En die hebben wel een contract? Dat is behoorlijk zuur dan. Zeker omdat ze beweren dat ze je zo hard nodig hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Juh, maar het klinkt wel stom. En sowieso: ineens zijn er 4 nieuwe medewerkers. Waarom kan ik dan géén contract krijgen
Goed ideequote:Op dinsdag 2 april 2013 11:20 schreef MaJo het volgende:
@nem misschien kunnen we samen een cadeau bedenken? Weet ook nog niks
Kijk zo af en toe maar zie weinig interessants. Of ik ken het niet.quote:En nog gekeken voor leuke concerten? Moeten we ook nog even uitzoeken
Wat voor taartmix en hoe ga je m versieren?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb, lichtelijk lui, een Dr. Oetker basismix voor taart gehaald. Ik ga verdorie een taart maken en versieren die wel lukt![]()
Ah, tof! Die zag ik vandeweek ook staan jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:21 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, redelijk nieuw nog. En ik ga er wil 'm doorsnijden en dan jam er tussen doen, afwerken met botercreme en dan fondant eroverheen, verder weet ik het nog niet![]()
Weet niet eens of het deze week gaat lukken, maar dan heb ik het in elk geval in huis
Geen idee! Maar als je het lekkerder vindt zou ik fondant doen jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:23 schreef Etcetera het volgende:
Fondant is ook van Dr. Oetker, maakt dat nog uit? Ik vind marsepein zelf niet zo lekker, daarom heb ik fondant genomen.
You go girl!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb, lichtelijk lui, een Dr. Oetker basismix voor taart gehaald. Ik ga verdorie een taart maken en versieren die wel lukt![]()
SPOILER: ingelijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We wonen hier nu al zes jaar en er hangt nog steeds niets aan de muur. Nu maar hopen dat Vriend het ook iets vindt.
Weer eens iets anders dan een moddergevecht. We zien de foto's wel verschijnen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Dat zekerik zie mezelf al vechten met de fondant namelijk
Doe het dan met botercrème, dat glijdt beter.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer eens iets anders dan een moddergevecht. We zien de foto's wel verschijnen.
Ik durf bijna niet te vragen of je dat uit ervaring weet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doe het dan met botercrème, dat glijdt beter.
Ik weet uit ervaring het verschil tussen botercrème en fondant ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet te vragen of je dat uit ervaring weet?![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring het verschil tussen botercrème en fondant ja.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Net deze set kaarten besteld![]()
[ afbeelding ]Gaaf. A Clockwork Orange springt er uit. Ga je ze allemaal inlijsten?SPOILER: ingelijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We wonen hier nu al zes jaar en er hangt nog steeds niets aan de muur maar hopen dat Vriend het ook iets vindt.
Nog geen idee eigenlijk. In ieder geval niet zoals het overzichtsplaatje, het is voor boven de bank en daar moet het meer de breedte in zeg maar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gaaf. A Clockwork Orange springt er uit. Ga je ze allemaal inlijsten?
Witte fondant, botercreme, aardbeienjam. Daarmee kan niet zoveel verkeerd gaan toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Zolang ze maar op de smaak let is er niets aan de hand.
Volgens _Ophelia_ niet nee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Witte fondant, botercreme, aardbeienjam. Daarmee kan niet zoveel verkeerd gaan toch?
Het ging me om de smaak van het biscuit/ de cake.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Witte fondant, botercreme, aardbeienjam. Daarmee kan niet zoveel verkeerd gaan toch?
Dat. En sowieso kruimels goed wegvegen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
Botercreme afsmeren is nog best lastig weet ik inmiddels uit ervaring![]()
Tip: als je de taart gebakken hebt is de bodem de bovenkant van je taartdaar kun je de botercreme namelijk redelijk glad overheen krijgen.
Ik deed dat fouten had toen dus botercreme met allemaal cakekruimels erdoor...
Dat staat op de doos inderdaad, vond ik al raarquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
Botercreme afsmeren is nog best lastig weet ik inmiddels uit ervaring![]()
Tip: als je de taart gebakken hebt is de bodem de bovenkant van je taartdaar kun je de botercreme namelijk redelijk glad overheen krijgen.
Ik deed dat fouten had toen dus botercreme met allemaal cakekruimels erdoor...
Naturelquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het ging me om de smaak van het biscuit/ de cake.
Hoi. Biertje?quote:
quote:
Ik zit erover te denken om de taart door te snijden en dan de bovenste helft om te draaien. Dan heb ik zowel aan de onderkant als aan de bovenkant een egale taartquote:
Guinness?quote:
Niet doen! Vanbinnen is de taart ontzettend kruimelig, daar krijg je de glazuur nooit goed op. De onderkant (eigenlijk bovenkant) wordt vanzelf mooi plat door de zwaartekracht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik zit erover te denken om de taart door te snijden en dan de bovenste helft om te draaien. Dan heb ik zowel aan de onderkant als aan de bovenkant een egale taart
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niet doen! Vanbinnen is de taart ontzettend kruimelig, daar krijg je de glazuur nooit goed op. De onderkant (eigenlijk bovenkant) wordt vanzelf mooi plat door de zwaartekracht.
Dat was ook precies wat ik net bedoelde!quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]Dan had ik alsnog een mislukte taart dus! Dank je wel
ik zal de taart dan gewoon omkeren
Ik heb die bovenste gisteren voor het eerst gebruikt, geniaal ding!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:24 schreef B.ertha het volgende:
Recht doorsnijden is trouwens erg moeilijk met ene gewoon broodmes, omdat dat te klein is. Let er dus goed op dat je het mes niet scheef houdt.
Een optie is om het met een kaastouw of zelfs flosdraad te snijden (als het deeg erg zacht is, kan dat). Als dit een blijvende hobby wordt, moet je een extra lang mes of een taartmes kopen.
http://www.taartnouveau.n(...)_taart_zaag_34cm.jpg
http://www.cookandco.nl/A(...)available_medium.jpg
Dan weet Mark ook direct dat ie even weg moet blijvenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:25 schreef MadMaster het volgende:
Voor een toekomstige nieuwe TT stel ik 'Barmannen en Taartdozen...' voor...
We beginnen het allereerste taartcafé:quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:25 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
We beginnen het allereerste taartcafé:
Voor de mannen: mierzoete gebakjes wegspoelen met een echt mannenbiertje.
Voor de vrouwen in het gezelschap: die smerige biersmaak wegspoelen met een heerlijk gebakje
Bun in the oven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Maar waar komt in hemelsnaam die plotselinge bakwoede bij al jullie dames vandaan?
Ik eet geen/nauwelijks taart/gebak...quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voor de mannen: mierzoete gebakjes wegspoelen met een echt mannenbiertje.
Dat taarten versieren ineens hip en trendy is, en de winkels dus vol liggen met allemaal leuke decoratiespulletjes enzo, dat helpt niet echt meequote:Op dinsdag 2 april 2013 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Maar waar komt in hemelsnaam die plotselinge bakwoede bij al jullie dames vandaan?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:25 schreef MadMaster het volgende:
Ineens? Cake Boss is toch al jaren op tv?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat taarten versieren ineens hip en trendy is, en de winkels dus vol liggen met allemaal leuke decoratiespulletjes enzo, dat helpt niet echt mee![]()
Alles is tegenwoordig customized he, dus dit past wel een beetje in de trend.
HT bakt er ook lustig op losquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:34 schreef MadMaster het volgende:
Het splitst de heren in ieder geval wel van de dames.
Ik bak nog niet eens in de zon...
Nem en Tim bakken anders ook graagquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:34 schreef MadMaster het volgende:
Het splitst de heren in ieder geval wel van de dames.
Ik bak nog niet eens in de zon...
Dan ben ik vast niet de C uit de vorige posts.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ga vrijdag weer mijn befaamde cheesecake maken voor een verjaardag
Klopt, van Tim is mij bekend dat hij inderdaad graag met voedingswaren experimenteert...quote:
Maar toen had ik nog geen TLCquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ineens? Cake Boss is toch al jaren op tv?
Is toch ook al tijden op DC?quote:
Echt? Dan heb ik het gewoon nooit opgemerktquote:
Dat is wel waar jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef B.ertha het volgende:
Klopt. En vaak is de basistaart niet eens lekker
Doe mij maar een stijlvol afgewerkte lekkere taart.
Ik heb hier toch wel vaker fotos van creaties gepost, dat ik voor een groep ga koken etc.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klopt, van Tim is mij bekend dat hij inderdaad graag met voedingswaren experimenteert...
Van Nem hoor ik er weinig over.
Ja, je stoofvlees en zo wel, maar bakken als in deeg maken, glazuren en andere mierzoete praktijken?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb hier toch wel vaker fotos van creaties gepost, dat ik voor een groep ga koken etc.
Wel broden, uientaarten, biercaramel en brownies.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, je stoofvlees en zo wel, maar bakken als in deeg maken, glazuren en andere mierzoete praktijken?
Sorry, selectief geheugenverlies dan waarschijnlijk...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wel broden, uientaarten, biercaramel en brownies.
Er zijn ook wel belangrijkere dingen om te onthoudenquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, selectief geheugenverlies dan waarschijnlijk...
Toch niet de schuld van die telefoons?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan wel janken. Telefoon heeft water geslikt, dus die kan wel eens stuk zijn. Hij ligt nu in mijn broodbak, volledig onder de rijst. Als deze telefoon ook het loodje legt, dan ben ik in minder dan een jaar tijd 2 telefoons verder
Ik heb op dit moment niet echt 700 euro liggen voor een nieuwe telefoon. Oh en die heeft ook issues, E. heeft 'm een week in huis gehad en toen wastie dood.quote:
In de rijst om het vocht te absorberen? Er zijn vast betere absorbers. Misschien een krant, doek of een soort spons (zonder al die gaten, soort zeemsponsje) erom heen binden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan wel janken. Telefoon heeft water geslikt, dus die kan wel eens stuk zijn. Hij ligt nu in mijn broodbak, volledig onder de rijst. Als deze telefoon ook het loodje legt, dan ben ik in minder dan een jaar tijd 2 telefoons verder
Overal wordt rijst aangeraden, god weet waarom. Dus dan gaan we voor rijstquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
In de rijst om het vocht te absorberen? Er zijn vast betere absorbers. Misschien een krant, doek of een soort spons (zonder al die gaten, soort zeemsponsje) erom heen binden.
Inboedelverzekering dekt het niet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment niet echt 700 euro liggen voor een nieuwe telefoon. Oh en die heeft ook issues, E. heeft 'm een week in huis gehad en toen wastie dood.
Waarom werkt het dan zo goed om je in het water gevallen gsm in een kom rijst te leggen, waarna hij vaak weer werkt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:21 schreef wyccie het volgende:
Rijst lijkt me ook veel te hard om vocht/damp op te nemen.
Rijst is juist de ideale vochtopnemer. Na zout. Maar dat gaat ín je telefoon zitten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:21 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een drink app. Krijg het geluid van water dat wordt ingeschonken te horen als ik moet drinken.![]()
Eens zien of ik vandaag aan genoeg vocht kom.
Tevens een beetje water in een kommetje rijst gedaan om te zien of het echt opzwelt. Ik denk namelijk dat er met koud water niet veel gaat gebeuren. Rijst lijkt me ook veel te hard om vocht/damp op te nemen.
Hoezo vroeger?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
Sterker nog, vroeger zag je vaak zoutvaatjes met bij het zout wat rijst. Om ervoor te zorgen dat het zout niet ging klonteren.
Oh ja, dat klopt. Heb ik wel eens gezien en wist ook wel dat het tegen klonteren was.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rijst is juist de ideale vochtopnemer. Na zout. Maar dat gaat ín je telefoon zitten.
Sterker nog, vroeger zag je vaak zoutvaatjes met bij het zout wat rijst. Om ervoor te zorgen dat het zout niet ging klonteren.
Nope... net wel, toen probeerde mn kind er via de buikwand uit te komen ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:42 schreef B.ertha het volgende:
Jij bent gewoon uit de tijd, LB
Al buikpijn?
Shit, die is in de buik achtergeblevenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:55 schreef wyccie het volgende:
Gemaakt door iemand die vaker een keizersnee heeft meegemaakt.Ik mis wel een scalpel.
ik sluit me aan bij de kennerquote:
OMGquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:51 schreef B.ertha het volgende:
Deze mag nog even de couveuse in
[ afbeelding ]
Die is ook goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:54 schreef B.ertha het volgende:
En om nog even terug te komen op de mannen vs. vrouwen vs. taart discussie:
[ afbeelding ]
Gehaktbrood met mayonaise, mosterd, augurk en bacon
Een enorme tempeloerisquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:54 schreef B.ertha het volgende:
En om nog even terug te komen op de mannen vs. vrouwen vs. taart discussie:
[ afbeelding ]
Gehaktbrood met mayonaise, mosterd, augurk en bacon
Bij mij was een werkloze periode ook een aanleiding. Toen had ik tijd zat om dingen te bakken, twee volledige seizoenen Bake-off te kijken en op zoek te gaan naar recepten. Daarvoor zat mijn gemiddelde qua cakes en taarten bakken op hooguit twee per jaar. Nu heb ik in de afgelopen twee maanden al drie keer brood gebakken van verschillende soorten, twee taarten, een cake, een lading soesjes en een aantal keer meringue.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:57 schreef wyccie het volgende:
Ik bak meer sinds ik vrij ben. Uit verveling dus, en ik heb er nu dus tijd voor. En ik eet graag.
Niet alleen begint jouw naam niet met een C en ben je net jarig geweest, deze taart is nog weer voor iemand andersquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ben ik vast niet de C uit de vorige posts.
Ik hoop dat we over anderhalve week in het zonnetje buiten je gelijk kunnen geven. Enne... geen taart er dan bij, zoals B. voorstelde...quote:
Ik heb het een keer als plotpoint gezien in Law & Order, dus het moet wel werkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Etc rijst werkt als een tietken meerdere mensen die op die manier hun telefoon weer levend hebben gekregen!
quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb het een keer als plotpoint gezien in Law & Order, dus het moet wel werken
Ik vermoed zomaar dat ik die hebquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ter info: bij de Xenos verkopen ze ook een model taartzaag, volgens mij voor minder dan vijf euro. Lijkt qua model wel wat op de geposte
Dat zonnetje hoop ik ook echt enorm opquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat we over anderhalve week in het zonnetje buiten je gelijk kunnen geven. Enne... geen taart er dan bij, zoals B. voorstelde...
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc, rijst werkt echt hoor. Begin dit jaar mijn telefoon volledig onderwater in bad gefloept... Ik zie mezelf nog zitten door het water oppervlak nog even snel het smsje lezenMaar hij doet het nog gewoon! (En dat was al de tweede keer waterschade)
hey psquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat zijn jullie stil
PB stuurde vanochtend (om 8:12, das voor hier dus echt vroeg) opeens een smsje om sorry te zeggen over de manier waarop ons gesprek was afgelopen. Ik was me van geen kwaad bewust, maar okay, I guess...
Nu mis ik hem weer
precies en daarom moet ik jullie pratende hebben
jij?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Uhmm... iemand nog een goede 1 april grap meegemaakt?
goddank nietquote:
Dat ze er uberhaupt nog geld in hebben gepompot de laatste jarenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etcie nog een mening over het feit dat Veendam failliet is? De voetbalclub bedoe ik dan
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Grote kans dat Mark dan ook even naar je wil luisteren
Ik hoop dat er genoeg protest komt, dan moeten ze het wel terugdraaien. Ze zijn echt gek geworden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:03 schreef Mark het volgende:
Overigens lijkt dat parkeerverhaal in Nijmegen toch serieus en geen 1 april-grap....
Een inboedelverzekering is toch ook alleen tegen inbraak, diefstal en brand of iets dergelijks. Erg kut, maar dit is gewoon eigen schuld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft mijn telefoon: het ziet er naar uit dat onze verzekering dit soort ongelukjes niet dekt.
Wat heb je er mee gedaan dan, 'm gefrituurd?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:09 schreef Etcetera het volgende:
Wat betreft mijn telefoon: het ziet er naar uit dat onze verzekering dit soort ongelukjes niet dekt.
Er zijn ook dekkingen mogelijk dat je dit soort ongelukjes wel vergoed krijgtquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een inboedelverzekering is toch ook alleen tegen inbraak, diefstal een brand of iets dergelijks. Erg kut, maar dit is gewoon eigen schuld.
Al zijn er wel dure telefoonverzekeringen die schade door eigen schuld wel dekken.
In het water laten vallen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heb je er mee gedaan dan, 'm gefrituurd?
zullen we het gewoon niet benoemenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch niet in de plee, zoals in die commercial?
Ik gok er op van wel...
Een simpele van Brother. Als ik nu zou moeten kiezen zou ik er een van Pfaff nemen waar meer op kan. Al is die van mij wel ideaal voor beginners/ dummies.quote:
Dat was ook mijn gok. Uit een achterzak gegleden leek me wel logisch.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch niet in de plee, zoals in die commercial?
Ik gok er op van wel...
Dat zullen dan ook vast wel erg hoge premies zijn en had je het vast wel geweten, omdat het niet standaard is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Er zijn ook dekkingen mogelijk dat je dit soort ongelukjes wel vergoed krijgtEn wrijf het er nog even in dat m'n eigen schuld was
I know
vestzak, niet heel diep, geen rits. Ik werkte m'n vest even wat naar achter en hoorde een oorverdovende onheilspellende plons. De tijd stond stil. Ik bevroor. En greep in de wcquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:15 schreef Soempie het volgende:
Dat was ook mijn gok. Uit een achterzak gegleden leek me wel logisch.
En daar stond hij, Christian Grey. Zijn ogen keken dwars door me heen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vestzak, niet heel diep, geen rits. Ik werkte m'n vest even wat naar achter en hoorde een oorverdovende onheilspellende plons. De tijd stond stil. Ik bevroor. En greep in de wc
50 kleuren faecesquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daar stond hij, Christian Grey. Zijn ogen keken dwars door me heen.
Ja, dat wil ik, kijk door me heen en doorgrond wat ik wil...
Oh, ik bedoel het ook niet gemeen, hoop dat je mijn rub-grapje ook niet verkeerd opvat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:15 schreef Etcetera het volgende:
@ wyccie: niet kwaad bedoeld hoor. Ik baal gewoon als een stekker dat dit mij weer overkomen is. Ik ben een behoorlijke lucky bastard, maar soms ook gewoonweg niet
quote:
ai sterkte en beterschap!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef Lotusss het volgende:
Aanstaande nacht zou het 10 jaar geleden zijn dat het hart van mijn vader voor het laatst zou kloppen. Misschien wel goed dat ik flink verkouden al in bed lig...
Dat zijn minder leuke herinneringen. Sterkte ermee!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef Lotusss het volgende:
Aanstaande nacht zou het 10 jaar geleden zijn dat het hart van mijn vader voor het laatst zou kloppen. Misschien wel goed dat ik flink verkouden al in bed lig...
Goodquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef Lotusss het volgende:
Ik vind mijn stukje tekst poëtischerquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan zitten we op 1 lijnquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel het ook niet gemeen, hoop dat je mijn rub-grapje ook niet verkeerd opvat.
Ik bedoel meer dat verzekeringen er niet zijn voor alles. Voorkomen is beter dan genezen. Daarom vind ik Interpolis wel een goede. Zij geven tips voor preventie in plaats van je de duurste verzekering aan te smeren.
Ja he?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:23 schreef wyccie het volgende:
Wtf, frappant dat twee mannen zo'n roman kennen.
Leer. Het. Af. Geloof me, dat moment dat je beseft wát er in de wc is gevallen, je bent níet happyquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:23 schreef Soempie het volgende:
Als ik op de wc zit denk ik op dat moment vaak: oja, telefoon in m'n achterzak, pfew, weer goed gegaan. En dan nog gokken dat het met het opstaan ook wel weer goed gaat.![]()
quote:Ik heb vandaag de as van m'n moeder opgehaald. Vind het zo'n raar idee en ik weet nog niet wat ik er nou mee moet/ wil.
Als het tijdens het opstaan gebeurt grijp ik in elk geval niet direct achter me in het toilet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Leer. Het. Af. Geloof me, dat moment dat je beseft wát er in de wc is gevallen, je bent níet happy
Ik heb onlangs een paar hoofdstukken gelezen in deel 1, omdat ik wilde weten waar de ophef over was. Ik werd moe van de schrijfstijl, met die uitgeschreven gedachten en al die paragrafen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:23 schreef wyccie het volgende:
Wtf, frappant dat twee mannen zo'n roman kennen.
50 shits of greyquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stel mijn toiletbezoeken altijd zo lang uit dat ik waarschijnlijk ook niet bij het gaan zitten kan gaan grijpen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:25 schreef Soempie het volgende:
Als het tijdens het opstaan gebeurt grijp ik in elk geval niet direct achter me in het toilet.
te bizar voor woorden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:03 schreef Mark het volgende:
Overigens lijkt dat parkeerverhaal in Nijmegen toch serieus en geen 1 april-grap....
Er wordt genaaid op BBC2!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik stel mijn toiletbezoeken altijd zo lang uit dat ik waarschijnlijk ook niet bij het gaan zitten kan gaan grijpen.![]()
Mannen, even niet op BBC2 kijken. Soempie wel.
quote:
Sterktequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vandaag de as van m'n moeder opgehaald. Vind het zo'n raar idee en ik weet nog niet wat ik er nou mee moet/ wil.
quote:
in het kort geloof ik dit: in de binnenstad mag je met je bewonersvergunning voortaan niet meer parkeren op winkelopeningstijden.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef Soempie het volgende:
Er zitten echt heel lelijke dingen tussen.
Maar is het allemaal kleding?
Qua geld: hangt er vanaf wat ik weer ga kopen. Qua foto's/informatie/data: whatsapp gesprekken, maar dat interesseert me niks. Alle contactgegevens zitten in Gmail, alle foto's in dropbox. Het is minder erg dan toen ik m'n vorige telefoon kwijt was geraakt in de sneeuw uiteindelijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:57 schreef iamredleader het volgende:
Lotusss, sterkte
Etcetera, heel vervelend maar vooral belangrijk: ben je eventueel veel kwijt als je telefoon echt "kaputt" is?
Sterkte, Lotusss.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:20 schreef Lotusss het volgende:
En jij sterkte met de beslissing.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb vandaag de as van m'n moeder opgehaald. Vind het zo'n raar idee en ik weet nog niet wat ik er nou mee moet/ wil.
Ik heb vandaag een mail naar de gemeente gestuurd met de vraag of zij het parkeerbeleid kunnen uitleggen. Ben benieuwd wat voor antwoord ik krijgquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:03 schreef Mark het volgende:
Die maken toch printers?quote:
Die maken toch voetballers?quote:Als ik nu zou moeten kiezen zou ik er een van Pfaff nemen
Aargghhhh...quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:28 schreef Soempie het volgende:
En door vandaag compleet vergeten dat ik nog cadeaupapier wilde kopen. Morgen is Wiebel jarig en nu heb ik z'n cadeautjes in het enige inpakpapier wat in huis was verpakt: roze met cupcakes opdruk.
quote:
50 shades of pleequote:
Hij had het zelf gekocht. Niet voor zichzelf natuurlijk, maar misschien scheelt het iets.quote:
Geef de cadeautjes voor zonsopgang...quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij had het zelf gekocht. Niet voor zichzelf natuurlijk, maar misschien scheelt het iets.
Hij moet om 7 uur de deur uit, dus misschien lukt dat ook nog wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef de cadeautjes voor zonsopgang...
Heeft toch ook geen haast?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:26 schreef Soempie het volgende:
Dank.Ik probeer er eigenlijk niet aan te denken, maar dat is ook niet handig/ goed. Ook de reden dat ik nog niet besloten heb wat er met de as gaat gebeuren. Komt wel.
Nee, MM een plezier doen door tegenwicht te bieden aan Pinterestquote:
Dat is bijna 160 euro per jaar. Uit interesse: wat zou het kosten om het gewoon te laten repareren en wat is de minimumduur van de verzekering?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:59 schreef MaJo het volgende:
Wel frappant dat gisteren mijn telefoon ook op de wc uit mijn zak is gevallen, gelukkig niet in de wc maar op de vloer. Ik betaal 38 euro per kwartaal aan telefoonverzekering dus ik neem aan dat ze dit wel gaan vergoeden (glas op de achterkant is gebroken).
Geen flauw idee eigenlijk, iets van 100 euro ofzo? Heb het voor de iPhone afgesloten omdat die vrij duur is maar weet niet of ik dat een volgende keer weer zou doen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is bijna 160 euro per jaar. Uit interesse: wat zou het kosten om het gewoon te laten repareren en wat is de minimumduur van de verzekering?
Het vervangen van mijn htc-schermpje kostte me vorig jaar ongeveer 60 euro, ik gok dat een iphone fixen duurder is...quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is bijna 160 euro per jaar. Uit interesse: wat zou het kosten om het gewoon te laten repareren en wat is de minimumduur van de verzekering?
In dit geval is alleen de achterkant stuk. Op da interwebz heb ik al een toko gevonden die er bij een 4S of ouwer voor 40 euro een nieuwe achterkant op zet. Je zou dus elk kwartaal een kapotte achterkant moeten hebben (of minder vaak een duurdere) om het geld van de verzekering er uit te halenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het vervangen van mijn htc-schermpje kostte me vorig jaar ongeveer 60 euro, ik gok dat een iphone fixen duurder is...
Mijn vorige baas had idd volgens mij ¤100 betaald voor nieuw glasscherm voor zijn Iphone.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk, iets van 100 euro ofzo? Heb het voor de iPhone afgesloten omdat die vrij duur is maar weet niet of ik dat een volgende keer weer zou doen.
Dit is inderdaad nog wel zelf te lappen, maar als ie echt helemaal kapot is dan is de verzekering er wel zo uit. Maar zoals ik al zei weet ik niet of ik weer zo'n verzekering zou nemenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In dit geval is alleen de achterkant stuk. Op da interwebz heb ik al een toko gevonden die er bij een 4S of ouwer voor 40 euro een nieuwe achterkant op zet. Je zou dus elk kwartaal een kapotte achterkant moeten hebben (of minder vaak een duurdere) om het geld van de verzekering er uit te halen
Het is goed dat je je afvraagt of het wel zo verstandig is om die verzekering aan te houdenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit is inderdaad nog wel zelf te lappen, maar als ie echt helemaal kapot is dan is de verzekering er wel zo uit. Maar zoals ik al zei weet ik niet of ik weer zo'n verzekering zou nemen
hoi psquote:Op woensdag 3 april 2013 03:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Net mijn eerste training gehad
En door mijn vader weet ik nu de correcte Nederlandse term; gezinsvoogd
nee om gezinsvoogd te wordenquote:Op woensdag 3 april 2013 03:33 schreef lubje25 het volgende:
[..]
hoi ps![]()
training in wat, als ik vragen mag?
schieten, schiet me nu te binnen?![]()
![]()
oh ok zo, hoe dat zo op eens? Althans hoorde je er niet eerder overquote:Op woensdag 3 april 2013 03:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee om gezinsvoogd te wordenschieten, dat zou PB doen
(overigens zegt hij dat hij dat nog steeds wil doen, maar laten we het daar maar niet over hebben
)
ik heb er al eerder over verteldquote:Op woensdag 3 april 2013 03:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
oh ok zo, hoe dat zo op eens? Althans hoorde je er niet eerder over![]()
Rust beetje wedergekeerd op de campus qua insluipers en andere ongein?
Heb ik gemist danquote:Op woensdag 3 april 2013 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb er al eerder over verteldIk denk dat dat is waar ik "later als ik groot ben" professioneel naar toe wil... en ik vind het tof om iets terug te doen voor de community waarin ik leef
En ik woon niet echt op campus, desalniettemin is het hier weer rustiger
kan me voorstellenquote:Op woensdag 3 april 2013 03:55 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb ik gemist dan![]()
Hier is eindelijk de alarminstallatie aangelegdVoelt wel wat prettiger
t gaat best hoor, ben vooral heel alert. Nu 2 keer inbrekers kunnen betrappen dmv de camera's maar heb geen zin om de hele tijd naar de monitor te turenquote:Op woensdag 3 april 2013 03:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
kan me voorstellenWij hebben extra politie patrols en campus safety patrols gekregen
nondeju je bent populairquote:Op woensdag 3 april 2013 04:27 schreef lubje25 het volgende:
[..]
t gaat best hoor, ben vooral heel alert. Nu 2 keer inbrekers kunnen betrappen dmv de camera's maar heb geen zin om de hele tijd naar de monitor te turenVandaar het alarm, hopelijk schrikt de combinatie ze genoeg af
praktisch niets te halen in de kroegquote:Op woensdag 3 april 2013 05:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nondeju je bent populair
Hier is het verder ook bijna tijd voor mijn senior art show (art majors versie voor scriptie...) de 19e alheel spannend! Vanavond de laatste voorbereidingen besproken zodat we deze week ook aan deze voorbereidingen kunnen beginnen... En natuurlijk showde PB ook op in de Gizmo, het studenten snackbar/cafe geval op campus en zat me de hele tijd aan te staren ughhh. Ik kom hem de hele dag al tegen en ugh. Gneoeg hierover maarweer. Art show. Wordt cool.
Wiebel gefeliciteerdquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:28 schreef Soempie het volgende:
En door vandaag compleet vergeten dat ik nog cadeaupapier wilde kopen. Morgen is Wiebel jarig en nu heb ik z'n cadeautjes in het enige inpakpapier wat in huis was verpakt: roze met cupcakes opdruk.
Nou... Bier!quote:Op woensdag 3 april 2013 05:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
praktisch niets te halen in de kroeg![]()
stom dan van zequote:Op woensdag 3 april 2013 05:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
praktisch niets te halen in de kroeg![]()
ik weet wel dat je Etcie nogal zou beledigen als je zou zeggen dat haar portemonnee makkelijk in haar kontzak pastquote:
Ik laat hem persoonlijk overal in huis slingeren waardoor ik telefonisch praktisch onbereikbaar ben.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:06 schreef Mark het volgende:
Is dat iets voor vrouwen om je GSM in je achterzak te stoppen? Denk niet dat mijn mobieltje het leuk vind als ik met mijn (meer dan) volle gewicht er op ga zitten....
Een gezinsvoogd begeleidt een gezin wanneer jeugdzorg de voogdij over de kinderen heeft. Dat wordt daar door vrijwilligers gedaan?quote:Op woensdag 3 april 2013 03:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Net mijn eerste training gehad
En door mijn vader weet ik nu de correcte Nederlandse term; gezinsvoogd
quote:Op woensdag 3 april 2013 07:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik weet wel dat je Etcie nogal zou beledigen als je zou zeggen dat haar portemonnee makkelijk in haar kontzak past
Niet in mijn achterzak, gewoon rechterbroekzakquote:Op woensdag 3 april 2013 00:06 schreef Mark het volgende:
Is dat iets voor vrouwen om je GSM in je achterzak te stoppen? Denk niet dat mijn mobieltje het leuk vind als ik met mijn (meer dan) volle gewicht er op ga zitten....
Dit is voor het eerst in 12 jaar dat ik schade heb aan een telefoon dus ben er zuinig zat meequote:Op woensdag 3 april 2013 00:27 schreef wyccie het volgende:
Beter om gewoon zuinig met spullen om te gaan. Ik zie zo vaak kapotte schermen, snap dat niet. Doe er een goed hoesje omheen, beter dan je een buil betalen aan de verzekering.
Zelf een keer een kapotte telefoon gehad, maar dat was omdat ik het ding uit woede had weggegooid.
En ik dacht juist dat het iets voor mannen was om iets in de achterzak te doen. Ik doe dat nooit, past ook niet.
Dat was het eerste wat ik laatst dachtquote:Op woensdag 3 april 2013 08:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een gezinsvoogd begeleidt een gezin wanneer jeugdzorg de voogdij over de kinderen heeft. Dat wordt daar door vrijwilligers gedaan?
Trek het bier maar open!quote:Op woensdag 3 april 2013 09:57 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag de kids op school, tinu op werk, ik thuiseerste vakantiedag dat dit het geval is
Check en check!quote:Op woensdag 3 april 2013 09:29 schreef MaJo het volgende:
Niet in mijn achterzak, gewoon rechterbroekzak
En feli Wiebel!
Held!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Whisky Ajax Schotland Japan Amerika roodharigen sushi gehaktballenbar
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:04 schreef B.ertha het volgende:
Zeg LB, we hebben destijds bij Soempie en Ophelia twee weken lang naamtopics of andere baby-kom-nou-eens TT's gehad. Daar trappen we dus mooi niet nog een keer in!
Goeie combiquote:Op woensdag 3 april 2013 11:12 schreef Lotusss het volgende:
6 zieken op 20 man, 3 semi-ziek en de telefoons staat roodgloeiend.
Ik kreeg twee nieuwe modellen voor mijn verzameling technisch lego (ik vind het nog steeds geweldig die dingen in elkaar te prutsen) en het meest schattige is dat M. ze samen met mama uitgekozen heeft. Geheel naar zijn voorliefde voor alles met wieltjes koos hij daarom een quadbike en een JD-achtige trekkerquote:Op woensdag 3 april 2013 10:20 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd Wiebel!
Had je mooie cadeaus?
Geheel in Soempie-stijlquote:
Bol? Wtf?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:12 schreef Etcetera het volgende:
Goed, telefoons zijn niet aan mij besteed dit jaar. De accu van mijn werk-Nokia staat bol, dus die heb ik er maar uitgehaald
Dat zuigt behoorlijk. Maar je hoeft je niet te vervelen.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:12 schreef Lotusss het volgende:
6 zieken op 20 man, 3 semi-ziek en de telefoons staat roodgloeiend.
Legoquote:Op woensdag 3 april 2013 12:22 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik kreeg twee nieuwe modellen voor mijn verzameling technisch lego (ik vind het nog steeds geweldig die dingen in elkaar te prutsen) en het meest schattige is dat M. ze samen met mama uitgekozen heeft. Geheel naar zijn voorliefde voor alles met wieltjes koos hij daarom een quadbike en een JD-achtige trekker.
Vanavond dus lekker samen knutselen aan de keukentafel.
[..]
Geheel in Soempie-stijl. Het kan me eerlijk waar niet boeien waar het in zit, als het van je vrouw en kind komt is alles goed.
Ja, ook uit de wc?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:18 schreef Wiebelkont het volgende:
Dank allemaal!
En voor Etcie:
maar met een gel case stuitert hij gewoon terug omhoog als je hem laat vallen)
Terug naar de rooksignalen en morse code.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:12 schreef Etcetera het volgende:
Goed, telefoons zijn niet aan mij besteed dit jaar. De accu van mijn werk-Nokia staat bol, dus die heb ik er maar uitgehaald
quote:Op woensdag 3 april 2013 12:22 schreef Wiebelkont het volgende:
Geheel in Soempie-stijl. Het kan me eerlijk waar niet boeien waar het in zit, als het van je vrouw en kind komt is alles goed.
Die in Z&G of is er nog een?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Iarl![]()
Ik verdoe mijn vrije middag met het meelurken met het OUD-relletje.Wat een wespennest is dat toch.
Vast nietquote:Op woensdag 3 april 2013 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
maar het duurt nu vast niet lang meer
De uitloper ervan in FB.quote:
Bij die in Z&G is toch vanalles weggehaald? Ik was weer eens te laat, dacht ik.quote:
Goeie! Zou dat de terugkomst van het plateautje betekenen?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:25 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een plons- of plateau-wc is!
wat een discussie![]()
Die is opgeruimd ja.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij die in Z&G is toch vanalles weggehaald? Ik was weer eens te laat, dacht ik.
Ik wil ook echt wat maken van die kostbare echt vrije tijd. Leuke klusjes, voelt ook gewoon goedquote:Op woensdag 3 april 2013 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt alsof je lekker bezig bent IARL!
Wij zijn net even door de stad gelopen, wat een heerlijk weer zegEr was helaas niet echt een fijn plekje op een terras uit de wind, dus koffie helaas binnen gedronken, maar het duurt nu vast niet lang meer
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:25 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een plons- of plateau-wc is!
wat een discussie![]()
Waar/wat voor rel?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Iarl![]()
Ik verdoe mijn vrije middag met het meelurken met het OUD-relletje.Wat een wespennest is dat toch.
Is dat een belofte of een wens?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
maar het duurt nu vast niet lang meer
O mijn god... dat meen je niet. Zijn ze daar doorgegaan?quote:Op woensdag 3 april 2013 14:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De uitloper ervan in FB.![]()
Ik moet posten op dat andere forum, dan kan ik daar in het privégedeelte en krijg ik meer smeuïge details mee ...
Nee, daar zijn de smeuïge details vandaan gehaald die nu weer hier gelekt en gemod worden.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
O mijn god... dat meen je niet. Zijn ze daar doorgegaan?
Kolere, ik werd er echt chagrijnig van. Allemaal van die dozen die elke keer weer ouwe koeien uit de sloot komen halen in een topic waar ze niks te zoeken hebben. Elke keer met dezelfde uitkomst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |