Vroeger kwam er op Rotterdam Blaak vaak een zwerver die hele rijmpjes improviseerde ipv alleen zijn hand op te houden. En ik ben hem daar 's ochtends, 's middags en 's avonds tegengekomen en altijd was hij in staat om een goed rijmpje te produceren. Enige zwerver die ik vaak wat heb gegeven.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:11 schreef Boldface het volgende:
[..]
Hier voor de supermarkt staat altijd zo'n zwerver-type dat tegen jan en alleman aanpraat alsof hij ze al jaren kent. Dat gaat gepaard met diepzinnige teksten uit de categorie "mooi weer hè?"
Vaak staat hij er na sluitingstijd ook nog. Een half uur later fietst hij weg, op z'n iets te nieuwe damesfiets.
Ja, die ken ik!quote:Op woensdag 3 april 2013 15:44 schreef OProg het volgende:
Bij de Bijenkorf in Rotterdam staat al vele jaren een donker mannetje met een bochel die constant 'Maak me blij maak me blij... koop een krantje bij mij' zingt.
Opmerkelijk inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:21 schreef Karina het volgende:
Ik vind het in ieder geval mooi te horen dat er nog mensen zijn die zich iets aantrekken van zwervers.
Zelf merk ik wel dat het stukken minder is geworden met zwervers in de stad. Misschien zijn er minder junkies? Of is er meer opvang? Vroeger zag ik er in ieder geval veel meer.
Koppijn krijg ik daarvan.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:47 schreef Tem het volgende:
Ja, en daar tegenover staan ze het woord van God door een microfoon te schreeuwen.
Die zat een paar weekjes geleden in de buurt van de Burger King daar.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, die ken ik!
Daar staat de oudste collectant van Nederland trouwens ook vaak.
Klopt, hij loopt vaak dat stukkie af en gaat op 1 van de kruispunten staan. Heb hem ook weleens bij het kunstwerk biij de Mediamarkt gezien.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die zat een paar weekjes geleden in de buurt van de Burger King daar.
quote:
Klopt, Gordon en hommelplaatjes pas na 18.00uurquote:
Niks mis met simplistische paints.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |