krijg je een seizoen flashbacks, flashforwards en alternatieve tijdlijnenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:22 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ja en nee.. Je kunt natuurlijk moeilijk nieuwe karakters introduceren. Je hebt maar 1 dorpje vol.
Plus nog een paar buiten 'The Dome' die connectie met het dorp hebben.
We zullen zien, dinsdag weer!
(Eigenlijk wil ik gewoon het boekeinde)
Sukkel.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:14 schreef VacaLoca het volgende:
Ik heb echt de hele tijd zo zitten kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niveautje Terra Nova (wat ik al verwachtte na zien van de trailer), maar dan met nog duffere acteurs (op Hank uit Breaking Bad en de sheriff na)
Dat psychopaatje had ik in 2 seconden al een hekel aan. Die domme kutkop terwijl die chick om 'm zit! Alsof ie 1+1 aan het uitrekenen was.
De begeleidende muziek ook eenwaard. Als uit een jaren 80 b-film.
Ik beschrijf slechts exact hoe ik, persoonlijk, de aflevering beleefde.quote:
Terra Nova met dit vergelijken. Dan snap je het niet helemaal.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik beschrijf slechts exact hoe ik, persoonlijk, de aflevering beleefde.
Heb het met moeite afgekeken.
Maar hey zonder makkelijk publiek zoals jij zouden simpele scriptschrijvers en b-acteurs nooit geld verdienen.
Ik krijg er hetzelfde gevoel bij. Dat heeft weinig met snappen te maken. Ik heb het niet over of het hetzelfde concept of whatever is.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Terra Nova met dit vergelijken. Dan snap je het niet helemaal.
En die angsten kwamen uit imo.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:31 schreef VacaLoca het volgende:
Kan interessant worden, maar ben beetje bang voor te Amerikaanse, duffe characters en gezeik met jeugdliefdes e.d. Valt in de trailer wel mee, en niks mis met bv. Dean Norris (Breaking Bad), maar ben er toch bang voor
24 juni premiere iig, 13 afleveringen.
Oh en: Simpsons did it!
Leer godverdomme nederlands, druiloorquote:Op maandag 1 juli 2013 16:17 schreef VacaLoca het volgende:
Doe het vooral weer
Had moeten weten dat ik me de moeite van een nadere toelichting had kunnen besparen
ik kan er weinig over zeggen momenteel behalve dat t me tot dusver aanspreekt. maar dat gebeurt niet vaak. t was een pilot aflevering, t kan nog alle kanten op qua kwaliteitquote:Op maandag 1 juli 2013 19:08 schreef VacaLoca het volgende:
En toch ben ik de enige die wat inhoudelijks over de serie gepost heeft
ik was dus niet de enige die een Jericho gevoel hier bij kreegquote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef Dagonet het volgende:
Zolang het geen niveau Jericho bereikt geef ik het nog een paar afleveringen de kans.
Mysterious stranger/bad boy. Burgemeester met foute zoon. Small town USA afgesloten van de buitenwereld.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik was dus niet de enige die een Jericho gevoel hier bij kreeg
viel mij ook een klein beetje tegen... beetje hetzelfde idee als Lost en The Walking Dead. Een kleine gemeenschap die opgesloten zit met personages als de psycho, de held, de bad guy, de 2 alpha males die vechten om het leiderschap etc. etc. en de soap-verhaaltjes die tussen de personages ontstaat. Ben alleen toch wel benieuwd wat die dome precies isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Aflevering twee is inmiddels beschikbaar. Weinig nieuws qua verhaallijn en de dialogen + karakters zijn toch wel erg typisch en voorspelbaar. Ik weet het niet met deze serie, ik denk stiekem dat het een misser wordt.
Ik weet het ook nog niet met deze serie, maar een hit is het zeker. Het haalt kijkcijfers waar ze bij CBS bínnen het tv-seizoen al superblij mee zouden zijn, maar voor de zomerperiode zijn ze enorm hoogquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Aflevering twee is inmiddels beschikbaar. Weinig nieuws qua verhaallijn en de dialogen + karakters zijn toch wel erg typisch en voorspelbaar. Ik weet het niet met deze serie, ik denk stiekem dat het een misser wordt.
Heb de eerste aflevering gezien (pilot) en ben het grotendeels met je eens hoor. Het gegeven is leuk, maar de uitvoering is echt niet best. Gewoon echt B-film-achtig en -op een negatieve manier- erg Amerikaans idd. Jammer, want op zich ben ik wel erg benieuwd naar hoe het nou allemaal zit met die koepel, maar heb ik ook weer geen zin om naar tenenkrommende karakters en tenenkrommend acteerwerk te zitten kijken... De respons van die karakters ook op het hele gebeuren iddquote:Op maandag 1 juli 2013 16:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik krijg er hetzelfde gevoel bij. Dat heeft weinig met snappen te maken. Ik heb het niet over of het hetzelfde concept of whatever is.
Ik kreeg het gevoel met de teaser al. Mijn post toen:
[..]
En die angsten kwamen uit imo.
De style is veel te 'Amerikaans', veel te clean ipv rauw.
Op 'Hank' na heb ik vooralsnog 0,0 met de overige characters. Enige wat opvalt zijn de slechte acteerprestaties en de ongeloofwaardige responses tot het hele gebeuren (in het algemeen ook, men gaat wel erg snel over op orde van de dag - en met een 'what the heck' weet je al weer met wat voor softe tv-zender je hebt te maken wat niet veel beloofd qua rauwheid)
Je ziet nu al dat er veel teveel storylines in korte tijd afgewisseld worden, beetje As the World Turns achtig.
Dat die kop van die gast me vanaf 1e seconde mateloos irriteerde, tja is persoonlijk.
Die valse viool spanningsmuziek vond ik ook aardig cringe-waardig.
Het hele geheel had gewoon zoals ik al melde een! effect op me. Wellicht dat ik er niet lekker inkwam door whatever externs maar gezien ik het gevoel bij de trailer al had denk ik niet dat dit 'm voor mij gaat worden.
Dat ventileerde ik in pure vorm... om dan persoonlijk te worden... bitch please.
Vooral dit is voor mij ook de reden om het te blijven volgen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:21 schreef Palomar het volgende:
Ben alleen toch wel benieuwd wat die dome precies is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |