Klopt..dat werd ook te lang uitgemolken en toen haakten de kijkers af. Heroes is ook een goed voorbeeld van een tof idee wat te lang werd uitgemolken (in dit genre).quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
4400 is op een gegeven moment gecancelled toch? En ik dacht zonder een echt einde.

Ik zat even te denken, V is volgens mij ook zomaar gestopt. Kan me niet echt een einde herinneren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt..dat werd ook te lang uitgemolken en toen haakten de kijkers af. Heroes is ook een goed voorbeeld van een tof idee wat te lang werd uitgemolken (in dit genre).

heroes is verpest door de schrijvers al dan niet door de staking, maar door Sylar niet te laten doodgaan werd t snel een kutserie, omdat daarna alle toffe karakters moesten blijven leven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt..dat werd ook te lang uitgemolken en toen haakten de kijkers af. Heroes is ook een goed voorbeeld van een tof idee wat te lang werd uitgemolken (in dit genre).

Ik kende alleen V de jaren 80 serie maar als je kijkt in t topic over seizoenseindes dat ik laatst opende zieje hoe V eindigtquote:Op woensdag 24 juli 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat even te denken, V is volgens mij ook zomaar gestopt. Kan me niet echt een einde herinneren.
Nou hopelijk ronden ze dit gewoon netjes af.

Ik bedoel de remake. Staat die daar ook in?quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik kende alleen V de jaren 80 serie maar als je kijkt in t topic over seizoenseindes dat ik laatst opende zieje hoe V eindigt

Ja juist die met videoquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel de remake. Staat die daar ook in?

OK even kijken zometeen, er was wel een soort einde kan ik me herinneren, maar ik heb het idee dat het niet echt "af" was.quote:

Andere boeken van King die zo'n doomsday gevoel geven zijn 'Cell' en 'The Mist'quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:45 schreef maurisioo het volgende:
Net het boek gelezen. Niet erg ontopic, maar zijn er nog meer boeken van Stephen King die hier een beetje op lijken?

dit, en vooral heel moeilijk kijken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:54 schreef Timo12 het volgende:
Ik erger me ontzettend aan die Julia, ze doet me erg denken aan Kate uit Lost. Altijd maar de held uit willen hangen en dan altijd de domst mogelijke dingen doen.
 ) ook in Cloverfield speelde
 ) ook in Cloverfield speelde

Volgens mij zat aan V wel een einde, overwinning voor de mensen uiteraard.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat even te denken, V is volgens mij ook zomaar gestopt. Kan me niet echt een einde herinneren.
Nou hopelijk ronden ze dit gewoon netjes af.

niet dusquote:Op zondag 28 juli 2013 02:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij zat aan V wel een einde, overwinning voor de mensen uiteraard.

"The Stand" dan, alleen al om het introquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:58 schreef falling_away het volgende:
[..]
Andere boeken van King die zo'n doomsday gevoel geven zijn 'Cell' en 'The Mist'

Desperation is ook gaaf.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:45 schreef maurisioo het volgende:
Net het boek gelezen. Niet erg ontopic, maar zijn er nog meer boeken van Stephen King die hier een beetje op lijken?

heb ook een paar goede boeken gelezen afgelopen weekquote:Op vrijdag 26 juli 2013 19:45 schreef maurisioo het volgende:

TV / [USA] Cancelled / Ended / Renewed TV Series 2013/2014 #5quote:'Under the Dome' renewed by CBS
Under the Dome will return next summer for 13 more episodes, CBS announced today.
The drama based on Stephen King’s bestselling novel is averaging 13.84 million viewers this summer and a 3.5 rating/10 share in adults 18-49, according to Nielsen. The series has also enjoyed a big boost on DVR playback and Amazon’s Prime Instant Video, which says Under the Dome has been watched by more customers than any other series on the service.
“It’s the way television should be,” CBS Corp Chairman Leslie Moonves told reporters this morning at the Television Critics Tour in Los Angeles. “It’s the way television can be.”
Under the Dome tells the story of a small town that is suddenly and inexplicably sealed off from the rest of the world by an enormous transparent dome. The town’s inhabitants must deal with surviving the post-apocalyptic conditions while searching for answers to what this barrier is, where it came from, and if and when it will go away.

quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:54 schreef kensei het volgende:
Deze serie wordt echt per aflevering slechter zeg

quote:Op maandag 29 juli 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TV / [USA] Cancelled / Ended / Renewed TV Series 2013/2014 #5
 dus geen mooi afgerond verhaal het moet nog even uitgemolken worden.
 dus geen mooi afgerond verhaal het moet nog even uitgemolken worden.

quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:43 schreef mujentas het volgende:
Zijn ze nog van plan om iets te ondernemen om te ontsnappen?
Wat moet die vrachtwagen daar op de weg? Ze zitten opgesloten, waar wil die chauffeur naar toe rijden?
 inderdaad
 inderdaad

Dat was echt achterlijk jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:43 schreef mujentas het volgende:
Zijn ze nog van plan om iets te ondernemen om te ontsnappen?
Wat moet die vrachtwagen daar op de weg? Ze zitten opgesloten, waar wil die chauffeur naar toe rijden?

Ik hoop op domme aliens in seizoen 2, net als in Failing Skiesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]dus geen mooi afgerond verhaal het moet nog even uitgemolken worden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |