hahaquote:
Ik had overschrijfbriefjes die gingen gewoon met de post.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Maar ach boeiend. Vroeger moest ik lopend naar de bank om geld over te maken.
quote:
Je was juist zo lekker bezig in dat Patrik Diks topic.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:49 schreef sp3c het volgende:
vandaag niet hoor ik heb geen zin om die drukte te modden
Hoe is het met jouw dotje?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:18 schreef Karina het volgende:
En vanavond houden we het netjes mannen. Behalve misschien tijdens Hotter than my Dotter.
Volgens mij hebben NWS-mods het het drukste van alle subfora'squote:Op woensdag 3 april 2013 17:49 schreef sp3c het volgende:
vandaag niet hoor ik heb geen zin om die drukte te modden
Nouja, vlak Corrie niet uit, die doet helemaal niks.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben NWS-mods het het drukste van alle subfora's
Ik stook niet in dat topic.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je was juist zo lekker bezig in dat Patrik Diks topic.
Specu is daar nu ook lekker aan het stoken, dus je gaat nog werk krijgen
Dat blauwe kleurtje was er toch alleen om Corrie's sherryconsumptie van die dag aan te geven?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, vlak Corrie niet uit, die doet helemaal niks.
Jammer, leuk topic om in te stoken.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik stook niet in dat topic.
Iets te serieus.
ja doe ook maar gewoon niet meerquote:Op woensdag 3 april 2013 18:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jammer, leuk topic om in te stoken.
Mijn pogingen werden helaas direct door sp3c verwijderd
Het erge is dat dat dus idd door servicemedewerker Roy is verteld aan een hoop klanten.quote:
Niemands saldo klopt. Ik kan mijn saldo al een uur of 4 niet bekijkenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:16 schreef sp3c het volgende:
wat is er met ING trouwens, klopt mijn saldo niet meer ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |