Ik ook niet, screentime voor Britt is altijd +1quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:30 schreef wolfrolf het volgende:
Oh verrek ja, die verandering in de spoiler! Ik jeukte al achter mijn oor dat ik dat iets anders gelezen had.
Ik kan er niet mee zitten.
Ik vond het te traag gaan ofzo. Mijn aandacht dwaalde af. Kan beuren!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:35 schreef Pek het volgende:
Wel apart dat zoveel mensen blijkbaar niet door het boek heen konden komen
Viel mij ook op, die Juniorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:46 schreef FredVleespet het volgende:
Alleen het acteerwerk is niet echt best.
Mij niet, is een beetje voorspelbaar en teveel voor de hand liggende detail wat mij betreft.quote:Op woensdag 26 juni 2013 08:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Meh?? Dat sfeertje spreekt mij juist zo aan
Denk dat zijn rol wel over is na die exploderende pacemakerquote:Op woensdag 26 juni 2013 09:28 schreef JayHovah het volgende:
Ondanks dat ik het boek heb gelezen en het verhaal dus herken kijkt het lekker weg. In het begin als de koepel "valt" met die koe is de Stephen King hand wel meteen goed te merken.
Ben benieuwd naar episode 2!
En trouwens, iedereen heeft het over Big Jim (Hank uit BB) maar ook leuk om Sherriff Duke te zien (Jeff Fahey, JT uit QT's Planet Terror).
quote:Op woensdag 26 juni 2013 01:00 schreef remlof het volgende:
What if the government build this fence?
-I doubt it.
Why?
-Coz it works
Denk het ook wel maar dan blijft het evengoed leuk dat hij langskwam toch....?quote:Op woensdag 26 juni 2013 10:39 schreef kensei het volgende:
[..]
Denk dat zijn rol wel over is na die exploderende pacemaker
Jup, maar een bijrol in de seizoensopening in niet zo interessant als een goede acteur in de vaste castquote:Op woensdag 26 juni 2013 11:11 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Denk het ook wel maar dan blijft het evengoed leuk dat hij langskwam toch....?
RACISM!!!!!!11 RAAAAAACISM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111quote:Op woensdag 26 juni 2013 15:43 schreef SteveBudin het volgende:
Pilot viel niet tegen, nu maar hopen dat er ook echt wat gaat gebeuren in die koepel.
Het ziet er wel vrij voorspelbaar uit qua karakters en daarom heb ik nu al een hekel aan die negerin. Het zou mooi zijn als die snel doodgaat maar die zal dan wel net weer lang in leven blijven zodat ze lekker overal haar mening over kan geven (waar niemand op zit te wachten)
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |