort gezeik niet gehad.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
NK ligt dan ook over 3 maanden in de as.
Dat was echt heel leukquote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was het Tropenmuseum, en daar is niks mis mee.
En dat martelmuseum of hoe het heet.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja het Seksmuseum ben ik ook geweestWat een onzin.
Vroeger deed ik nog wel eens een fietster.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
Fietsen, zouden meer mensen moeten doen.
nee, afrika museum in heilige landstichting... hadden ze leem hutjes nagebouwdquote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet een sm-kelder ingelopen bent?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat martelmuseum of hoe het heet.
Vond het maar gare propaganda des verschilligheid.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet een sm-kelder ingelopen bent?
Oh dat klinkt misschien toch wel heel slechtquote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, afrika museum in heilige landstichting... hadden ze leem hutjes nagebouwd
Oh ja die tentoonstelling heb ik ook gezien in de Beurs van Berlage toen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat martelmuseum of hoe het heet.
Nee. Dat zit in Amsterdam.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was bodies.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die tentoonstelling heb ik ook gezien in de Beurs van Berlage toen.
Verkleint de kans niet helemaal hoorquote:
Nee dat bedoel ik niet. De martelwerktuigen waren er eerst alleen als tentoonstelling in de Beurs later werd het een apart museum.quote:
Niet lachen jij, je valt uit je rol.quote:
In plaats dat je dit moment nou koestertquote:Op woensdag 3 april 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet lachen jij, je valt uit je rol.
Zo hebben we allemaal onze rol, ja toch Johan?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet lachen jij, je valt uit je rol.
Is een museum met martelwerktuigen uit de middeleeuwen, inclusief een iron maiden, en dat was niet in de beurs van berlage.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. De martelwerktuigen waren er eerst alleen als tentoonstelling in de Beurs later werd het een apart museum.
Kist. Of je zag een 18e eeuwse Billy.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:48 schreef OProg het volgende:
Dan heb ik de andere boekenkast gezien in Slot Loevestein..
Pfff eigenwijs. Een jaar of 10 geleden of nog langer was dat als tentoonstelling in de Beurs.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een museum met martelwerktuigen uit de middeleeuwen, inclusief een iron maiden, en dat was niet in de beurs van berlage.
Geen idee of dat eerst daar zat.
Ben ik ook geweest met de basisschool,quote:Op woensdag 3 april 2013 19:48 schreef OProg het volgende:
Dan heb ik de andere boekenkast gezien in Slot Loevestein..
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kist. Of je zag een 18e eeuwse Billy.
15 euro dacht ikquote:Op woensdag 3 april 2013 19:49 schreef Pedroso het volgende:
Heb het niet helemaal mee gekregen maar ben eigenlijk wel benieuwd.
Ga er zeker dit jaar heen. Wat zal de entree trouwens zijn ?
Wat een focking gaar spel was dit.quote:
Ik zeg toch dat ik niet weet of het daar eerst zat, Corrie.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Pfff eigenwijs. Een jaar of 10 geleden of nog langer was dat als tentoonstelling in de Beurs.
Wat is er pretentieus aan?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:50 schreef BlueMage het volgende:
Echt pretentieus slap gelul dit hele onderwerp en morgen kan ik ook overslaan omdat het dan de hele uitzending hierover zal gaan.
Nu stort mijn wereldbeeld ook wel een beetje in hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 19:49 schreef Stickertje het volgende:
ben ook een paar keer in bijbels museum geweest omdat mijn opa daar werkte.. buiten sluitingstijd.. een tentoonstelling van kerststallen, was best leuk..
waren er een paar bij die van kristal gemaakt waren
okquote:Op woensdag 3 april 2013 19:50 schreef BlueMage het volgende:
Echt pretentieus slap gelul dit hele onderwerp en morgen kan ik ook overslaan omdat het dan de hele uitzending hierover zal gaan.
OK sorry manquote:Op woensdag 3 april 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik niet weet of het daar eerst zat, Corrie.
Volgens mij hebben ze de hele garderobe uit de kast van mijn opa gejat na zijn dood.quote:
Je echte naam is Corrie ?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
OK sorry manIk was in dit geval de eigenwijze
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu stort mijn wereldbeeld ook wel een beetje in hoor
Overigens vind ik kerststallen echt
Pretentieus? Volgens mij snap jij dat woord niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:50 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind hier niks mis mee nee.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:51 schreef Specularium het volgende:
Alors zal dit wel weer erg goed vinden.
Via de NWS-SC.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zo noemt Specularium me, geen idee meer hoe dat zo is gekomen
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
ik was jong, als dat nu was geweest had ik net zo lang gediscussieerd met iemand over het geloof totdat er iemand jankend weg rent
Op de dag van de opening is het gratis overigens. Zal wel een rij staan tot op het Leidse.quote:
Ik scrolde naar beneden en zag Zaltbommel in je onderschrift. Je woont toch niet in het centrum op een hofje ?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu stort mijn wereldbeeld ook wel een beetje in hoor
Overigens vind ik kerststallen echt
Geen idee, ik zei Corrie Karina en iedereen ging meedoen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar waar die naam nou vandaan kwam?
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik scrolde naar beneden en zag Zaltbommel in je onderschrift. Je woont toch niet in het centrum op een hofje ?
Black Keys is trouwens mijn laatste concert. Vond er geen reeet aan.
Kuddegedragquote:Op woensdag 3 april 2013 19:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, ik zei Corrie Karina en iedereen ging meedoen.
.
Walibi Flevo toch?quote:
Jij woont in Zaltbommel Tong ?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik scrolde naar beneden en zag Zaltbommel in je onderschrift. Je woont toch niet in het centrum op een hofje ?
Black Keys is trouwens mijn laatste concert. Vond er geen reeet aan.
Heet dat nu weer zo?quote:
Die hebben toch alleen die ene met hangende stoeltjes en die houten die niet over de kop gaat?quote:
Ik zag later pas je leeftijd. Ik woon op een hofje en ni9euwe buurman in Zaltbommel is vrachtwagenchaufeur.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]nee ik woon niet eens in de buurt van Zaltbommel
dat was 30 jaar geledenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hebben toch alleen die ene met hangende stoeltjes en die houten die niet over de kop gaat?
Het heet nu Walibi Holland zie ik.quote:
Mijn fictieve alter ego bestaatquote:Op woensdag 3 april 2013 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag later pas je leeftijd. Ik woon op een hofje en ni9euwe buurman in Zaltbommel is vrachtwagenchaufeur.
Cornel is toch niet zo van het anale (althans bij mannen) ?quote:
Geen idee. Hij houdt wel van het songfestival...quote:Op woensdag 3 april 2013 19:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Cornel is toch niet zo van het anale (althans bij mannen) ?
Nee. Volgens Wiki:quote:Op woensdag 3 april 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hebben toch alleen die ene met hangende stoeltjes en die houten die niet over de kop gaat?
Hmm, misschien eens tijd om weer naar toe te gaan, laatste keer is 15 jaar geleden.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee. Volgens Wiki:
Achtbaan Jaar geopend Bouwer Type
El Condor 1994 Vekoma Omgekeerde achtbaan
Rattle Snake 1992 Zierer Junior (stalen) achtbaan
Robin Hood 2000 Vekoma Houten achtbaan
Xpress 2000 Vekoma Stalen gelanceerde achtbaan
Goliath 2002 Intamin AG Megacoaster
Speed of Sound 2000, 2011 Vekoma Boomerang
quote:
toen mocht mevrouw 9 mee naar huis?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet toen ie met 3 ton thuis kwam
vast welquote:Op woensdag 3 april 2013 19:59 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
toen mocht mevrouw 9 mee naar huis?
Hij was nog op het boekenbal.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:59 schreef Specularium het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Bart Chabot?
Lang niet gezien.
Hij zat in The Passion, hij is tegenwoordig barman.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:59 schreef Specularium het volgende:
Lang niet gezien.
Zat vorige week nog in the Passion. Hij ademde nog in ieder geval.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:59 schreef Specularium het volgende:
Lang niet gezien.
Hij zat vorige week nog in The Passion, wel 3 seconde in beeldquote:Op woensdag 3 april 2013 19:59 schreef Specularium het volgende:
Lang niet gezien.
heerlijk he?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:59 schreef Specularium het volgende:
Lang niet gezien.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij zat in The Passion, hij is tegenwoordig barman.
Speelde nog in The Passion. Als barman.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:59 schreef Specularium het volgende:
Lang niet gezien.
Dit zou in zijn geheel een typetje van Koot en Bie kunnen zijn.quote:
Je moet nog een maandquote:
Berdien Stenbergquote:Op woensdag 3 april 2013 20:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je kunt er beter niet onder komen idd.
Jezus zeg.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je kunt er beter niet onder komen idd.
ik krijg nu al nachtmerriesquote:
fuuuuuuuut fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut fuuutquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
wat een kamp gebouw, al die tierelantijnen en goude randjes
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
niemand mag met een camera voor de nachtwacht... alsof we het schilderij nog niet kennen
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
dit is toch ook geen goed duo.. de een de slappe lach en de andere een stijve hark
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
andre rieu heeft nog nooit iets zelf geschreven volgens mij
quote:
quote:
Zand in de vagijn?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
'dont cry for me argentina ' welke creatieve autist heeft dat bedacht.. origineelste ooit!
andrew lloyd webber denk ik zo uit mijn hoofdquote:Op woensdag 3 april 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
'dont cry for me argentina ' welke creatieve autist heeft dat bedacht.. origineelste ooit!
Ik heb ook een paar keer gelachen, en die posts pik je er niet uit.. dus dit is niet gebaseerd op de volledige waarheid!quote:Op woensdag 3 april 2013 20:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zand in de vagijn?
Of bounty's met pure chocoladequote:
Respect dat je er zoveel tijd in steekt.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zand in de vagijn?
Is toch heel erg oud?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:07 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht dat Droomland van Het Unieke Talent was.
Het loopt lekker wegquote:
Ik houd van cirkelredeneringenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Het loopt lekker weg
Wals dat is meer van de cirkels dus dat schiet niet op.
nee.. geen aansporing geven om dit geniale nummer te verkrachtenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:07 schreef Monolith het volgende:
Doe dan een walsvariant van God save the Queen van de Pistols ofzo.
quote:
Nee ik koop ook altijd cd'squote:Op woensdag 3 april 2013 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Die oudjes weten niet hoe downloaden werkt.
Jawel..ik weet alleen niet meer of ik het leuk vondquote:Op woensdag 3 april 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
huh? er was een band maar die speelde niet?
Die band was best te pruimen dit keer. Weet alleen de naam al niet meer.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel..ik weet alleen niet meer of ik het leuk vond
weet je het zeker dat ze speelde?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel..ik weet alleen niet meer of ik het leuk vond
Beans & Fatback.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Die band was best te pruimen dit keer. Weet alleen de naam al niet meer.
Ja die gast met dat opa petjequote:Op woensdag 3 april 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
weet je het zeker dat ze speelde?
Nee we hebben het collectief gehallucineerd.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
weet je het zeker dat ze speelde?
Ja dat weet ik nog wel, maar ik kan me niet meer herinneren dat ze muziek hebben gespeeldquote:
Het is maar goed dat je dat zegt want een dwdd-flopshow heb ik niet!quote:Op woensdag 3 april 2013 20:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik moest wel een paar keer lachen bij dtdd.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog wel, maar ik kan me niet meer herinneren dat ze muziek hebben gespeeld
Is ze op z'n snikkel gaan liggen?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Het is uit tussen Edgar en die blonde trouwens, over C 1000 gesproken.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:12 schreef Uccie het volgende:
Ik ga over naar gordon en zijn fashion victimstot morgen
Dat is Plus.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Het is uit tussen Edgar en die blonde trouwens, over C 1000 gesproken.
En dan Tinekut Schouten tegenkomen. *ril*quote:Op woensdag 3 april 2013 20:23 schreef Specularium het volgende:
C1000, daar wil je als bolle van de Plus nog niet dood gevonden worden.
Dit moet toch wel de meest vreselijke tafel zijn die ze daar tot op heden bij elkaar hebben gekregen, enke uitzondering na dan maar de vreselijke figuren overheersen.quote:Op donderdag 4 april 2013 07:52 schreef Karina het volgende:
Vanavond al onze favorieten:
In deze special over het Rijksmuseum: Fidan Ekiz, Robert Kranenborg, Jan Mulder, Peter Vandermeersch, Felix Rottenberg, Cecile Narninx, Johan Fretz, Adriaan van Dis, Joost Zwagerman, Hans Aarsman, Sylvana Simons, Remy van Kesteren, Iris Hond, Eric Vloeimans, tafelheer Marc Marie Huijbregts.
Toch had ik deze tafel afgelopen vrijdag liever gezien dan die overleden meuk die er toen zat.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit moet toch wel de meest vreselijke tafel zijn die ze daar tot op heden bij elkaar hebben gekregen, enke uitzondering na dan maar de vreselijke figuren overheersen.
Fidan Ekiz, Jan Mulder, Peter Vandermeersch, Felix Rottenberg, Johan Fretz, Sylvana Simons, en Marc Marie Huijbregts bij elkaar.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toch had ik deze tafel afgelopen vrijdag liever gezien dan die overleden meuk die er toen zat.
Fidan Ekiz,quote:Op donderdag 4 april 2013 07:52 schreef Karina het volgende:
In deze special over het Rijksmuseum: Fidan Ekiz, Robert Kranenborg, Jan Mulder, Peter Vandermeersch, Felix Rottenberg, Cecile Narninx, Johan Fretz, Adriaan van Dis, Joost Zwagerman, Hans Aarsman, Sylvana Simons, Remy van Kesteren, Iris Hond, Eric Vloeimans, tafelheer Marc Marie Huijbregts.
Speciale uitzending over het Rijksmuseum
Voor deze bijzondere uitzending kreeg DWDD toestemming om met een groot aantal vaste gasten nu al rond te lopen in het museum en dit bezoek te filmen. Zo schrijft Nico Dijkshoorn gedichten bij zijn lievelingswerken uit de collectie van het museum, neemt Joost Zwagerman ons mee op een toer langs de monumentale topstukken in de eregalerij en bespreekt topkok Robert Kranenborg zijn favoriete stillevens met eten. Jan Mulder neemt de buitenkant van het prachtig gerestaureerde museumgebouw voor zijn rekening. Ook Adriaan van Dis, Sylvana Simons, Marc Marie Huijbregts, Fidan Ekiz, Felix Rottenberg, Hans Aarsman, Peter Vandermeersch, Cecile Narinx en Johan Fretz vertellen aan tafel over hun bezoek en laten hun favoriete kunstwerken zien.
Als ouverture op de officiële opening van het Rijksmuseum laat DWDD ook een aantal exclusieve ‘wandelingen’ door de verschillende zalen zien. Pianiste Iris Hond en trompettist Eric Vloeimans verzorgen live in de studio de soundtrack bij deze exclusieve beelden.
Joost Zwagermanquote:Op donderdag 4 april 2013 07:52 schreef Karina het volgende:
Speciale uitzending over het Rijksmuseum
Voor deze bijzondere uitzending kreeg DWDD toestemming om met een groot aantal vaste gasten nu al rond te lopen in het museum en dit bezoek te filmen. Zo schrijft Nico Dijkshoorn gedichten bij zijn lievelingswerken uit de collectie van het museum, neemt Joost Zwagerman ons mee op een toer langs de monumentale topstukken in de eregalerij en bespreekt topkok Robert Kranenborg zijn favoriete stillevens met eten. Jan Mulder neemt de buitenkant van het prachtig gerestaureerde museumgebouw voor zijn rekening. Ook Adriaan van Dis, Sylvana Simons, Marc Marie Huijbregts, Fidan Ekiz, Felix Rottenberg, Hans Aarsman, Peter Vandermeersch, Cecile Narinx en Johan Fretz vertellen aan tafel over hun bezoek en laten hun favoriete kunstwerken zien.
Als ouverture op de officiële opening van het Rijksmuseum laat DWDD ook een aantal exclusieve ‘wandelingen’ door de verschillende zalen zien. Pianiste Iris Hond en trompettist Eric Vloeimans verzorgen live in de studio de soundtrack bij deze exclusieve beelden.
Welke is een de Iris Hond?quote:
Netjes.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:10 schreef marcodej het volgende:
Ik zit nu al met mn broekje uit. In de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |