25 aprilquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende: Pieter Derks, willen jullie die top comedian live zien?
quote:
Hetroquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Valt deze vrouw op Matthijs of Claudia?
Samen hebben ze net genoeg chromosomen om een man óf vrouw naar keuze van te maken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
vooral de kerel ziet er best vrouwelijk uit
Komt door zijn kapsel...quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:03 schreef Stickertje het volgende:
vooral de kerel ziet er best vrouwelijk uit
Dat ze maar snel ruzie mag krijgen met alles en iedereen die op tv of radio komt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die ging het toch niet doen, ruzie met de NOS.
schijnt ook gevraagd te zijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:04 schreef OProg het volgende:
Dries Roelvink zal wel gedacht hebben dat ze ook hem zouden vragen.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:04 schreef OProg het volgende:
Dries Roelvink zal wel gedacht hebben dat ze ook hem zouden vragen.
Je moet wat als de toppers niet willen.quote:
Claudia de nieuwe Mart Smeets?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Erik Diekstra wordt de nieuwe Rob Trip
Want is man.quote:
Logisch toch, je kunt toch niet publiek zeggen waarom iemand anders die daar ook werkt niet geschikt is?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:05 schreef padlarf het volgende:
Wat is die kerel defensief zeg. Nergens voor nodig zou je denken.
Ze hebben enkers nodig.quote:
Dat wordt hermandescherman alquote:
Dát was het, ik kon er even niet op komen.quote:
Waar verder allemaal naast oor dan?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:06 schreef SwiffMeister het volgende:
Ze doet me denken aan dat mens van die verfilmde trilogie "Man die vrouwen haat" enzo.
quote:
Leuker dan die druiloor naast haar.quote:
Zitten er ook, beetje hoog in haar oor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh ik dacht dat er meerdere in haar oor zaten
Alleen jammer dat ze haar haar zo kort heeftquote:
quote:
Ik had het niet per se over haar uiterlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze haar haar zo kort heeft
kaal...quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
1 stap verwijderd van een echt kort pittig kapsel
Wat langer zou inderdaad een goed idee zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik vond die langere kapsels anders niet mooier, misschien wel als ze een mooi lang kapsel neemt en niet zo'n aangevreten rattenkapsel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |