Ja. Wellicht kan er, net als met Game of Thrones, een boektopic en een tv topic komen eventueel ofzo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
En zullen we inderdaad afspreken dat het hier puur om de serie gaat en niet om het boek en hoe dit daar wellicht van afwijkt?
een miniserie, met als doel om hierna alsnog meer seizoenen te komen. Raar verhaal, maar zo zei "Hank Schrader" het in een interview. Hij durfde het wel aan om een 2e seizoen re garanderen overigens. Was bij Conan geloof ik.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:40 schreef tompsv18 het volgende:
Maar blijft het bij 1 seizoen, of is het mogelijk dat ze het boek op gaan delen in meerdere seizoenen?
Hahaha, vandaag de pilot gezien en ik moet bekennen dat ik exact dezelfde gedachte had !quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef SteveBudin het volgende:
Pilot viel niet tegen, nu maar hopen dat er ook echt wat gaat gebeuren in die koepel.
Het ziet er wel vrij voorspelbaar uit qua karakters en daarom heb ik nu al een hekel aan die negerin. Het zou mooi zijn als die snel doodgaat maar die zal dan wel net weer lang in leven blijven zodat ze lekker overal haar mening over kan geven (waar niemand op zit te wachten)
.
Hank is van Breaking Bad. Je ben in de war met John Locke denk ik...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:33 schreef Stefan het volgende:
Ow hij is van Lost zeker-. Serie nooit gezien
BB kijk ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:42 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Hank is van Breaking Bad. Je ben in de war met John Locke denk ik...
Er zitten in UTD wel twee mensen uit Lost (de sheriff, piloot Frank Lapidus in Lost, en de serveerster in het restaurant, de moeder van Kate in Lost (en ook daar serveerster)).quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
BB kijk ik ook niet.Maar idd, ik dacht die kale van Lost, vriendin keek het tot seizoen 3
Das die piloot. Best wel een grote rol vind ik hoor.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:48 schreef DJKoster het volgende:
De pacemaker-sherrif speelt in Lost (klein rolletje),
Je hebt gelijk, het is alweer even geleden.. Lost.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Das die piloot. Best wel een grote rol vind ik hoor.
True. Binnenkort de blurays maar eens gaan kijken daarvanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:51 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is alweer even geleden.. Lost.![]()
Het is maar een mini-serie van 13 afleveringen he, dan moet je wel snel al je karakters op tafel gooien.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:50 schreef Stefan het volgende:
Ik heb gister even gelezen op Wikipedia wat het plot was incl eind, best intrigerend uitgangspunt. Maar behalve het beroerde acteerwerk (CGI kan ik nog mee leven) begon het met die 10 karakters al als een soap.
Bij The Walking Dead zagen we in de pilot maar 1 hoofdpersoon en een handvol bijpersonen
Met mogelijk een vervolg in een 2e seizoen hoor!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:58 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Het is maar een mini-serie van 13 afleveringen he, dan moet je wel snel al je karakters op tafel gooien.
(In het boek staat er voorin een overzicht van de karakters en hun baan/relatie, het zijn er best veel..)
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met mogelijk een vervolg in een 2e seizoen hoor!
Dus geen conclussie?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met mogelijk een vervolg in een 2e seizoen hoor!
Omdat ik toch niet zo van dit soort dingen houquote:
Ga je nu stoppen met kijken of kom je iedere week terug om te zeiken?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:14 schreef VacaLoca het volgende:
Ik heb echt de hele tijd zo zitten kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niveautje Terra Nova (wat ik al verwachtte na zien van de trailer), maar dan met nog duffere acteurs (op Hank uit Breaking Bad en de sheriff na)
Dat psychopaatje had ik in 2 seconden al een hekel aan. Die domme kutkop terwijl die chick om 'm zit! Alsof ie 1+1 aan het uitrekenen was.
De begeleidende muziek ook eenwaard. Als uit een jaren 80 b-film.
Goed ideequote:Op zondag 30 juni 2013 02:47 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ga je nu stoppen met kijken of kom je iedere week terug om te zeiken?
Dat is best triest.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:14 schreef VacaLoca het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niveautje Terra Nova (wat ik al verwachtte na zien van de trailer), maar dan met nog duffere acteurs (op Hank uit Breaking Bad en de sheriff na)
Dat psychopaatje had ik in 2 seconden al een hekel aan. Die domme kutkop terwijl die chick om 'm zit! Alsof ie 1+1 aan het uitrekenen was.
Ook gedaan tot ep 7quote:Op zondag 30 juni 2013 03:21 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed Revolution gaan kijken.
http://www.cinemablend.co(...)ne-Season-56232.htmlquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:40 schreef tompsv18 het volgende:
Maar blijft het bij 1 seizoen, of is het mogelijk dat ze het boek op gaan delen in meerdere seizoenen?
Oh sorry ik wist niet dat je het top moest vinden. Veel plezier ermee.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:47 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ga je nu stoppen met kijken of kom je iedere week terug om te zeiken?
Mooi. Ik zie de potentie tot meerdere jaren tofheid ook wel idd!quote:Op zondag 30 juni 2013 11:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://www.cinemablend.co(...)ne-Season-56232.html
Ja en nee.. Je kunt natuurlijk moeilijk nieuwe karakters introduceren. Je hebt maar 1 dorpje vol.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mooi. Ik zie de potentie tot meerdere jaren tofheid ook wel idd!
krijg je een seizoen flashbacks, flashforwards en alternatieve tijdlijnenquote:Op zondag 30 juni 2013 14:22 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ja en nee.. Je kunt natuurlijk moeilijk nieuwe karakters introduceren. Je hebt maar 1 dorpje vol.
Plus nog een paar buiten 'The Dome' die connectie met het dorp hebben.
We zullen zien, dinsdag weer!
(Eigenlijk wil ik gewoon het boekeinde)
Sukkel.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:14 schreef VacaLoca het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik beschrijf slechts exact hoe ik, persoonlijk, de aflevering beleefde.quote:
Terra Nova met dit vergelijken. Dan snap je het niet helemaal.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:44 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik beschrijf slechts exact hoe ik, persoonlijk, de aflevering beleefde.
Heb het met moeite afgekeken.
Maar hey zonder makkelijk publiek zoals jij zouden simpele scriptschrijvers en b-acteurs nooit geld verdienen.
Ik krijg er hetzelfde gevoel bij. Dat heeft weinig met snappen te maken. Ik heb het niet over of het hetzelfde concept of whatever is.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Terra Nova met dit vergelijken. Dan snap je het niet helemaal.
En die angsten kwamen uit imo.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:31 schreef VacaLoca het volgende:
Kan interessant worden, maar ben beetje bang voor te Amerikaanse, duffe characters en gezeik met jeugdliefdes e.d. Valt in de trailer wel mee, en niks mis met bv. Dean Norris (Breaking Bad), maar ben er toch bang voor
24 juni premiere iig, 13 afleveringen.
Oh en: Simpsons did it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |