25 aprilquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende: Pieter Derks, willen jullie die top comedian live zien?
quote:
Hetroquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Valt deze vrouw op Matthijs of Claudia?
Samen hebben ze net genoeg chromosomen om een man óf vrouw naar keuze van te maken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
vooral de kerel ziet er best vrouwelijk uit
Komt door zijn kapsel...quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
vooral de kerel ziet er best vrouwelijk uit
Dat ze maar snel ruzie mag krijgen met alles en iedereen die op tv of radio komt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die ging het toch niet doen, ruzie met de NOS.
schijnt ook gevraagd te zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:04 schreef OProg het volgende:
Dries Roelvink zal wel gedacht hebben dat ze ook hem zouden vragen.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:04 schreef OProg het volgende:
Dries Roelvink zal wel gedacht hebben dat ze ook hem zouden vragen.
Je moet wat als de toppers niet willen.quote:
Claudia de nieuwe Mart Smeets?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Erik Diekstra wordt de nieuwe Rob Trip
Want is man.quote:
Logisch toch, je kunt toch niet publiek zeggen waarom iemand anders die daar ook werkt niet geschikt is?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:05 schreef padlarf het volgende:
Wat is die kerel defensief zeg. Nergens voor nodig zou je denken.
Ze hebben enkers nodig.quote:
Dat wordt hermandescherman alquote:
Dát was het, ik kon er even niet op komen.quote:
Waar verder allemaal naast oor dan?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:06 schreef SwiffMeister het volgende:
Ze doet me denken aan dat mens van die verfilmde trilogie "Man die vrouwen haat" enzo.
quote:
Leuker dan die druiloor naast haar.quote:
Zitten er ook, beetje hoog in haar oor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh ik dacht dat er meerdere in haar oor zaten
Alleen jammer dat ze haar haar zo kort heeftquote:
quote:
Ik had het niet per se over haar uiterlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze haar haar zo kort heeft
kaal...quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
1 stap verwijderd van een echt kort pittig kapsel
Wat langer zou inderdaad een goed idee zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik vond die langere kapsels anders niet mooier, misschien wel als ze een mooi lang kapsel neemt en niet zo'n aangevreten rattenkapsel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
quote:
Niemand was dat vandaag.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef Norrage het volgende:
Matthijs was duidelijk niet in vorm vandaag
Ja, dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is dat iets om over op te scheppen?
Nope, hij komt alleen. Nou ja, met chauffeur, adjudant etc.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Barcelona is er dan toch uitgegooid door hun dopingverleden?
quote:
Ik had 2 dingen getipt. Docusoap over het Concergebouworkest en Prinses zoekt Man.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
nu heb ik niks te kijken tot de rijdende rechter op tv komt
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef Pietepietje het volgende:
Mijn leven in puin oid op RTL4 misschien?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
nu heb ik niks te kijken tot de rijdende rechter op tv komt
ik heb catfish erop gezet via upc on demandquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mijn leven in puin oid op RTL4 misschien?Ik ga denk ik maar eens kijken, voel ik mezelf weer beter over m'n eigen puinhoop die nog lang zo erg niet is.
Tnxquote:
quote:Twee directieleden Rijksmuseum
De heropening van het Rijksmuseum vormt op 4 april een speciale thema-uitzending van De Wereld Draait Door. De uitzending zal volledig in het teken staan van het gerestaureerde museum dat tien jaar gesloten is geweest voor het publiek.
Op 25 maart zat Ruud Gullit aan tafel om te vertellen over zijn jeugdherinneringen aan het Rijksmuseum. Op 3 april blikken we verder vooruit met twee directieleden van het Rijks. Aan tafel: algemeen directeur Wim Pijbes, directeur collecties Taco Dibbits en hoofd geschiedenis Martine Gosselink.
Koningsbal: André Rieu en André van Duin
Met optredens van André Rieu en zijn orkest, André van Duin en Martijn Fischer in zijn rol van André Hazes is het avondprogramma voor het Koningsbal in Amsterdam goeddeels rond.
Tafelheer: Jort Kelder
Spijtig dat ik dit weet, maar las vorige maand dat Claudia weer 'Knetterverliefd' was.quote:
Het moet ook allemaal zo 'lekker Hollands'. Walgelijkquote:Op woensdag 3 april 2013 09:53 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het ook leuk hoor, maar al die kutfeesten die ze nu proberen te organiseren zijn echt achterlijk. Was dat 30 jaar geleden ook zo?
Niks mis mee, maar ze moeten stoppen met dat plagiaatliedje en al die onzin eromheeen.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het moet ook allemaal zo 'lekker Hollands'. Walgelijk.
Ook RTL he !quote:Op woensdag 3 april 2013 11:13 schreef Specularium het volgende:
Niks mis mee, maar ze moeten stoppen met dat plagiaatliedje en al die onzin eromheeen.
De NOS gaat dit 16 uur non-stop verslaan, lijkt mij voldoende.
Ik ook niet. Het is dat ik dan waarschijnlijk moet werken in Amsterdam die dag, en ik zou het kijken als ik vrij was, maar ik ga toch niet aan die onzin mee doen. Een koningslied, een koningsdans, een konings-weet-ik-veel-watquote:Op woensdag 3 april 2013 09:29 schreef Jivis het volgende:
Wel grappig dat de media ons het idee geven dat heel Nederland enorm bezig is met die troonswisseling, maar daar merk ik in mijn omgeving niks van.
En daarna koekhappen als een mongool.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:43 schreef OProg het volgende:
Ik zuip die dag altijd wel als een koning.
Leuk stuk, lijkt mij een enorm verknipte gastquote:Op woensdag 3 april 2013 16:24 schreef Heufd het volgende:
http://www.vn.nl/Archief/(...)die-limit-pushen.htm
Dit al gelezen? Leuk interview met Sander van de Pavert tijdens het maken van een filmpje.
En uiteindelijk geven we de WC-pot een hengst.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:43 schreef OProg het volgende:
Ik zuip die dag altijd wel als een koning.
Nee die heb je nog nodig als je teveel hebt gezopen, om boven te hangen.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En uiteindelijk geven we de WC-pot een hengst.
Amsterdam, dus het wordt een topshowquote:Op woensdag 3 april 2013 19:22 schreef Latert het volgende:
Rijksmuseum![]()
Inhuldiging![]()
DIt wordt een enorme kutshow.
Oh, ze zijn al weg, ik hoor die gozer nooit met zijn spraakgebrek.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:22 schreef OProg het volgende:
We zijn al weg
wie houdt ons nu nog tegen
even zijn we vrij
en zeg nou zelf
wat heb je te verliezen
en je hebt toch alle tijd?
kom maar aan boord want
je bent al overstag
en er is niets vandaag
dat je niet kan of mag
Het is een mooie dag
het is een mooie dag
en alles kan en mag vandaag
het is een mooie dag vandaag
![]()
![]()
Mijn geboortestad <3quote:
Zo proaten ze in Roattuhdam.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, ze zijn al weg, ik hoor die gozer nooit met zijn spraakgebrek.
Zou ik ook doen, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Thuiswedstrijdje voor Matthijs.
Zoals zo vaak.
Welke wel?quote:
wat is dat voor een tekst? O.oquote:Op woensdag 3 april 2013 19:22 schreef OProg het volgende:
We zijn al weg
wie houdt ons nu nog tegen
even zijn we vrij
en zeg nou zelf
wat heb je te verliezen
en je hebt toch alle tijd?
kom maar aan boord want
je bent al overstag
en er is niets vandaag
dat je niet kan of mag
Het is een mooie dag
het is een mooie dag
en alles kan en mag vandaag
het is een mooie dag vandaag
![]()
![]()
Blof zou er jaloers van worden.quote:
De meeste niet. Maar in deze C1000 reclame's pretenderen ze grappig te zijn en dat maakt het des te vervelender.quote:
Heb je weer de fles azijn aan je mond gezet?quote:
ja en zometeen Galatasaray tegen Bayern.quote:
Jaaa!quote:
En je de pleuris vreten aan appelgebak.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel leuk, beetje bij andere mensen gluren.
Hij doet een Zwagerman.quote:
Ook weer niet goed?quote:
quote:
Herhalingen kijkenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:32 schreef tralalala het volgende:
Ik zit gewoon elke keer naar dat pauper DWDD te kijken terwijl er tegelijkertijd dagelijks een oude aflevering van Blik op de Weg op tv is.
cricket of dat met die poortjes ?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nee, dat met die balletjes en een stok om ermee tegenaan te slaan man.
Polo denk ik, op een paard.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nee, dat met die balletjes en een stok om ermee tegenaan te slaan man.
Dat is nog niet zo lang.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:32 schreef tralalala het volgende:
Ik zit gewoon elke keer naar dat pauper DWDD te kijken terwijl er tegelijkertijd dagelijks een oude aflevering van Blik op de Weg op tv is.
Dat. Lijkt me vrij simpel, snap de link met sport niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent de sportman hier, hoe spel je dat dan?
zoals jij spelde....denk ikquote:
Nee hij is dan het paardquote:Op woensdag 3 april 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een of andere manier zie ik Jort niet op een paard.
Deden wij vroegâh regelmatig.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat. Lijkt me vrij simpel, snap de link met sport niet.
Glennis erbij halenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Op een of andere manier zie ik Jort niet op een paard.
Hoezo cultuurbarbaar? Dit is gewoon pretentieus gelul.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:33 schreef BlueMage het volgende:
Ik zal wel 'n cultuurbarbaar zijn maar dit boeit me gewoon niet.
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:34 schreef henkde_j het volgende:
Dit is nu iets waar we als Nederland trots op kunnen zijn
Ik ben trotser op de coffeeshops dan de museaquote:Op woensdag 3 april 2013 19:34 schreef henkde_j het volgende:
Ik kom haast nooit in musea, maar ben het met je eens.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:34 schreef henkde_j het volgende:
Joost Zwagerman heeft een nieuwe gemaakt.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Uiteindelijk hangt dezelfde Nachtwacht er toch weer gewoon?
In het knalblauw.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Joost Zwagerman heeft een nieuwe gemaakt.
Ik ga er in het najaar wel heen, als de hype een beetje over is. De Nachtwachtquote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Ik word hier wel nieuwsgierig van hoor. Als het zelfs al op de DD staat.
Ik weet niet hoe het was, dus weet het verschil niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:36 schreef henkde_j het volgende:
Ben wel echt benieuwd hoe het geworden is. (eigenlijk meer benieuwd naar het gebouw dan naar de kunst)
Ik ook.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:36 schreef henkde_j het volgende:
Ben wel echt benieuwd hoe het geworden is. (eigenlijk meer benieuwd naar het gebouw dan naar de kunst)
Ik weet ook niet hoe het was. Maar wat ik tot nu toe heb gezien van de verbouwing ziet er geweldig uitquote:Op woensdag 3 april 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het was, dus weet het verschil niet.
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
wat een kamp gebouw, al die tierelantijnen en goude randjes
Ook weer niet goed.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:39 schreef Specularium het volgende:
Jeroen Pauw had haar graag in de show willen hebben vanavond.Nu gaat Jort ermee vandoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeroen Pauw had haar graag in de show willen hebben vanavond.Die moest nu met die dooie katten vrouw...weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Te weinig stickertjes?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
Laatste van mij was in 2007 in Madrid.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik ben echt al tijden niet meer in een museum geweest terwijl ze hier zowat om de hoek zijn. Wordt echt wel weer eens tijd.
Jeroen Pauw had haar graag in de show willen hebben vanavond.Is ook een mooie vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er wel eens geweest, maar kan mij er weinig meer van herinneren. Behalve de Nachtwacht dan.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het was, dus weet het verschil niet.
Ik had er vandaag nog over met een aantal mensen. Als het in je eigen stad is ga je er niet zo snel heen. Ik ben zelf ook nooit in het Stedelijk, van Gogh of Anne Frank Huis geweest. Raar eigenlijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
Ik ben echt al tijden niet meer in een museum geweest terwijl ze hier zowat om de hoek zijn. Wordt echt wel weer eens tijd.
I was er in december, maar toen was het slechts een vleugel die op was met een aantal top werkenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:40 schreef wdn het volgende:
Zeg die kerel zijn mond lijkt op de van de Joker uit Batman.
Ik dan ook nog alleen maar dat die erg groot wasquote:Op woensdag 3 april 2013 19:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens geweest, maar kan mij er weinig meer van herinneren. Behalve de Nachtwacht dan.
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:40 schreef wdn het volgende:
Zeg die kerel zijn mond lijkt op de van de Joker uit Batman.
enige schilderij dat ook niet verplaatst is.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
niemand mag met een camera voor de nachtwacht... alsof we het schilderij nog niet kennen
De zuigt er volgens mij wel een wokkel van.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die moest nu met die dooie katten vrouw...weer
Zo, niet te zuinig.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:41 schreef OProg het volgende:
[..]
De zuigt er volgens mij wel een wokkel van.
Vroeger in alle musea geweest, met school. Incl. Anne Frankhuis en Rembrandthuis.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:40 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ik had er vandaag nog over met een aantal mensen. Als het in je eigen stad is ga je er niet zo snel heen. Ik ben zelf ook nooit in het Stedelijk, van Gogh of Anne Frank Huis geweest. Raar eigenlijk.
Timmerprojectjequote:
Leek me meer een stel witte post-it stickersquote:Op woensdag 3 april 2013 19:42 schreef BlueMage het volgende:
Is dat 'n schilderij, die nieuwe aankoop?
Ik zag een soort spinneweb.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:42 schreef BlueMage het volgende:
ik dacht ook dat het een uitvergrote foto van een botervloot wasquote:Op woensdag 3 april 2013 19:42 schreef BlueMage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |