Komt door dat jankwijfquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:10 schreef CrushedTinBox het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd is niet goed te zien, maar binnen 5 seconden zijn Barbie's haren een stuk natter geworden.
Inderdaad. Best apart voor iemand die met name op de 'details' let.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
paar afleveringen geleden zag je dat er water door de dome kwam
het plot is lek van alle kanten volgens mijquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Inderdaad. Best apart voor iemand die met name op de 'details' let.
De dome gelukkig ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het plot is lek van alle kanten volgens mij
Ik dacht het verhaal gaat eindelijk vooruit met die detector. Teleurstelling alom toen ze bij die kut kinderen kwamenquote:
Ik zat ook al te denken: raakt de benzine nooit op? Ik zie elke keer een zooi auto's rijden. En dat de supermarkt nog niet al was uitverkocht vond ik ook een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:16 schreef Palomar het volgende:
Dat met die vrachtwagen sloeg nergens op iddSowieso dat ze allemaal maar ongeremd brandstof, voedsel, elektriciteit etc. gebruiken (en uitlaatgassen produceren) in een afgesloten koepel maakt het wat ongeloofwaardig... Hecht zelf altijd veel waarde aan de kleine details die het verhaal geloofwaardig maken.
Al blijf ik de serie nog wel interessant vinden. Komen nu ook wat meer ontwikkelingen zoals rellen onder de mensen en meer over die dome.
Ja, dat stukje met die vrachtwagen was heerlijk ongeloofwaardig. Ik zou ook keihard door het dorp gaan rijden met mijn vrachtwagen in een Dome met een omtrek van 10km, lekker van de ene kant naar de andere kant toerenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:43 schreef mujentas het volgende:
Zijn ze nog van plan om iets te ondernemen om te ontsnappen?
Wat moet die vrachtwagen daar op de weg? Ze zitten opgesloten, waar wil die chauffeur naar toe rijden?
Je weet in deze serie dat je je niet teveel vragen moet stellen, want dan gaat 't frustreren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:43 schreef JayHovah het volgende:
Toch wel leuk dat iedereen tot dezelfde conclusies komt:
- Het acteerwerk is dramatisch slecht
- Zoveel plotholes in het verhaal dat het komisch wordt
- 'Problemen' door de dome die opeens opgelost worden
- Niemand die enigsinds de situatie rondom Big Jim en zijn zoon verdacht vindt (wat dacht je van de enorme voorraad propane maar alleen in episode 1 naar gerefereerd werd)
Desondanks.....kijkt het toch leuk weg! Het niveau overstijgt een gemiddelde aflevering van GTST niet maar het is ideaal om eventjes je gedachten op 0 te zetten en dom te kijken!
Ik heb het boek trouwens ruim voor deze serie gelezen en dat scheelt dat je sommige vraagstukken al weet...
Er zitten inderdaad genoeg plotholes in maar vergeet niet dat ze nog maar 6 dagen in de dome zitten. Voedsel en brandstof hoeven dus nog geen probleem te zijn, al werd het de laatste aflevering wel duidelijk dat het een probleem begint te worden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:38 schreef jpjedi het volgende:
Zuurstof ongelimiteerd, uitlaatgassen blijven uitstoten en ongelimiteerd brandstof en voedsel. Tja...
Dat laatste ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:38 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik lees het topic nog even niet, is dit een aanrader of een serie die jullie nog kijken omdat jullie er nou eenmaal aan begonnen zijn?
Boek is leuker.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:38 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik lees het topic nog even niet, is dit een aanrader of een serie die jullie nog kijken omdat jullie er nou eenmaal aan begonnen zijn?
Ah, ik kreeg al een beetje een Revolution-vibe. Als in 'leuk idee, veel op de uitvoering aan te merken'.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:08 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dat laatste ja.
Ik zou even wachten tot het eerste seizoen klaar is en dan de hele rits in een keer snel doorheen blazen want het niveau in deze show is GTST achtig slecht. Heel slecht geschreven en daardoor ook slecht geacteerd.
Als je houd van intelligente shows dan is deze niet voor jou.
Ja het grote probleem is dat de show een premiere had van 15+ million viewers.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ah, ik kreeg al een beetje een Revolution-vibe. Als in 'leuk idee, veel op de uitvoering aan te merken'.
Met een radiootje door het bos of met een groep stoere knapen en een halftrack?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:06 schreef Chewie het volgende:
Het is niet echt een aanrader maar blijf het voorlopig nog wel volgen.
Alleen jammer dat er een tweede seizoen is aangekondigd, had gewoon het boek afgerond en had een ander boek van King genomen voor de volgende zomerserie.
Bijvoorbeeld een zomer lang wandelen door het noord-oosten van de VS.
Die laatstequote:Op woensdag 31 juli 2013 17:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met een radiootje door het bos of met een groep stoere knapen en een halftrack?
Ik denk dat die beter zou werken als film, maar met lange cuts van het landschap en de weg en goede muziek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |