Enigste museum de school heen ging was Afrika Museum ( multi culti flauwekul ) en een Sex museum dat ook een 'historisch ' museum was omdat er een stadsmuur naast stondquote:Op woensdag 3 april 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeger in alle musea geweest, met school. Incl. Anne Frankhuis en Rembrandthuis.
Zuurpruimen.quote:
NK ligt dan ook over 3 maanden in de as.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef OProg het volgende:
In Noord Korea hebben ze dit soort discussies niet.
Dat was het Tropenmuseum, en daar is niks mis mee.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Enigste museum de school heen ging was Afrika Museum ( multi culti flauwekul ) en een Sex museum dat ook een 'historisch ' museum was omdat er een stadsmuur naast stond
Oh ja het Seksmuseum ben ik ook geweestquote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Enigste museum de school heen ging was Afrika Museum ( multi culti flauwekul ) en een Sex museum dat ook een 'historisch ' museum was omdat er een stadsmuur naast stond
Iedereen die daar met de auto weleens rond heeft gereden, deelt die mening nietquote:
Dan hebben ze wel 60 jaar dit soort gezeik niet gehad.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
NK ligt dan ook over 3 maanden in de as.
Dat was echt heel leukquote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was het Tropenmuseum, en daar is niks mis mee.
En dat martelmuseum of hoe het heet.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja het Seksmuseum ben ik ook geweestWat een onzin.
Vroeger deed ik nog wel eens een fietster.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
Fietsen, zouden meer mensen moeten doen.
nee, afrika museum in heilige landstichting... hadden ze leem hutjes nagebouwdquote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet een sm-kelder ingelopen bent?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat martelmuseum of hoe het heet.
Vond het maar gare propaganda des verschilligheid.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet een sm-kelder ingelopen bent?
Oh dat klinkt misschien toch wel heel slechtquote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, afrika museum in heilige landstichting... hadden ze leem hutjes nagebouwd
Oh ja die tentoonstelling heb ik ook gezien in de Beurs van Berlage toen.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat martelmuseum of hoe het heet.
Nee. Dat zit in Amsterdam.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was bodies.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die tentoonstelling heb ik ook gezien in de Beurs van Berlage toen.
Verkleint de kans niet helemaal hoorquote:
Nee dat bedoel ik niet. De martelwerktuigen waren er eerst alleen als tentoonstelling in de Beurs later werd het een apart museum.quote:
Niet lachen jij, je valt uit je rol.quote:
In plaats dat je dit moment nou koestertquote:Op woensdag 3 april 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet lachen jij, je valt uit je rol.
Zo hebben we allemaal onze rol, ja toch Johan?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet lachen jij, je valt uit je rol.
Is een museum met martelwerktuigen uit de middeleeuwen, inclusief een iron maiden, en dat was niet in de beurs van berlage.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. De martelwerktuigen waren er eerst alleen als tentoonstelling in de Beurs later werd het een apart museum.
Kist. Of je zag een 18e eeuwse Billy.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:48 schreef OProg het volgende:
Dan heb ik de andere boekenkast gezien in Slot Loevestein..
Pfff eigenwijs. Een jaar of 10 geleden of nog langer was dat als tentoonstelling in de Beurs.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een museum met martelwerktuigen uit de middeleeuwen, inclusief een iron maiden, en dat was niet in de beurs van berlage.
Geen idee of dat eerst daar zat.
Ben ik ook geweest met de basisschool,quote:Op woensdag 3 april 2013 19:48 schreef OProg het volgende:
Dan heb ik de andere boekenkast gezien in Slot Loevestein..
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kist. Of je zag een 18e eeuwse Billy.
15 euro dacht ikquote:Op woensdag 3 april 2013 19:49 schreef Pedroso het volgende:
Heb het niet helemaal mee gekregen maar ben eigenlijk wel benieuwd.
Ga er zeker dit jaar heen. Wat zal de entree trouwens zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |